logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Anne  
#41 Gepost : dinsdag 23 november 2010 18:11:14(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Frank Penning schreef:
ja..knal het maar op internet....zullen de local blij mee zijn....:-"


Als iedereen die in frankrijk heeft gevist zijn mond had gehouden hadden we er ook nooit over gehoord toch?

Heb jij alle wateren die je ooit bevist hebt ook zelf opgezocht?Knipoog

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 november 2010 18:13:04(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Anne  
#42 Gepost : dinsdag 23 november 2010 19:10:24(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

timvanzanten schreef:
Carp95, Er zijn vissers die het niet opprijs stellen als je stekken gaat weggeven! Beter kun je bovenstaande post verwijderen!

gr. Tim van Zanten,


ps, Tim, ik dacht dat jij zo openminded was?Knipoog (zie laatste post pagina 1)
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Frank Penning  
#43 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:50:41(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

Anne schreef:
Frank Penning schreef:
ja..knal het maar op internet....zullen de local blij mee zijn....:-"


Als iedereen die in frankrijk heeft gevist zijn mond had gehouden hadden we er ook nooit over gehoord toch?

Heb jij alle wateren die je ooit bevist hebt ook zelf opgezocht?Knipoog


ik heb er inderdaad meer moeite voor gedaan om uit te zoeken waar ik wil vissen en wat er zwemt dan een willekeurig bericht te lezen op internet.ik ben echt net de moeilijkste hoor, de meeste weten hier wel waar ik mee vis en hoe ik vis...zoek maar bij de rigs..kan me alleen heel goed voorstellen dat niet iedereen er blij mee is..
martijn boerema  
#44 Gepost : woensdag 24 november 2010 14:22:52(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Anne, doe mij dan maar eens een paar goede prullebakstekken in ZwolleKnipoog Zowel Frank als Anne hebben wel een punt. Niet met modder gaan gooien, jongens. Dat heb ik al genoeg gedaan. Misschien wil Frank nog wel een paar uitgekauwde stekken in Meppel verklappen?

Door alles maar klakkeloos op het internet te gooien krijg je het alleen maar 'moeilijker' aan de waterkant. Uiteindelijk zitten we toch allemaal aan de waterkant om een vissie te vangen.

Als je dan toch zo graag je stekken (uiteraard vaak ook meteen andermans) wilt verklooien, sorry voor mijn taalgebruik, doe dat dan aub via pb-tje.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 februari 2011 16:23:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Anne  
#45 Gepost : woensdag 24 november 2010 14:36:21(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Martijn, er zijn hier zoveel mooie watertjes, allemaal bezet met karper en aangezien je toch niet op alle plaatsen tegelijk kunt zijn zou ik Ruimzicht, Almelose Kanaal, De Dobbe, de IJssel of Wijde AA eens proberen

Frank, sorry maar ik geloof niet dat jij nooit eens iemand gevraagd hebt over een bepaald water. Alle info die je kunt krijgen over een water vergroot de kans dat je een vis vangt toch? Dat is namelijk het punt wat ik bedoelde. Ik begrijp jouw standpunt ook wel trouwens Blij

Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 november 2010 14:39:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Frank Penning  
#46 Gepost : woensdag 24 november 2010 15:56:17(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

anne, tuurlijk heb ik wel mensen gevraagd om bepaalde info, maar dat zijn dan wel mensen die op dat water vissen. Vaak duurt het ook wat langer voor je de info hebt, maar dat heeft ook zo zijn charme om dingen te ontfutselen..ook kun je dan rekening met elkaar houden...
carp95  
#47 Gepost : donderdag 10 februari 2011 15:37:55(UTC)
carp95


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 6

timvanzanten schreef:
Carp95, Er zijn vissers die het niet opprijs stellen als je stekken gaat weggeven! Beter kun je bovenstaande post verwijderen!

gr. Tim van Zanten,


Wat nou ? dat zijn mijn eigen stekken die ik prijs geef.
Zie het probleem niet, begin jaren 90 daar begonnen te pionieren ( je zag er alleen maar snoekbaars-vissers ).

En de zoutkamperril kun je zien als een "kanaal".

Inderdaad nachtvissen verboden en strenge controles heeft al menig boete gekost, zelfs een vermelding in de krant ( Stropers hardleers!! )

pfff stropers.......................

timvanzanten  
#48 Gepost : donderdag 10 februari 2011 15:57:11(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
wat nou???

maargoed, waar het om gaat is dat er waarschijnlijk meer mensen vissen op dat water. als je stekken vrij gaat geven, kan er een run komen op het water en wordt het dus drukker. Hierdoor verklein je je eigen kansen. Verder zullen andere vissers op het water het ook niet opprijs stellen als er een loop komt op het water.
Lodewijk  
#49 Gepost : donderdag 10 februari 2011 16:14:41(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Anne schreef:
Nee, laten we allemaal stiekum doen. NIKS zeggen over onze visplekken, dus ook NIKS over het soort aas, NIKS over onze rigs, NIKS over wat dan ook.
Als iedereen alle info voor zichzelf had gehouden visten we nu nog met aardappels en brooddeeg om de haak heen gekneed. Hair-rig? Nooit van gehoord.
Frankrijk? Zitten daar ook karpers dan? Boilies? Wat zijn dat? Vis jij met tutti frutti? Mafkees, dat hoort in de vla!

Dit is een leuk, informatief en leerzaam forum. Laten we dat zo houden aub?


Iedereen moet zelf weten of hij of zij info wil delen. Heb je er problemen mee, stuur deze persoon dan een pb maar hou op met opmerkingen als "oei, ik denk niet dat jouw medevissers daar zo blij mee zijn" Hoezo stoken!

Ik vis op Ruimzicht, 1e stek bij de prullebak, ongeveer in het midden. Voor iemand die problemen heeft met het door mij verraden van zijn stek heb ik 2 vragen:

1. Wat doe jij op mijn stek!?
2. Kom es langs, krijg je een bak koffie en uitleg van mij waarom ik mijn visplekken deel met anderenKnipoog
"

prullenbak joh???
dat is mijn stek al anne Shame on you
gigglesmil gigglesmil gigglesmil grouphug
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
timvanzanten  
#50 Gepost : donderdag 10 februari 2011 16:26:34(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Heren, om lange discussies te voorkomen sluit ik dit topic. er zijn meerdere meningen die waarschijnlijk nooit op een lijn komen hoe lang we er ook over discussiëren. Om de rust te bewaren op het forum sluit ik dit topic dan. bezwaar? pm mij even!

Mvg Tim van Zanten,
Gebruikers aanwezig in dit topic
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.