logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorgen  
#1 Gepost : dinsdag 1 februari 2011 19:40:50(UTC)
Jorgen


20 ponder

Lid sinds: 12-5-2010(UTC)
Berichten: 270

Wie kan mij vertellen of je in de regio Lommel een beetje leuk kan karper vissen?
Ik ga namelijk in april/mei en in aug naar het Blauwe meer op vakantie en wil eigenlijk de stokken wel ffies mee nemen.

Tips zijn welkom.

Gr, Jörgen
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
Sponsor
Jorden  
#2 Gepost : dinsdag 1 februari 2011 22:52:35(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
haha Tong het Blauwe Meer. daar kan je wel vissen vangen Knipoog maar als het nog kan: annuleren die reservatie! de camping is niet meer wat het geweest was. en de put die erbij ligt is gewoon zielig te noemen. je kan er vissen vangen maar 95% zijn het papagaaienbekken met zware beschadigingen! je vangt er ongeveer 2 op een dag fzo... maar eigenlijk niet de moeite om er te vissen vind ik. (vang dan toch meer op men thuiswater) 3 jaar geleden 12 karpers op een dag. dus je kan de stijging in dressuur dus wel duidelijk goed merken. er zijn een stuk leuke wateren daar rond, je kan zo bijvoorbeeld voor een dagje naar Leopoldsburg rijden (10min. met de auto vandaar uit). en daar heb je wel een leuke vijver liggen met een mooi bestand waar je ook leuk vissen kan vangen zonder papagaaienbekken of beschadigingen. Voor de rest heb je nog "het" KK (Kempisch Kanaal ->TheBigOne, Eddy Sterkx, Peter Kuppens...) maar daar ga je denk ik niet beginnen voor een dag ;p. je hebt ook nog kleine putjes rondom het blauwe meer liggen. kan je allemaal zeer kleine karpers vangen met pen/korst. als je nog veel meer keuzes wil weten, stuur maar een PM Knipoog
Me...myself...and my rods!
Jorgen  
#3 Gepost : woensdag 2 februari 2011 19:29:12(UTC)
Jorgen


20 ponder

Lid sinds: 12-5-2010(UTC)
Berichten: 270

@ Jorden,

Bedankt voor je reactie.
Annuleren is geen optie.
Ik wil ook niet op het park vissen maar daar in de regio.
Mijn vis maat is er vorig jaar gewoon op vakantie met de kinderen geweest en die hebben het erg leuk gehad.
Dat is de reden dat we die kant op gaan met 8 personen waarvan 4 kinderen.
Ik had al gelezen over papagaaienbekkies en dat is gewoonweg zielig en daar wil ik niet aan mee werken.
Je idee leopoldsburg is een goed idee en met 10 min afstand zeker te doen.
Als je nog meer tips/ideeën hebt graag.
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
Jorden  
#4 Gepost : woensdag 2 februari 2011 23:07:36(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Jorgen schreef:
@ Jorden,

Bedankt voor je reactie.
Annuleren is geen optie.
Ik wil ook niet op het park vissen maar daar in de regio.
Mijn vis maat is er vorig jaar gewoon op vakantie met de kinderen geweest en die hebben het erg leuk gehad.
Dat is de reden dat we die kant op gaan met 8 personen waarvan 4 kinderen.
Ik had al gelezen over papagaaienbekkies en dat is gewoonweg zielig en daar wil ik niet aan mee werken.
Je idee leopoldsburg is een goed idee en met 10 min afstand zeker te doen.
Als je nog meer tips/ideeën hebt graag.


als ik jouw was zou ik dan gewoon naar Leopoldsburg gaan. je zegt maar wanneer je daar bent, kom ik ook wel af met men stokken Knipoog kan ik wat meer info geven.
Me...myself...and my rods!
Jorgen  
#5 Gepost : donderdag 3 februari 2011 07:44:24(UTC)
Jorgen


20 ponder

Lid sinds: 12-5-2010(UTC)
Berichten: 270

Komt goed zal ik zeker doen!!!
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
buurpiemol  
#6 Gepost : donderdag 10 februari 2011 23:31:41(UTC)
buurpiemol


5 ponder

Lid sinds: 10-2-2011(UTC)
Berichten: 23

ik heb er drie jaar geleden gevist samen met me neefje we hadden in 3 dagen 105 karpers alemaal nog geeen 2 meter uit de kant gevangen zwaarste vis was 31 pond allemaal beschadigde vissen en de eigenaar dumpt elkjaar zwembadt in het meer
Jorden  
#7 Gepost : vrijdag 11 februari 2011 08:59:34(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
buurpiemol schreef:
ik heb er drie jaar geleden gevist samen met me neefje we hadden in 3 dagen 105 karpers alemaal nog geeen 2 meter uit de kant gevangen zwaarste vis was 31 pond allemaal beschadigde vissen en de eigenaar dumpt elkjaar zwembadt in het meer

dat zijn vangsten voor de dressuur begon Knipoog nu vang je op 3 dagen max. 15 vissen.
Me...myself...and my rods!
Donnie  
#8 Gepost : vrijdag 11 februari 2011 10:26:53(UTC)
Donnie


20 ponder

Lid sinds: 24-12-2010(UTC)
Berichten: 205

agja
Carpfishing is an important thing of living.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.