logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
theetje  
#1 Gepost : dinsdag 25 augustus 2009 11:17:48(UTC)
theetje


5 ponder

Lid sinds: 25-8-2009(UTC)
Berichten: 19

HEREN BEN THEET BEN EEN ACKTIEF KARPER VISSER INHET MOOIE GELDERLAND MIDDEN ZIT INMIDDELS IN HET 4DE SEZOEN ALWEER LIJKT HET ME LEUK OM OOK OP EEN FORUM TE KOMEN EN ME INFO EN FOTO,S TE MOGEN DELEN

BEN 30 JAAR EN BEN MET ME HOND OF ME MAAT ELKE WEEKEND ONZE VRIEND ACHTER DE SCHUBBEN AAN HET VISSEN EN EN HET NODIGE PEN WERK ER BIJ BEN IK AARIG AAN DE GANG ALTIJD GOED DOOR ME HIER AAN TE MELDEN HOOPIK GEZELLIGE VIS PRAATEN EN LEUKE INFO TE WETEN TE KOMEN EN WIE WEET JIJ WEL EENS VAN MIJ JE WEET IMERS NOOIT TOCH

HEB DIT EN VORIG JAAR EEN GROTE VOORUIT SPRONG GEMAAKT EN HOOP VIA DEZE WEG NOG WAT SPRONGETJES TE MAKEN EN HEB AL MOOIE VISSEN GEVANGEN STAAN OP ME KARPERHYVES WAAR IK NU NOG ALLES BIJ HOU MAAR IK ZAL OOK HIER ZO NU EN DAN EEN EEN FOTOTJE PLAATSEN
EN ZO NOU EN DAN EEN BABBELTJE DOEN

NOU HEREN ALLEMAAL AANGENAAMT KENNIS

THEETJE DE KARPERVISSER

Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 september 2009 23:23:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : dinsdag 25 augustus 2009 11:21:31(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Welkom op het forum Theetje! Wat is de URL van je hyves? Kunnen we even kijken wat voor een mooie vissen je hebt gevangen!! Je kunt ze natuurlijk ook naar het fotoAlbum van CarpFeeling sturen (Of voor foto van de maand)!

Vis jij trouwens alleen met de pen op karper? Of ook statisch

Erwin

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 augustus 2009 12:23:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Hans  
#3 Gepost : donderdag 3 september 2009 20:21:58(UTC)
Hans


5 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 28

He Theetje.

Waar vis je in de buurt dan?
Arnold  
#4 Gepost : donderdag 3 september 2009 20:57:03(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Welkom Theet!
theetje  
#5 Gepost : donderdag 3 september 2009 21:28:34(UTC)
theetje


5 ponder

Lid sinds: 25-8-2009(UTC)
Berichten: 19

dankje dankje moet zeggen leuke site.
is de eerst waar ik me aan gesloten heb, en heb er al leuke dingen gelezen.
vind dat de site ook goed in elkaar zitten.
mijn complimenten voor de crew, overgens ook vriendelijke lui is me opgevallen.. ook erwin bedankt voor de tipjes,
heb zitten knopen vanmiddag de combie rig gemaakt en de krim kous al gehaald voor me snow man rig, wat zoon stukje tupe niet kan doen zeg kan niet wachten om ze te testen.
heb er stiekem al een goed gevoel bij.
tja was gewoon moeilijk afstappen ven het oude vertrouwde maar heb inmiddels ook met slimmere vissn te maken dus ook ik moest voor uit met me rigjes. zodra de eerste er mee af is gekomen stuur ik gelijk de nieuwe aan winst voor in het album
theetje  
#6 Gepost : donderdag 3 september 2009 21:40:17(UTC)
theetje


5 ponder

Lid sinds: 25-8-2009(UTC)
Berichten: 19

voor een hoop leuke vis foto,s kan je bij mij kijken op hyves http://karpervisser666.hyves.nl/ overgens er komen ook hier nog mooie foto,s in het album van me
Erwin  
#7 Gepost : donderdag 3 september 2009 22:01:11(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Bedankt Theet! We vinden het erg leuk om te horen dat de site bevalt! Daar doen we het immers voor! Dus het is gelukt met de krimpkous. Mooi zo, je zult zien dat dat werkt!
theetje  
#8 Gepost : donderdag 3 september 2009 23:14:19(UTC)
theetje


5 ponder

Lid sinds: 25-8-2009(UTC)
Berichten: 19

geen dank en indd daar doe je het voor je wilt het toch altijd dan zo leuk mogelijk maken toch vind dat hoor op de plaats zo iets ik maak er nou ook gebruik kan kan je dat op ze mist even melden
maar zeker die krip kous werkt heb het nou op een paar manieren gedaan maar een vele snellere grijp vermogen hij slaat hem er bijna in zelfs van de week testen haha me maat zei ook al he he hij is eidelijk van het simpele af haha ja was toch ook zo vertrouwd ben iemand die niet zo snel wat op geeft daarom zal ik toch ook nog de noddige mooie vissen mee gevangen maar hoop ik dat dit me meer op gaat leveren
Tim_Ellerman  
#9 Gepost : vrijdag 4 september 2009 16:00:56(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Ook van mij nog Welkom hierKnipoog
Groetjes, Tim

Hans  
#10 Gepost : maandag 7 september 2009 22:08:39(UTC)
Hans


5 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 28

Welkom Theet!! Gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
Jochem IJmker  
#11 Gepost : dinsdag 8 september 2009 23:51:59(UTC)
Jochem IJmker


10 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 78

Welkom Theet! Tot ziens op het forum!

Jochem
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.