logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ferdi  
#1 Gepost : zaterdag 12 februari 2011 23:59:23(UTC)
Ferdi


5 ponder

Lid sinds: 18-3-2010(UTC)
Berichten: 38

Goedenavond allen Blij.

Ik was van plan om een 1 persoons bivy te kopen, en ik dacht aan de eclipse 1 man. Maar toen ik de nieuwe fox catalogus doorbladerde zag ik de fx 60 brolly system. Zo'n oval lijkt me ideaal aangezien die snel is op te zetten voor als je gewoon een nachtje gaat. Maar hoe zit dat met de hoogte? Er staat dat ie 1,27 hoog is, kun je in zo'n brolly dan wel fatsoenlijk op je stretcher zitten? Ik ben zelf 1,93, betekend dat dat ik op de knieen naar binnen moet of valt dat goed mee?

Sponsor
Jorden  
#2 Gepost : zondag 13 februari 2011 00:11:51(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
mhhh.. weet je zeker dat je FOX wilt? er zijn betere alternatieven op de markt! kijk eens naar de Nash Brolly Dome. mss meer iets voor jouw! het systeem is binnen de 3 min. opgezet.

http://www.nashtackle.co.uk/review.php?id=1049 deze is wel in het engels!

http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_postst103p3_Bivvy.aspx hier staan foto's op van de brolly die ik voor het laatst gemaakt heb Knipoog
Me...myself...and my rods!
chiele  
#3 Gepost : zondag 13 februari 2011 00:53:04(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

straks heeft iedereen hier een Nash Brolly Dome! Breede lach

is echt wel een goeie brolly, en met winterskin heb je een warme tent voor in de winter Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Ferdi  
#4 Gepost : zondag 13 februari 2011 00:55:59(UTC)
Ferdi


5 ponder

Lid sinds: 18-3-2010(UTC)
Berichten: 38

Hmm ziet er best leuk uit maar om hem waterdicht te krijgen moet je alweer beginnen met een wrap zo te zien. (mozzy front)

Ik ben wel fan van het doek van fox, daar is mn ranger 2.5 ook van gemaakt en dat bevalt super. Ik twijfel ook geen moment aan de kwaliteit, maar ik vraag me af of ie niet erg laag is dus. Alhoewel de eclipse ook maar 1,30 is...
Erwin  
#5 Gepost : zondag 13 februari 2011 12:59:10(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Tja, een prachtige bivvy. Ik ben erg gecharmeerd van Nash tenten. Zit er hard over na te denken weer een Viper aan te schaffen....
Jorden  
#6 Gepost : zondag 13 februari 2011 13:06:01(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Erwin schreef:
Tja, een prachtige bivvy. Ik ben erg gecharmeerd van Nash tenten. Zit er hard over na te denken weer een Viper aan te schaffen....

vind het zelf ook pracht tenten! maar heb nu voor het laatst een zeer aantrekkelijk aanbod gekregen: een Nash Double top Proffessional MK2 voor €150 ! paar keer gebruikt geweest. als alles goed meezit koop ik de tent mss, en gebruik ik men brolly dome voor korte sessies only Breede lach
Me...myself...and my rods!
griend  
#7 Gepost : zondag 13 februari 2011 16:18:13(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
ik heb zelf al een aantal jaar een aqua pioneer ultralite echt een super ding, snel op tezetten en hij is hoog me vismaat is ook rond 1,96 en die kan er gewoon goed in en uit de tent gaan en als die op me strecher zit zit die gewoon rechtop zonder dat die zijn kop stoot tegen het doek.
alleen 1 nadeel is dat de nieuwe aqua en trakker qua kwaliteit achteruit zijn gegaan ik heb gelukkig nog de oude goede kwaliteit dus kijk uit.
Wind op de kant is vis in de hand.


Mister X  
#8 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 01:54:34(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

griend schreef:
ik heb zelf al een aantal jaar een aqua pioneer ultralite echt een super ding, snel op tezetten en hij is hoog me vismaat is ook rond 1,96 en die kan er gewoon goed in en uit de tent gaan en als die op me strecher zit zit die gewoon rechtop zonder dat die zijn kop stoot tegen het doek.
alleen 1 nadeel is dat de nieuwe aqua en trakker qua kwaliteit achteruit zijn gegaan ik heb gelukkig nog de oude goede kwaliteit dus kijk uit.


Contact gehad met zunnebeld zwolle zij bevestigen je verhaal zij hebben een paar
trakker pioneer ultralites ok die in korte tijd zijn versleten. Mijn 1e Keuze zou deze
brolly zijn geweest dit hebben zij mij afgeraden. Mechanisatie krijg erg veel belasting
overload waar hij niet voor is gemaakt & zijn problemen met het doek. De service is
niet goed je bent producten 4 weken kwijt misschien nog wel meer? Wil het volgende
aanhalen mij is vandaag verteld dat Aquatexx beetje wordt opgeblazen, soort gelijk
10.000 + doek het verschil schijnt minimaal te zien? Hierover kan ik geen definitief
uitspraak over doen zeg alleen wat mij is vertelt. Kort om naar mijn idee kan het
ook anders. Wat mij ook is opgevalen je ziet nooit iemand in dit geval van trakker
zelf die zijn of haar product presenteren? Of is trakker van danny fairbrass korda
frank warwick enterprise tackle vraag mij dit heel lang af. Of geef ik nu antwoord
op mijn vraag? Even het volgende producten van Kevin Nash schijnen heel goed
te zijn van horen zeggen schijnt dat Nash achter zijn producten staan de service is
horen zeggen naar behoren (goed) Kortom 1 heel verhaal met nog wat haken een
ogen. Hopelijk kan je hier iets mee kijk even de vis uit het water zou ik zeggen Knipoog

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 februari 2011 09:45:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#9 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 02:23:22(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
heb zelf een eclips gehad
hoogte was prima ben zelf 2 meter 6
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
karphunter  
#10 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 02:46:36(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

dat is dan tog een aardige lengte... vergeleken bij mij hahaha
Ferdi  
#11 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 13:53:43(UTC)
Ferdi


5 ponder

Lid sinds: 18-3-2010(UTC)
Berichten: 38

Bedankt Lodewijk!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.