logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
DavidT  
#1 Gepost : zondag 13 februari 2011 17:12:30(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Na 8 jaar is m'n oude stretcher de deur uit. Avid is nog niet een bekend merk maar heel veel spullen zijn typerend voor het merk.

Het grote voordeel van de stretcher is dat alleen de laatste 30 cm van het hoofddeel te verstellen is. Dit deel komt dus niet in z'n geheel omhoog vanaf de stelknop. Daarnaast is het deel van het frame in dit gedeelte recht en niet lichtgebogen.

De traagschuim matras is met klitteband te bevestigen of verwijderen.

Inclusief matras weegt de stretcher 11.8 kilo en zonder 8.8. Dat is net zoveel/zo weinig als elke andere lichtgewicht stretcher.

Nog een voordeel, kost maar €250. Beter te duur dan niet te koop.
Say hello to my little friend
Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : zondag 13 februari 2011 18:05:12(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
je bedoeld de stretcher op de laatste foto van ons artikel een half jaar geleden over avid neem ik aan. super ding idd!

http://www.carpfeeling.c...tent.aspx?ContentID=1226
DavidT  
#3 Gepost : zondag 13 februari 2011 18:25:09(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Ja, die ja en nu (een maandje ofzo) te koop in Nederland. Jon Jones komt bij Venture vandaan en heeft het concept van de tassen meegenomen.
Say hello to my little friend
Mister X  
#4 Gepost : zondag 13 februari 2011 20:26:15(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

DavidT schreef:
Ja, die ja en nu (een maandje ofzo) te koop in Nederland. Jon Jones komt bij Venture vandaan en heeft het concept van de tassen meegenomen.


Waar is hij te koop zoek ook nog 1 stretcher is hij beter als daiwa trakker of kevin nash producten hoor het wel al vast bedankt Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 20:27:41(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

peter van welij  
#5 Gepost : zondag 13 februari 2011 20:35:21(UTC)
peter van welij


15 ponder

Lid sinds: 20-10-2010(UTC)
Berichten: 174

Ik weet dat ze dit merk in veenendaal bij hertog hengelsport gaan verkopen.
Weet alleen niet of het al binnen is.
DavidT  
#6 Gepost : zondag 13 februari 2011 21:39:00(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Te koop bij winkeliers die zaken (willen gaan) doen met Preston.

Wat is beter? Ik vind het erg belangrijk dat de knik in het frame van het hoofddeel van de stretcher er niet is. Dat hebben bijna alle stretchers. En het gewicht vind ik ook belangrijk. Als je het zo bekijkt is de stretcher beter. Ik weet niet waaaraan jouw stretcher moet voldoen Jowan.
Say hello to my little friend
Mister X  
#7 Gepost : zondag 13 februari 2011 21:45:23(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

DavidT schreef:
Te koop bij winkeliers die zaken (willen gaan) doen met Preston.

Wat is beter? Ik vind het erg belangrijk dat de knik in het frame van het hoofddeel van de stretcher er niet is. Dat hebben bijna alle stretchers. En het gewicht vind ik ook belangrijk. Als je het zo bekijkt is de stretcher beter. Ik weet niet waaaraan jouw stretcher moet voldoen Jowan.


Bedankt voor je reactie laat ik het zo zeggen hij moet lang mee gaan gaan verstand van
knikken in het midden ok dat zit hier wel goed toch? Het materiaal moet van goed kwaliteit
zijn duurzaam mag best wat kosten! Traagschuim spreek mij aan aangezien mijn lengte van
1.96 meter lang. Graag hoor ik van je of je hem hebt gezien & ervaring mee hebt bedankt Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 13 februari 2011 21:48:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#8 Gepost : zondag 13 februari 2011 23:43:04(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Zijn aardige stretchers Jowan. Op de beurs in Zwolle stond er ook eentje. vooral het memoryfoam is ideaal en verhoogd het comfort. @ David, jij hebt banden neem ik aan met preston? Komt het hele gamma naar Nederland?
Mister X  
#9 Gepost : maandag 14 februari 2011 15:01:19(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

timvanzanten schreef:
Zijn aardige stretchers Jowan. Op de beurs in Zwolle stond er ook eentje. vooral het memoryfoam is ideaal en verhoogd het comfort. @ David, jij hebt banden neem ik aan met preston? Komt het hele gamma naar Nederland?


Wat zou jij mij adviseren vertrouw wel in je oordeel daiwa trakker een of kevin nash
stretchers in de hoge klasse? Wil hier serieus naar gaan kijken ok mijn gevoel gaat
toch heel sterk uit naar de Avid stretcher. Hoor graag van jullie erg interessant topic Knipoog

Bewerkt door de gebruiker maandag 14 februari 2011 15:03:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#10 Gepost : maandag 14 februari 2011 15:05:36(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Tja, ik zou gaan voor een Nash maar dat ik om persoonlijke redenen. Ik heb alles van Nash en een Avid stretcher zou niet passen! hahaha. Maar nu zonder gekkigheid, die Avid stretcher zal niet onderdoen voor een Nash. Bij Nash betaal je ook voor de naam natuurlijk en Avid moet zich eerst nog waar maken. bij nash heb je natuurlijk wel de nodige attributen die je erbij kan kopen als een passende slaapzak, bedchair recliner etc. Dit heeft Avid (nog) niet.
Patrick Wolters  
#11 Gepost : maandag 14 februari 2011 15:13:28(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
@ Jowan ik zou de nash indulgence wide boy eens gaan bekijken heb deze zelf en heb er nog geen dag spijt van.
Ben zelf nog al een draaikont tijdens het slapen en dan is die extra breedte een must , wat ik ook prettig
vindt is dat hij 8 poten heeft i.p.v de gebruikelijke 6 hierdoor extra stevig ook wanneer je een keer op
het voeteneind zit zal je stretcher dus niet kantellen
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Mister X  
#12 Gepost : maandag 14 februari 2011 15:14:09(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

timvanzanten schreef:
Tja, ik zou gaan voor een Nash maar dat ik om persoonlijke redenen. Ik heb alles van Nash en een Avid stretcher zou niet passen! hahaha. Maar nu zonder gekkigheid, die Avid stretcher zal niet onderdoen voor een Nash. Bij Nash betaal je ook voor de naam natuurlijk en Avid moet zich eerst nog waar maken. bij nash heb je natuurlijk wel de nodige attributen die je erbij kan kopen als een passende slaapzak, bedchair recliner etc. Dit heeft Avid (nog) niet.


Dat maak de keuze beetje makkelijk Kevin Nash & of Avid wil je vragen zou je voor mij
+ & - punten over de Kevin Nash & Avid Carp willen e-mailen of via pm willen sturen ok
gelijk of soort gelijk stretcher product? Zeg je van dat wil ik zeker niet kan je mij rusitg
linkjes sturen waar ik dit kan vergelijken. Hoor graag van je wij komer er wel uit man Knipoog

Bewerkt door de gebruiker maandag 14 februari 2011 15:14:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mister X  
#13 Gepost : maandag 14 februari 2011 15:22:48(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

carppassion schreef:
@ Jowan ik zou de nash indulgence wide boy eens gaan bekijken heb deze zelf en heb er nog geen dag spijt van.
Ben zelf nog al een draaikont tijdens het slapen en dan is die extra breedte een must , wat ik ook prettig
vindt is dat hij 8 poten heeft i.p.v de gebruikelijke 6 hierdoor extra stevig ook wanneer je een keer op
het voeteneind zit zal je stretcher dus niet kantellen
Mvg Patrick


Heel erg bedankt voor je input hopelijk vind de persoon het niet erg dat ik zijn vraag
topic beetje over neem is niet mijn bedoeling. Wegen gaan zo te horen naar kevin nash.
Gezien mijn lengte 1.96 meter is extra breed zeker niet verkeerd 8 poten zit zeker wat
onder je hebt hier een goed punt stabiliteit en stevigheid. Wacht nog even op de reactie
van Tim moet toch ook maar serieus kijken naar Kevin Nash kan jullie reactie erg goed
waarderen. Hou jullie wel op de hoogte wat het is geworden heel fijn goed feedback man Knipoog

Bewerkt door de gebruiker maandag 14 februari 2011 15:23:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#14 Gepost : maandag 14 februari 2011 15:58:18(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik zal eens een poging wagen:

Nash:

-erkende kwaliteit
- meerdere soorten Wideboys in het assortiment (indulence, airlite etc.)
- passende slaapzakken in meerdere varianten
- Mogelijkheid voor Nash Recliner seat
- lichtgewicht alluminium frame
- los matras om alles schoon te houden
- Tas los verkrijgbaar
- goed vastzittend mechanisme om stretcher te stellen
- ligt perfect!

Avid restbite

-memory foam voor een optimale ligging en reducering van pijnlijke spieren na een nachtje slapen
-de hoogte is ideaal zodat je er ook prima op kan zitten
-volledig instelbaar
- quick lock poten
- leuke prijs
DavidT  
#15 Gepost : maandag 14 februari 2011 16:59:15(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Jowan,
Voor iemand met jouw lengte moet je de Restbite X hebben. Als het belangrijk is dat je alles van 1 merk wilt hebben, dan is Nash wat voor je. Vind ik niks anders dan een marketing valkuil waar je (on)bewust inloopt. Als je van alles het beste wilt hebben, zou ik me er meer in verdiepen. De X kost €300. Ik weet niet hoe je met je winkelier omgaat maar er is wat wel wat van af te lullen.

Tim,
De inhoud van de hele brochure is te koop. In ieder geval bij Sanders' Hengelsport. Daarnet heb ik de HQ bivvy gekocht. Ongezien maar het ziet er goed uit.
Say hello to my little friend
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.