logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
leotje1  
#1 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 12:55:26(UTC)
leotje1


5 ponder

Lid sinds: 2-2-2011(UTC)
Berichten: 45

Hallo mensen,
ben van plan om 2 beetmelders te kopen, maar niet van marktplaats ofzo.
Ik ga ze niet zo heel vaak gebruiken, dus wil ik er niet te veel voor uitgeven.
En zoals het een nederlander betaamt, niet te duur!
Tussen de 10 en 20 euro per stuk.
Iemand een advies/idee/ervaring??
Is de Ultimate Striker Mini VT bijvoorbeeld iets?
Groeten leo

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 februari 2011 12:57:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
jori  
#2 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 13:22:37(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

mischien is dan x2 iets voor jou zijn ook niet echt zo duur ze hebben ook setten vanaf 60 euro al met 3 piepers en een ontvanger

en atack heeft er ook een paar goedkope vanaf 10 euro en x2 heeft ze ook al vanaf 10 euro ongeveer
behandel iedere karper met respect!
edwin  
#3 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 13:28:57(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Tip: Let wel goed op wat voor batterij er in moet. Je heb piepers waar van die kleine 12v batterijen in moeten, die zijn best prijzig, 'moeilijk' te vinden en ook best snel leeg. Best een piepertje zoeken met een gewoon 9v blok ofzo.
Donnie  
#4 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 13:36:43(UTC)
Donnie


20 ponder

Lid sinds: 24-12-2010(UTC)
Berichten: 205

Foxjes de goedkoopste ben je ongeveer 20/30 euro kwijt , en ze doen het perfect Knipoog
Carpfishing is an important thing of living.
steef zenden  
#5 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 16:26:21(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

matszj  
#6 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 17:03:39(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

VAN ULTIMATE 15 EURO weet de naam alleen even niet.
gaan hard luid en doen het goed
griend  
#7 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 17:05:59(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Fox micron m of de mx
Wind op de kant is vis in de hand.


Job Verweij  
#8 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 17:30:10(UTC)
Job Verweij


25 ponder

Lid sinds: 17-2-2011(UTC)
Berichten: 447

griend schreef:
Fox micron m of de mx


aanrader ! Heb hem alweer 3 jaar werkt nog goed. (micron M)
tom de maat  
#9 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 18:29:05(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
gaat niet om of ze hard gaan he want je gaat toch geen 40meter van je stokken zitten
Jorden  
#10 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 19:06:21(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
hij vraagt voor goedkope beetmelders, dus Fox is nogal uit bereik. voor 40 euro heb je wel een degelijke beetmelder, maar met zeer weinig functies.

ik heb met de Ultimate Striker VT's gevist, en ik moet zeggen dat ze de FOX M ongeveer evenaren. Heb zelf een FOX M beetmelder gehad, maar ik viste liever met men Ultimate's. gaan zeer luid, zeer duidelijke LEDs, batterijen gaan lang mee, en is perfect als het aankomt op gevoeligheid (niet ongevoelig, en niet té gevoelig). een goede aankoop, voor weinig geld. toen ik ze kocht kwamen ze nog 35 euro het stuk!
Me...myself...and my rods!
leotje1  
#11 Gepost : dinsdag 22 februari 2011 23:17:31(UTC)
leotje1


5 ponder

Lid sinds: 2-2-2011(UTC)
Berichten: 45

Jorden schreef:
hij vraagt voor goedkope beetmelders, dus Fox is nogal uit bereik. voor 40 euro heb je wel een degelijke beetmelder, maar met zeer weinig functies.

ik heb met de Ultimate Striker VT's gevist, en ik moet zeggen dat ze de FOX M ongeveer evenaren. Heb zelf een FOX M beetmelder gehad, maar ik viste liever met men Ultimate's. gaan zeer luid, zeer duidelijke LEDs, batterijen gaan lang mee, en is perfect als het aankomt op gevoeligheid (niet ongevoelig, en niet té gevoelig). een goede aankoop, voor weinig geld. toen ik ze kocht kwamen ze nog 35 euro het stuk!


Oke dank je. Ik denk dat het deze ook worden. Kan in de toekomst altijd naar een andere kijken.
robbin  
#12 Gepost : woensdag 23 februari 2011 01:41:48(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Jorden schreef:
hij vraagt voor goedkope beetmelders, dus Fox is nogal uit bereik. voor 40 euro heb je wel een degelijke beetmelder, maar met zeer weinig functies.

ik heb met de Ultimate Striker VT's gevist, en ik moet zeggen dat ze de FOX M ongeveer evenaren. Heb zelf een FOX M beetmelder gehad, maar ik viste liever met men Ultimate's. gaan zeer luid, zeer duidelijke LEDs, batterijen gaan lang mee, en is perfect als het aankomt op gevoeligheid (niet ongevoelig, en niet té gevoelig). een goede aankoop, voor weinig geld. toen ik ze kocht kwamen ze nog 35 euro het stuk!


Het is wel duidelijk dat je niks met fox hebt Breede lach
Life is a game, fishing is serious
Matthijs Gerrietsen  
#13 Gepost : woensdag 23 februari 2011 10:11:06(UTC)
Matthijs Gerrietsen


20 ponder

Lid sinds: 15-2-2010(UTC)
Berichten: 207

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
CS Basic. Hoef je je hele leven niet weer. Knipoog
Linkloos
Job Verweij  
#14 Gepost : woensdag 23 februari 2011 11:08:26(UTC)
Job Verweij


25 ponder

Lid sinds: 17-2-2011(UTC)
Berichten: 447

Waarom moeten de beetmelders zo hard gaan dan?
Ik zet ze juist zo zacht mogelijk zodat andere geen last van me hebben.
Jorden  
#15 Gepost : woensdag 23 februari 2011 14:13:27(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
robbin schreef:
Jorden schreef:
hij vraagt voor goedkope beetmelders, dus Fox is nogal uit bereik. voor 40 euro heb je wel een degelijke beetmelder, maar met zeer weinig functies.

ik heb met de Ultimate Striker VT's gevist, en ik moet zeggen dat ze de FOX M ongeveer evenaren. Heb zelf een FOX M beetmelder gehad, maar ik viste liever met men Ultimate's. gaan zeer luid, zeer duidelijke LEDs, batterijen gaan lang mee, en is perfect als het aankomt op gevoeligheid (niet ongevoelig, en niet té gevoelig). een goede aankoop, voor weinig geld. toen ik ze kocht kwamen ze nog 35 euro het stuk!


Het is wel duidelijk dat je niks met fox hebt Breede lach


vandaar mijn grote afkeer van het merk, heb er slechte ervaringen mee, vind het veel te duur voor wat het is, en iedereen vist ermee.
Me...myself...and my rods!
robbin  
#16 Gepost : woensdag 23 februari 2011 14:56:38(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Jorden schreef:
robbin schreef:
Jorden schreef:
hij vraagt voor goedkope beetmelders, dus Fox is nogal uit bereik. voor 40 euro heb je wel een degelijke beetmelder, maar met zeer weinig functies.

ik heb met de Ultimate Striker VT's gevist, en ik moet zeggen dat ze de FOX M ongeveer evenaren. Heb zelf een FOX M beetmelder gehad, maar ik viste liever met men Ultimate's. gaan zeer luid, zeer duidelijke LEDs, batterijen gaan lang mee, en is perfect als het aankomt op gevoeligheid (niet ongevoelig, en niet té gevoelig). een goede aankoop, voor weinig geld. toen ik ze kocht kwamen ze nog 35 euro het stuk!


Het is wel duidelijk dat je niks met fox hebt Breede lach


vandaar mijn grote afkeer van het merk, heb er slechte ervaringen mee, vind het veel te duur voor wat het is, en iedereen vist ermee.


Ik heb zelf gevist met Micron M2 piepers en een sounderbox EOS (gekocht voor 90 euro exclusief batterijen) en ben er dik te vreden mee. Ook heb ik een FX60 brolly waar ik ook geen problemen mee heb.

Zoals je al zegt, iedereen vist ermee, maar jij bent één van de enige die ik hoor klagen. Ik heb ook producten van ultimate gehad die niet goed waren maar daarom kan het merk toch nog niet slecht zijn? (misschien is hun goedkope prijs ook wel de reden van hun faillisement?????)

Het klopt misschien dat de "voor fox goedkope" producten minder zijn voor wat je betaald, maar voor de duurdere beetmelders, hengels etc krijg je echt wel waar voor je geld.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 februari 2011 14:58:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Life is a game, fishing is serious
Jorden  
#17 Gepost : woensdag 23 februari 2011 16:26:46(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
robbin schreef:
Jorden schreef:
robbin schreef:
Jorden schreef:
hij vraagt voor goedkope beetmelders, dus Fox is nogal uit bereik. voor 40 euro heb je wel een degelijke beetmelder, maar met zeer weinig functies.

ik heb met de Ultimate Striker VT's gevist, en ik moet zeggen dat ze de FOX M ongeveer evenaren. Heb zelf een FOX M beetmelder gehad, maar ik viste liever met men Ultimate's. gaan zeer luid, zeer duidelijke LEDs, batterijen gaan lang mee, en is perfect als het aankomt op gevoeligheid (niet ongevoelig, en niet té gevoelig). een goede aankoop, voor weinig geld. toen ik ze kocht kwamen ze nog 35 euro het stuk!


Het is wel duidelijk dat je niks met fox hebt Breede lach


vandaar mijn grote afkeer van het merk, heb er slechte ervaringen mee, vind het veel te duur voor wat het is, en iedereen vist ermee.


Ik heb zelf gevist met Micron M2 piepers en een sounderbox EOS (gekocht voor 90 euro exclusief batterijen) en ben er dik te vreden mee. Ook heb ik een FX60 brolly waar ik ook geen problemen mee heb.

Zoals je al zegt, iedereen vist ermee, maar jij bent één van de enige die ik hoor klagen. Ik heb ook producten van ultimate gehad die niet goed waren maar daarom kan het merk toch nog niet slecht zijn? (misschien is hun goedkope prijs ook wel de reden van hun faillisement?????)

Het klopt misschien dat de "voor fox goedkope" producten minder zijn voor wat je betaald, maar voor de duurdere beetmelders, hengels etc krijg je echt wel waar voor je geld.
iedereen zijn ervaringen eh.
Me...myself...and my rods!
leotje1  
#18 Gepost : woensdag 23 februari 2011 20:08:23(UTC)
leotje1


5 ponder

Lid sinds: 2-2-2011(UTC)
Berichten: 45

heb je een mail gestuurd
jori  
#19 Gepost : woensdag 23 februari 2011 20:20:48(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

matszj schreef:
VAN ULTIMATE 15 EURO weet de naam alleen even niet.
gaan hard luid en doen het goed





bedoel je de striker van ultimate,

die kun je tog ook in een set kopen met ontvanger ofniet?
behandel iedere karper met respect!
leotje1  
#20 Gepost : woensdag 23 februari 2011 20:40:56(UTC)
leotje1


5 ponder

Lid sinds: 2-2-2011(UTC)
Berichten: 45

jori schreef:
matszj schreef:
VAN ULTIMATE 15 EURO weet de naam alleen even niet.
gaan hard luid en doen het goed





bedoel je de striker van ultimate,

die kun je tog ook in een set kopen met ontvanger ofniet?

http://www.henkkoster.nl/epages/61932441.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61932441/Products/27000040/SubProducts/27000040

deze?? gr leo

Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 februari 2011 20:42:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.