logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
DannyAlmelo  
#1 Gepost : woensdag 16 maart 2011 16:17:41(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Kennen jullie het gevoel?

Afgelopen weekend lekker voor het eerst nachtvissen.Gewoon in een klein putje vlakbij. Rond 3 uur aangekomen en vanaf het moment dat we de spullen er hadden staan was de rust alweer weg. Dronken lui langs de tent die zo dom zijn dat ze denken over je tent heen te kunnen springen(liep gelukkig goed af) etc.
s'Avonds eindelijk rust wat resulteerde in karper! Een schub van 23 en een rijenspiegel van 18. Maar dat doet er nu even niet toe. Na s'nachts verder niks te hebben gehad dan kou worden we om half 9 wakker. Ik loop de tent uit kijk even om heen. *$&@(#^@zooi! Waar is het schepnet!?(Die vorige dag nog gekocht)! Gestolen. Wat nu? Onmacht! Achteraf heb je toch geluk gehad dat het je hengels niet waren maar toch, blijf gewoon van elkaars spullen af! Dus nu donderdag maar weer een nieuwe ophalen en beter opletten.
Iemand anders ook zoiets meegemaakt? Vertel het,

Groetjes Danny
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Sponsor
ferenc  
#2 Gepost : woensdag 16 maart 2011 16:32:20(UTC)
ferenc


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-9-2010(UTC)
Berichten: 521

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Dronken lui die over je tent springen? Hou niet van ruzie maar bij zoiets hou ik me toch niet in.
Temmer  
#3 Gepost : woensdag 16 maart 2011 18:35:20(UTC)
Temmer


20 ponder

Lid sinds: 14-2-2011(UTC)
Berichten: 199

swear1 da's klote voor je Danny!

DannyAlmelo  
#4 Gepost : woensdag 16 maart 2011 18:47:35(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

@ Ferenc

Hij heeft een flinke schop gekregen en is daarna ook opgerot..
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Jorden  
#5 Gepost : woensdag 16 maart 2011 19:17:40(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
tot nu toe nog niks gestolen hier bij mij, met dronken lui heb ik ook al ervaring -.-'
Me...myself...and my rods!
chiele  
#6 Gepost : woensdag 16 maart 2011 19:24:58(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Jorden schreef:
tot nu toe nog niks gestolen hier bij mij, met dronken lui heb ik ook al ervaring -.-'


dronken lui=> andere mensen of jij met je vrienden? ;p
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
jvs  
#7 Gepost : woensdag 16 maart 2011 19:39:45(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

nou Danny,ben blij dat het alleen je net is.
Hier ken ik vissers die s'nachts onder dwang bestolen zijn van al hun visspullen en in 1 geval incl auto.
En dat gebeurd hier regelmatig,vooral in de zomer.
dan staan er s'nachts een mannetje of 3 aan je tent,met een knuppel/mes of pistool.
dan geef je graag alles mee......
daarom ga ik nooit alleen vissen s'nachts

Bewerkt door de gebruiker woensdag 16 maart 2011 19:40:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

houdoe en bedankt
DannyAlmelo  
#8 Gepost : woensdag 16 maart 2011 21:25:28(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Wow heftig hoor jvs! Ik zou niet weten wat ik dan had gedaan. Nou ja, tegen 3 man met evt een pistool kan je het al wel vergeten.
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Yannick de Boer  
#9 Gepost : woensdag 16 maart 2011 21:37:37(UTC)
Yannick de Boer


15 ponder

Lid sinds: 17-2-2011(UTC)
Berichten: 124

Je hebt idd geluk dat het alleen je net is!
Zelf nog niet mee gemaakt (gelukkigBidden)
Wel veel dronken mensen, in boten dat wil je ook nie weten Tong.
joris  
#10 Gepost : woensdag 16 maart 2011 21:50:55(UTC)
joris


15 ponder

Lid sinds: 4-1-2010(UTC)
Berichten: 147

als het zo erg is jvs dan zou ik niet lekker een rustig nachtje gaan vissen:-s
Jorden  
#11 Gepost : woensdag 16 maart 2011 22:01:14(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
Jorden schreef:
tot nu toe nog niks gestolen hier bij mij, met dronken lui heb ik ook al ervaring -.-'


dronken lui=> andere mensen of jij met je vrienden? ;p

haha ;p nee, een biertje aan de waterkant kan geen kwaad, maar dronken zijn terwijl je aan het vissen bent? onverantwoordelijk eh!
Me...myself...and my rods!
Frank Avezaat  
#12 Gepost : woensdag 16 maart 2011 22:57:15(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Zelf ben ik mijn complete uitrusting kwijt geraakt aan dieven. Dit werd weliswaar uit de auto gejat, maar ik weet wel hoe je je voelt.
jvs  
#13 Gepost : woensdag 16 maart 2011 23:35:52(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

joris schreef:
als het zo erg is jvs dan zou ik niet lekker een rustig nachtje gaan vissen:-s

klopt,daarom ga ik ook nooit langs de zuidwillemsvaart vissen,want daar gebeuren deze dingen helaas.
ik ga ook altijd met een maat of mijn pa of broertje s'nachts vissen.ik ben zelf ook niet bang aangelegd,en stap op alles en iedereen af,maar als er een paar aan je tent staan met een voorwerp,dan heb je weinig te melden.
Maar de meeste vissers zijn er van op de hoogte en kijken uit.
Ikzelf span altijd een vislijntje een meter of 10 achter mijn tent,en daar hang ik een belletje aan,dan hoor je altijd wanneer er iemand aan komt,en kun je op je hoede zijn.
Wij hebben zelf in Herpen op de wetering ook een keer meegemaakt,dat er iemand midden in de nacht naar de tent toe kwam.hij had alleen niet in de gaten dat wij met 3 man erin zaten.
toen wij uit de tent kwamen(want wij hoorde het belletje) schrok hij,en vroeg aan ons,hebben jullie startkabels bij,want mijn auto loopt niet.terwijl een ander boven aan de dijk stond te wachten met gedoofde lampen en lopende auto.......
houdoe en bedankt
robbin  
#14 Gepost : woensdag 16 maart 2011 23:51:24(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Ken jongens die ook eens een groep dronken lui om de tent hebben gehad en toen ze later die nacht een run kregen bleken de hengels doormidden te zijn getrapt.
Gelukkig konden ze de vandalen herkennen aan de stem, dus bij de ouders van de jongens verhaal doen en kregen gelukkig de boel vergoed.
Life is a game, fishing is serious
chiele  
#15 Gepost : woensdag 16 maart 2011 23:58:29(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

robbin schreef:
toen ze later die nacht een run kregen bleken de hengels doormidden te zijn getrapt.


oftewel slechte hengels, of heeeeeel zware/sterke gasten Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
timvanzanten  
#16 Gepost : woensdag 16 maart 2011 23:59:57(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
een hengel trap je zo door midden chiele! het blijft ookal is het rond, een dun materiaal.
chiele  
#17 Gepost : donderdag 17 maart 2011 00:28:18(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

timvanzanten schreef:
een hengel trap je zo door midden chiele! het blijft ookal is het rond, een dun materiaal.


zal je maar op je woord nemen, proberen zal ik alleszins niet doen... Think
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
matszj  
#18 Gepost : donderdag 17 maart 2011 09:15:10(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

jvs schreef:
joris schreef:
als het zo erg is jvs dan zou ik niet lekker een rustig nachtje gaan vissen:-s

klopt,daarom ga ik ook nooit langs de zuidwillemsvaart vissen,want daar gebeuren deze dingen helaas.
ik ga ook altijd met een maat of mijn pa of broertje s'nachts vissen.ik ben zelf ook niet bang aangelegd,en stap op alles en iedereen af,maar als er een paar aan je tent staan met een voorwerp,dan heb je weinig te melden.
Maar de meeste vissers zijn er van op de hoogte en kijken uit.
Ikzelf span altijd een vislijntje een meter of 10 achter mijn tent,en daar hang ik een belletje aan,dan hoor je altijd wanneer er iemand aan komt,en kun je op je hoede zijn.
Wij hebben zelf in Herpen op de wetering ook een keer meegemaakt,dat er iemand midden in de nacht naar de tent toe kwam.hij had alleen niet in de gaten dat wij met 3 man erin zaten.
toen wij uit de tent kwamen(want wij hoorde het belletje) schrok hij,en vroeg aan ons,hebben jullie startkabels bij,want mijn auto loopt niet.terwijl een ander boven aan de dijk stond te wachten met gedoofde lampen en lopende auto.......


hier word ook flink gedeald. vooral bij het oude zwembad.
zat dinsdag een avondje te vissen de heletijd stonden er 2 auto's en ze stapte niet uit. stonden langs elkaar lamp in auto aan.
de wetering is ook niet de beste nacht vis plek. wel voor dieven
DannyAlmelo  
#19 Gepost : donderdag 17 maart 2011 12:03:01(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

@ frank

Het gaat om het principe he. Of het nou je boilienaald is of je complete uitrusting, het gaat erom dat ze gewoon met hun klauwe van je spullen af moeten blijven.

Viscollega van mij heeft ook bij ons aan het Twentekanaal gezeten, toen er s'nachts een auto aan kwam rijden. Dus hij loopt ook de tent uit om te kijken wat het was. Dealers. Hij heeft dus gewoon een lijntje genomen met hun om vrienden te blijven. Hij zag namelijk al een geweer in het dashboardkastje liggen. Hadden jullie hetzelfde gedaan? Ik waarschijnlijk wel.
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
timvanzanten  
#20 Gepost : donderdag 17 maart 2011 12:20:33(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
drugs gebruiken om je spullen te beschermen? Ik vind het wel heel erg ludiek!
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.