logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Mister X  
#1 Gepost : woensdag 23 maart 2011 13:11:54(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Hierbij aangeboden spiksplinternieuwe kevin nash titan grote 1 persoons bivvy. Hij is
mij toch best wel zwaar gebleken. Bivvy heeft de water kant nog niet gezien is alleen
achter thuis opgezet geweest. Vraag prijs 400,- bekijk fotos graag ophalen & bekijken!

Ruilen voor een voerboot met of zonder fishfinder mogelijk!


The Titan’s trademark slogan – tough, aggressive and ready to front Mother Nature to the end,
still lives on with a new generation armoured material.


Rapid setup, maximum strength, rigid, pre-formed aluminium frame.

Cover – armoured 15,000HS nylon.

Zip on/off heavy-duty mesh infill.

Zip on/off all-weather infill. Side windows and door panels roll back to reveal see-through storm windows. Supplied with: § Clip-in heavy-duty groundsheet. § Nash heavy-duty T Pegs. § Two 36” bivvy sticks and storm stick adapters.


§ Carry bag.

Approximate Dimensions: 210cm(D) x 275cm (W) x 130cm ( H )

Weight : 12.2kg (excluding groundsheet,pegs and storm sticks)

Weight ( complete ) : 16kg

Heavy Duty Groundsheet = 2.7kgs

Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 maart 2011 13:13:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
Kevin nash titan 1.jpg
Kevin nash titan 2.jpg
Kevin nash titan 3.jpg
Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : woensdag 23 maart 2011 14:00:39(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Zonde Jowan dat je hem zo snel al weer wegdoet! en het is zo'n mooie tent!
Mister X  
#3 Gepost : woensdag 23 maart 2011 14:15:50(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

timvanzanten schreef:
Zonde Jowan dat je hem zo snel al weer wegdoet! en het is zo'n mooie tent!


Ja Tim met pijn in het hard niet in het bezit van een auto afhankelijk van ander mensen
mijn maat heeft dit jaar echt niet veel tijd helaas gezien vervoer. Alles op de fiets is niet
te doen man wordt wel erg zwaar. Maar goed krijg ik mijn geld niet terug koop ik gewoon
een fiets kar probleem opgelost, het zit mij bebaapld niet lekker mag je weten man tantrumsmi

Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 maart 2011 14:16:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin  
#4 Gepost : woensdag 23 maart 2011 14:22:52(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Niet ruilen tegen een Trakker Armo MK2? En dan heb ik er ook nog wel een oude voerboot bij Knipoog
Mister X  
#5 Gepost : woensdag 23 maart 2011 15:01:44(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Erwin schreef:
Niet ruilen tegen een Trakker Armo MK2? En dan heb ik er ook nog wel een oude voerboot bij Knipoog


Wil graag mij geld terug of ruilen tegen een goed voerboot gezien mijn situaite kijk
ik naar de Kevin Nash Profile X 2011. Ok lever wil veel in m.b.t kwaliteit krijg ik het
geld niet terug koop ik een fiets kar probleem opgelost. Mag ik vragen wat voor een
voerboot bied jij mij aan? Wil hem misschien wel kopen bedankt voor je reactie man Knipoog
Lodewijk  
#6 Gepost : woensdag 23 maart 2011 15:38:19(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
waarom neem je geen contact op met stein dan jowan???
ding is toch splinternieuw of niet?
stein is niet de moeilijkste dus miss komen jullie eruit Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Mister X  
#7 Gepost : woensdag 23 maart 2011 15:52:39(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Lodewijk schreef:
waarom neem je geen contact op met stein dan jowan???
ding is toch splinternieuw of niet?
stein is niet de moeilijkste dus miss komen jullie eruit Knipoog


Hij heeft genoeg voor mij gedaan wil het eerst zelf proberen oplossen ben een grote
jongen kan mijzelf prima redden! Idd de bivvy is spiksplinternieuw bekijk de fotos
ok krijg ik mijn geld niet terug op korte termijn kan ik altijd nog stein vragen niet
hou ik de bivvy gewoon zelf. Koop 1 fiets kar probleem opgelost komt allemaal goed.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 maart 2011 15:53:17(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Job Verweij  
#8 Gepost : woensdag 23 maart 2011 19:00:07(UTC)
Job Verweij


25 ponder

Lid sinds: 17-2-2011(UTC)
Berichten: 447

Erwin schreef:
Niet ruilen tegen een Trakker Armo MK2? En dan heb ik er ook nog wel een oude voerboot bij Knipoog

Oud voerbootje ?? ik zoek een voerbootje voor een spotprijs ?
peterwiggerman  
#9 Gepost : woensdag 23 maart 2011 19:34:25(UTC)
peterwiggerman


20 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 256

He Jowan,

Ik heb ooit in het verleden een Nash Titan gehad die nog in de UK werden gemaakt. Super deze tent. Met de zwaarste weerstomstandigheden lachte ik iedereen uit. Ik zou er nog even over denken voordat je hem weg doet. Je kunt ook het grondzeil thuislaten, scheelt zo weer een kilo.

Groeten,

Peter
Temmer  
#10 Gepost : donderdag 24 maart 2011 00:24:43(UTC)
Temmer


20 ponder

Lid sinds: 14-2-2011(UTC)
Berichten: 199

think boy, think!

Dit is echt de "creme de la creme" van de karpertenten. Laat je grondzeil en infill standaard thuis, scheelt weer wat kilo'tjes en wie weet hoe het volgend seizoen gaat...
of koop een 2e hands plu met wappie!

Het probleem met verkopen is dat je er in deze (nieuw)staat altijd te weinig voor terug krijgt...

Tim_Ellerman  
#11 Gepost : donderdag 24 maart 2011 06:12:59(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Jowan...

KOOOOP EEEEN FIETSSSSKAR!Knipoog

Een toptent is het.. Zou m niet zomaar wegdoen.
Groetjes, Tim

Erwin  
#12 Gepost : donderdag 24 maart 2011 17:37:54(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Job Verweij schreef:
Erwin schreef:
Niet ruilen tegen een Trakker Armo MK2? En dan heb ik er ook nog wel een oude voerboot bij Knipoog

Oud voerbootje ?? ik zoek een voerbootje voor een spotprijs ?


Het is geen goede hoor.... Ik heb namelijk nog een orca liggen.... die ligt stof te vangen....

En Jowan... raak je hem echt niet kwijt, laat het mij weten. Ik heb wel interesse in een nieuwe titan. Ligt alleen niet in de planning hem nu al te kopen (CF kost me veel te veel geld Knipoog). Kijk het dus nog even aan.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 maart 2011 17:39:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#13 Gepost : donderdag 24 maart 2011 17:51:01(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Erwin schreef:
Job Verweij schreef:
Erwin schreef:
Niet ruilen tegen een Trakker Armo MK2? En dan heb ik er ook nog wel een oude voerboot bij Knipoog

Oud voerbootje ?? ik zoek een voerbootje voor een spotprijs ?


Het is geen goede hoor.... Ik heb namelijk nog een orca liggen.... die ligt stof te vangen....

En Jowan... raak je hem echt niet kwijt, laat het mij weten. Ik heb wel interesse in een nieuwe titan. Ligt alleen niet in de planning hem nu al te kopen (CF kost me veel te veel geld Knipoog). Kijk het dus nog even aan.

howla! een orca, wat vraag je ervoor? is het de 2e versie?
Me...myself...and my rods!
Erwin  
#14 Gepost : donderdag 24 maart 2011 18:12:22(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Volgens mij wel ja.... Ik hoef er ook niet veel voor te hebben, want om eerlijk te zijn ben ik er niet tevreden over. De boot zelf is erg goed/stevig alleen de techniek is niet echt betrouwbaar..... Wanneer je handig bent met zendapperatuur kun je er een gave boot van maken.
Mister X  
#15 Gepost : zaterdag 26 maart 2011 13:08:55(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

De bivvy staat voor morgen gereserveerd beste tijd geleden 3 orca's gekocht laten op
knappen & door verkocht. Kan wel iets over de bootjes melden bedrijf orca pondskater
is opgelicht heb ik van horen zeggen. Geleverd prototype was niets mis mee de grootte
orde's alleen maar chinese elektronica zooi niet wat is afgesproken. via marktplaats in
contact gekomen met de techniekus is hier bij mij thuis geweest ok nieuw vaarregelaars
plaatsen hij heeft mij dit verhaal verteld. Best goede (romp) mal bootjes alleen binnen
werk doet je de das om heel jammer. Goed graupner & futaba plaatsen klaar is kees Knipoog

Topic mag gesloten worden bivvy is vandaag verkocht & opgehaald!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.