logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Davey Remmig  
#1 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 00:55:00(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

wie van jullie heeft er toevallig vistv gezien.
in deze aflevering zijn Ed en Marco aan het snoeken, te water krijgen ze controle of ze de vergunning bij hadden.
maar wat me opviel is dat ik zeker 6-7 hengels opgetuigd zie, voor 2 man! En ik wel eens een waarschuwing gehad als ik naast mijn 2 hengels nog een pen hengel opgetuigd heb liggen langs me tent.
zal dit gespeeld zijn?

iemand nog meer opgevallen?
Sponsor
griend  
#2 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 05:55:47(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
ik heb het ook gezien was zeker raar dat ze zoveel hengels opgetuigd hadden en geen waarschuwing kregen.
normaal ziten ze al tezeuren als je een peilhengel erbij heb leggen.
Wind op de kant is vis in de hand.


matszj  
#3 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 08:11:35(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

ik hbe t ook gezien,
maar krijg nooit gezeur om 3 hengels.
van de ene kant snap ik het wel dat ze geen waarschuwing hebben.
hoe wil je met 3-4 hengels op een boot gaan snoeken met een plug of vliegvissen.
Mister X  
#4 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 08:59:12(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Het is niet meer als vroeger VisTv is naar mijn weten commercieel geworden wel 7
hengels vissen! Volgens mij staat dit niet op de vispas hier op terug komen vindt de
stukjes m.b.t de VisPas beetje kinderachtig kijken lang niet alleen kinder meer naar
toch? Vroeger was het reclame gehaldte (grote lijnen) ver te zoeken persoonlijk vindt
ik dit beter nu lijkt het meer en meer op marketing maar goed vindt het bij de karper
visser nog wel mee vallen (aflevering 2) Wil het even gezegt hebben succes groeten Knipoog
Frank Avezaat  
#5 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 09:13:35(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Jowan,

er wordt niet met zeven hengels tegelijk gevist. Dat is het verschil.

Maar ik kan me vinden in het punt van Davey. Officieel mag je slechts twee gereedstaande hengels (dat wil zeggen, incl. haak) voorhanden hebben. In dit geval zouden ze dus in overtreding zijn. Gelukkig zien ook opsporingsambtenaren soms in dat het niet nodig is om te bekeuren wanneer er slechts met max. 2 hengels tegelijk gevist wordt.
Mister X  
#6 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 09:17:44(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Frank Avezaat schreef:
Jowan,

er wordt niet met zeven hengels tegelijk gevist. Dat is het verschil.

Maar ik kan me vinden in het punt van Davey. Officieel mag je slechts twee gereedstaande hengels (dat wil zeggen, incl. haak) voorhanden hebben. In dit geval zouden ze dus in overtreding zijn. Gelukkig zien ook opsporingsambtenaren soms in dat het niet nodig is om te bekeuren wanneer er slechts met max. 2 hengels tegelijk gevist wordt.


Ok dat verandert de zaak bedankt voor de info voor de rest blijf ik bij mijn standpunten =p~
peter servais  
#7 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 09:56:06(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Natuurlijk is dit gespeeld!

Het is wel heel toevallig dat bij bijna elke aflevering ze gecontroleerd worden.
Het maakt niet uit waar ik vis, gecontroleerd ben ik nog niet in Nederland.

Het is natuurlijk gewoon een vast dingetje die ze elke aflevering weer terug laten komen om te laten zien dat de VISPAS er ook bij hoort.
Als ze die hengels volledig opgetuigd naast zich hebben liggen vind ik het persoonlijk wel een beetje typisch dat ze daar niet op gewezen worden. (Al is het alleen maar om te laten zien dat dat niet mag)

Nu ffies een vraagje van mijn kant..
Als je je opgetuigde hengel in je foudraal laat is er verder toch niks aan de hand toch?

Gr. Peter

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jerry  
#8 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 11:07:31(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Er mag geen haak aanzitten anders kan je hiervoor nog beboet worden
Groeten,

Jerry
Erwin  
#9 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 11:20:37(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik weet dat een maatje van mij tijdens het snoeken ook altijd meerdere hengels in zijn bootje heeft. 2 Hengels zijn voorzien van een plugje en de rest niet. Officieel doe je dan niets fout, toch??

Wat Peter al aangeeft, is het natuurlijk allemaal in scene gezet. Laat de jonge vissers maar zien dat je absoluut een vispas moet hebben. Is ook niets mis mee vind ik.

Gr. Erwin
Jerry  
#10 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 13:55:23(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Zit geen haak aan dus mag het

Geld ook voor spod en marker peil hengels noem maar op
Groeten,

Jerry
tom de maat  
#11 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 19:57:49(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
was allemaal in sene gezet
leen  
#12 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 20:19:18(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
tom de maat schreef:
was allemaal in sene gezet


Altijd toch? Ze blanken vlgs mij (vrijwel) nooit. Heb wel eens begrepen dat er speciaal vis gehaald wordt en eraangehangen en dan net doen alsof ze deze zelf hebben gevangen. Is op zich niets mis mee denk ik. Het gaat erom of er wat van opgestoken kan worden. Mijn zoon van 8 leert er ook best van en of dat nu komt doordat er een vis aangehangen is of niet. So what? ;-)
Carp93  
#13 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 20:22:41(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
nou dat ze die vis aan de eraangehangen word geloof ik niet ... denk gewoon dat ze netzo lang zitten tot ze wat vangen ..
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
Erwin  
#14 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 20:27:50(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik denk niet dat de vangsten van Vis Tv in scene worden gezet. Er zullen misschien wel meerdere dagen overheen gaan maar ze zullen ze wel zelf vangen. Wanneer je Marco Kraal een beetje kent weet je ook dat hij erg fel op dit soort dingen is.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat het nooit gebeurt. Ik ken meerdere karperfilms waar de vissen op voorhand zijn gevangen. Ik vind dat zelf een beetje treurig. Ik weet dat het inhuren van een cameraploeg erg duur is en je dan wel vis in beeld wilt hebben, maar om ze te bewaren in een tank, dan een haak door hun bek moet duwen en ze weer uit moet drillen....
Carp93  
#15 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 20:30:27(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
dat is inderdaad wel kansloos jah :-s
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
pascal van lier  
#16 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 21:00:29(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144



Nu ffies een vraagje van mijn kant..
Als je je opgetuigde hengel in je foudraal laat is er verder toch niks aan de hand toch?

Gr. Peter



als je een opgetuigde hengel in je foudraal zit is er toch niks aan de hand, ik heb namelijk niet de delen in elkaar gestoken in de foudraal ,jij wel peter?
zo een grote foudraal is er toch niet
team nootdorp  
#17 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 21:59:49(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
zelfs daar zeiken de over en als je je onderlijn los klikt is er niets aan de hand

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
Davey Remmig  
#18 Gepost : dinsdag 29 maart 2011 23:37:27(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

team nootdorp schreef:
zelfs daar zeiken de over en als je je onderlijn los klikt is er niets aan de hand


idd.. als je de verkeerde treft wel ja.

of het nu gespeeld is of niet toch geeft het wel een verkeerde indruk van het werkelijke.
natuurlijk is dit maar een kleine happening. mja als ik daar zat op me bootje weet ik vrij wel zeker dat ze daar iets over gingen zeggen. of je een bekeuring zou krijgen tja...das maar de vraag want in feite ben je in overtreding.

ik heb helemaal niks tegen op vistv, kijk er wanneer ik niks te doen heb wel eens naar.
vind het een goede zaak dat ze ook de regels enzo erbij vertellen voor de onwetende mja ze moeten het zelf ook helemaal aanhouden.

wilde alleen eens weten of het meer mensen was opgevallen, ik denk da ze wel wat mailtjes over deze aflevering hebben gehadKnipoog


Lodewijk  
#19 Gepost : woensdag 30 maart 2011 00:14:15(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
zodra ik hier controle krijg trekken ze me van binnen en buiten helemaal na.....
weet dat ze hun werk doen maar ze overdrijven wel!!
dogs.......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
timvanzanten  
#20 Gepost : woensdag 30 maart 2011 00:21:20(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
dat komt omdat jij op de blacklist staatKnipoog en dan wordt alles lastiger ondanks dat het niet geheel terecht was toch?
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.