logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
djoerdi  
#1 Gepost : zondag 17 april 2011 18:50:50(UTC)
djoerdi


15 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 120

eey,

weet iemand nog een tip als ik daar ga vissen, ik ga een weekendje weg om bij wolfs sven in mierlo, en daar ga ik lekker karpere. ik ga over 2 weken. maar ik dacht misschien heeft iemand nog tips??


gr djoerdi(vissen)
Carpfishing is an important thing of living.
Sponsor
ckde  
#2 Gepost : zondag 24 april 2011 12:06:00(UTC)
ckde


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 23-2-2011(UTC)
Berichten: 7

Ik ga er zelf ook naar toe in de zomer. Had zin om 1 of 2 avondjes de hengels uit te leggen, maar las vervolgens dat er veel papegaaienbekken rondzwemmen. Ben nu wel min of meer afgeknapt ondanks dat ik er nog heen moet.
jori  
#3 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 22:15:07(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

hallo

heb er al een aantal keer gevist, redelijk makelijk water de roeivijver vissen tussen de 10 en 18 pond gemideld met enkele uitschieters, bijna aleen schubs maar wel met kapote bekken, overdag heb ik er een keer gevist een jonge waarmee ik viste had toen op een dagje 3 runs met een van 14 pond en 19 pond en een grote had hij jammer genoeg verspeelt,
ik heb er ooit snachts gevist en een gevangen was midden in de winter het vroor -7! en een visje van 14 pond vorig jaar ving je slecht overdag en aleen snachts nu mag je er niet meer nachtvissen helaas.......
behandel iedere karper met respect!
Erwin Krijgsman  
#4 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 23:03:53(UTC)
Erwin Krijgsman


25 ponder

Lid sinds: 6-11-2010(UTC)
Berichten: 533

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Hallo Djoerdi,
Een jaar of 8 geleden gevist. Toen vielen de kapotte bekken nog wel mee, tegenwoordig schijnt het ernstig te zijn. Probeer de drukte te omzeilen. Beter voor je vangsten ook waarschijnlijk. `s avonds een beetje voeren en de volgende ochtend lekker vroeg opstarten. De meesten liggen dan nog te pitten en jij kunt je slag slaan. Succes.

Mvg ErwinKnipoog
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.