logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
leen  
#1 Gepost : maandag 18 april 2011 20:32:57(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Kwam vanmorgen rond 7 uur aan op de stek. 'T was nog lekker koel en ik keek wat rond over het water. Huh.. was da nou? een tak die beurtelings naar beneden en weer naar boven ging. Zou dat een bever zijn.. niet geweten dat die daar zaten.. Toch maar eens dit tafereel van dichterbij gaan bekijken. Wie schetst mijn verbazing.. een karpervisser die daar de nacht doorgebracht had had 'm ook gezien en had zijn bolie erachter gedropt en er zat dus een hele mooie schub (25p schat ik)aan vastgezwommen. Dus maar goed dat tie zich om de tak heen had gezwommen anders had niemand het gezien.
Zat overigens nog meer draad aan de tak. Zelfs een snoekonderlijn, maar de haak was daar al vanaf.

Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : maandag 18 april 2011 20:39:57(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Goed bezig man ben je met kleren het water in gegaan nog een foto van kunnen maken?

Bewerkt door de gebruiker maandag 18 april 2011 20:42:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

leen  
#3 Gepost : maandag 18 april 2011 20:43:13(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Jowan schreef:
Goed bezig man ben je met kleren het water in gegaan nog een fototje van kunnen maken?


Nee, voor dit verhaal ben ik niet het water in gegaan. Dat doe ik alleen voor mijn voerboot ;=)
Mister X  
#4 Gepost : maandag 18 april 2011 20:52:11(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Het is hier maar middel diep spring zo in het water zou het ook prettig vinden als ik tussen de
takken verstrengeld in lijn lig dat iemand komt helpen Breede lach maar goed het is goedgekomen Knipoog

Bewerkt door de gebruiker maandag 18 april 2011 20:53:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.