logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Bob  
#1 Gepost : maandag 18 april 2011 20:56:43(UTC)
Bob


10 ponder

Lid sinds: 4-7-2010(UTC)
Berichten: 66

Drie Duitsers zijn betrapt bij het op grote schaal stropen van vis in de Maasplassen. Het drietal werd opgepakt door milieuambtenaren. Die controleren al tijden langs de Maas op illegaal vissen en camperen.

De Duitsers hadden netten met een lengte van enkele tientallen meters uitgeworpen in het water van de Asseltse Plassen. Die liggen de buurt van Roermond.

Bij hun aanhouding hadden ze al ruim 250 kilo vis te pakken. De drie kregen via snelrecht een boete van ongeveer 1000 euro per persoon.
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : maandag 18 april 2011 20:58:30(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Volgens mij staat hier een stukje over zie de link het staat ongeveer onder aan succes Knipoog

http://www.carpfeeling.c...postst2749_Stropers.aspx
JeroenD  
#3 Gepost : maandag 25 april 2011 00:03:07(UTC)
JeroenD


30 ponder

Lid sinds: 19-2-2011(UTC)
Berichten: 762

Keihard aanpakken zulke mensen.... 1000 euro slaat nergens op! komen ze volgende week weer terug...
Don't forget to smell the roses along the way...
Job Verweij  
#4 Gepost : maandag 25 april 2011 11:41:28(UTC)
Job Verweij


25 ponder

Lid sinds: 17-2-2011(UTC)
Berichten: 447

1000 euro is echt niks voor die gasten . Ik vind dat ze moeten uitzoeken wat hun maandinkomen is met dat stropen en dan gewoon 10x hun maandsalaris moeten boeten .. Ik weet zeker dat die gasten echt heel veel winst draaien dus slaat dit nergens op ..
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.