logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
leen  
#1 Gepost : maandag 18 april 2011 20:38:10(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
En denkt .. hé daar zwemmen zo'n 10 grote karpers op ondiep water. En ach, er ligt wat wier. So what.. Bootje erheen gestuurd. En ja hoor, schroeven draaiden natuurlijk volledig vast :-(.

Gelukkig was het ondieper dan kruishoogte, dus schoenen uit, sokken uit en broek uit en het water in. De karpers zwommen zelfs tegen mijn benen aan. (dus om te zeggen dat karpers zo erg schrikachtig zijn.. echt niet). Boot eruit en lekker een halfuurtje aan het pielen geweest om het wier dat om de assen zat eruit te frunniken. Eind goed al goed en met dit weer droogde ik gelukkig weer snel op :-)

Er waren overigens ook best wat schone plekken tussen het wier. Begreep van iemand die daar heel vaak vist dat een single bait erbij droppen al voldoende is.

Toch de volgende keer dan maar.. maar dan zonder bootje.
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : maandag 18 april 2011 20:48:15(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Vis eens voor tussen achter of in wierbedjes in de buurt van clear spots mijn tactiek
soepel onderlijntje +/- 25 cm tussen het wier. In de avond dubbel run mee gehad Knipoog
PS: Dit geval met 2 hengel express in het wier gevist daarom +/- 25cm aangehouden.

Bewerkt door de gebruiker maandag 18 april 2011 20:54:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

leen  
#3 Gepost : maandag 18 april 2011 20:58:07(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Jowan schreef:
Vis eens voor tussen achter of in wierbedjes in de buurt van clear spots mijn tactiek
soepel onderlijntje +/- 25 cm tussen het wier. In de avond dubbel run mee gehad Knipoog
PS: Dit geval met 2 hengel express in het wier gevist daarom +/- 25cm aangehouden.


Dank voor de tip (er zitten ook hier enkele clear spots tussen).
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.