logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
djoerdi  
#1 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 14:03:47(UTC)
djoerdi


15 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 120

ik ben een beginnende karper visser en dit is me 2e jaar,
maar ik heb een goedkoopen rodpod van x2 en pieper van een 10 euro.
nu wil ik met het echte werk beginnen me hengels zijn top.
alleen nu wil ik een nieuwe rodpod van het liefst fox,
2 piepers van fox, met ontvanger en 2 swingers. alleen het liefst zo goedkoop mogelijk.
misschien heeft iemand tips??

gr djoerdi

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 mei 2011 14:05:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

djoerdi heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
016 (2).JPG
Carpfishing is an important thing of living.
Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 14:15:18(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
tja, om deze spullen goedkoop op de kop te tikken zou ik sowieso de 2e hands sites in de gaten houden. Marktplaats en Kapaza zijn voorbeelden natuurlijk. Ook hebben we hier op Carpfeeling onze eigen aanbod pagina. regelmatig even kijken is denk ik de beste oplossing. Wil je alles nieuw hebben, bespreek het eens met je winkelier. wellicht kan je een korting bedingen als je alles bij hem koopt!
Frank Avezaat  
#3 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 16:18:57(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Wat mankeert er aan je huidige rodpod Djoerdi?
Merkenproducten zijn leuk, maar niet zaligmakend. Je betaalt vaak een flink bedrag extra voor de naam.
matszj  
#4 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 16:42:03(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

idd rodpod kun je gewoon nog gebruiken tot die kapot gaat.
swingers zien er ook nog goed uit.
molens kun je een tussenstapje nemen of gelijk duurdere molens (zijn niet altijd beter)
als de piepers piepen is het toch goed?
peter servais  
#5 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 16:42:44(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Is je foto jouw opstelling langs de waterkant of een opstelling zoals je 'm graag wil zien?
Het ziet er best netjes uit toch? Ik zou er eerst is mee gaan vissen en langzaam aan bepaalde dingen gaan vervangen waarvan je denkt dat ze aan verbetering toe zijn.

Dit is mijn eerste jaar, ik heb om te beginnen bijna 2 uitrustingen gekocht, nu moet je er uiteindelijk weer van 1 af. Eerst is goed inlezen wat je mooi en goed vind en daarna pas kopen. Been there done that.

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
djoerdi  
#6 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 18:17:38(UTC)
djoerdi


15 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 120

tja het is mijn rodpod, maar ik merk wel dat het niet HET merk is,het is heen kwalitijd. omdat als ik hem in elkaar zet de dopjes er af vallen, een stang die heb ik gelijmd want viel uit elkaar weetje wel.
en daarom heb ik liever dat ik iets meer betaal maar wel waar voor me geld heb, de zwinger kunnen wel blijven maar de piepers egt niet veel langer. en kwa de molens het is het eigelijk net niet.
kijken voor een rodpod, molens en piepers.
dit is nu me 2e jaartje.

gr djoerdi
Carpfishing is an important thing of living.
Carp93  
#7 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 19:37:00(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
vind het er ook prima uitzien ! Mooi water BTW Blij

maar net wat tim zecht gewoon via marktplaats ofzo .. 2e hands Knipoog

Suc6 ermee
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
Jorden  
#8 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 20:54:55(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
mhh, een beginnende karpervisser zal ik nooit Fox aanraden... Als ik jouw was zou ik eens kijken naar Ultimate of Prologic rodpod's. zijn allemaal hetzelfde model, en die hebben zich al door de jaren bewezen! Die FOX rodpod's zijn wel mooi enzo, maar die van Ultimate staan even stabiel! alleen betaal je bv. voor een Stalker model van FOX 40 euro meer :-" voor biepers... je kan natuurlijk naar FOX gaan kijken, maar je kan ook gaan kijken naar beetmelders in dezelfde prijsklasse... daar ga je veel meer plezier aan hebben als je pas begint! paar mooie voorbeelden: Prologic Pholyphonic VTSW, Soul System X Indicator,.... op vlak van swingers zou je natuurlijk voor FOX kunnen gaan, daar kan ik niks negatiefs over zeggen over die hangers Knipoog al heb je natuurlijk voor €15 3 perfecte kopieën!
Me...myself...and my rods!
Toine  
#9 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 23:05:01(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
IK zou het ook niet te duur maken Djoerdi. Het is je 2e jaar. Straks bevalt het niet, ben je een hoop geld kwijt, en je krijgt er bijna niets meer voor terug.Think Pas wel op met kopen op afstand. Daarmee bedoel ik marktplaats e.d. Ik koop daar ook volop maar pak de auto en "handje contantje" SuccesKnipoog
Het is zoals het is.
karphunter  
#10 Gepost : zaterdag 7 mei 2011 01:53:15(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Heey ik heb dezelde rodpod dit is nu mijn 6e karperjaar ik had ook alles nieuw gekocht (ivm inbraak...) maar ik had simpelweg geen geld voor een dure rodpod of iets...
meestal vis ik met banksticks maar soms kan et niet anders en gaat de pod mee hij doet gewoon ze werk.. en ik ben er blij mee Blij goedkoop hoeft niet slecht te zijn..
en duur gaat soms zelfs eerder kapot (na mijn evaringen)
djoerdi  
#11 Gepost : dinsdag 10 mei 2011 13:59:29(UTC)
djoerdi


15 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 120

bedankt jongens ben weer stuk veder gekomen en ga het nu rustig op bouwen, want met bijna alles kan je vis vangen toch??(vissen)
Carpfishing is an important thing of living.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.