logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Anne  
#1 Gepost : maandag 16 mei 2011 21:39:36(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Vandaag weer thuisgekomen van een 3 daags avontuur in Frankrijk.
Mijn eerste keer en als ik geweten had hoe leuk het zou zijn was ik veeeeel eerder gegaanKnipoog
Samen met Stein Jansen (toch iemand met meer ervaring dan ik) heerlijk gevist.
Het resultaat na 3 dagen was 17 karpers. 2 onder de 20 pond en de rest tussen 22 en 28 pond.
Allemachtig wat zwemmen daar een sterke vissen. Keiharde runs, lange drils en soms een pokke eind roeien maakten deze 3 dagen zeker voor herhaling vatbaar.
De warme broodjes s'morgens waren heerlijk, het eten s'avonds was redelijk to goed. Het toiletgebouw bij stek 4 was geen gebouw maar een bouwtoilet uit 1943 die daar waarschijnlijk achter gelaten was door de Duitsers echter hij was wel schoon en rook fris en voorzien van toiletpapier. Een likkie verf was echter wel nodig.

Zou ik dit water aanraden? Ja, maar wel als je een boot hebt aangezien het wier hardnekkig en in grote getalen aanwezig was.

Foto's volgen nog
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Sponsor
Franky26  
#2 Gepost : maandag 16 mei 2011 21:46:07(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Klinkt als een geslaagde sessie! Mooi dat het je goed bevallen isKnipoog mischien volgende keer elektro moter meenemen dat scheelt spierkrachtKnipoog. Ik ben benieuwd naar je foto's

Groeten frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.