logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
edwin  
#1 Gepost : maandag 16 mei 2011 21:22:26(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Op een zee-arm, ze zijn hier dus ook al actief :-(

http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=16607
Sponsor
leen  
#2 Gepost : maandag 16 mei 2011 21:33:57(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
"De acht mannen, in de leeftijd van 16 tot 39 jaar, afkomstig uit België (6), Turkije en Bulgarije hebben van het Openbaar Ministerie ieder een schikkingsvoorstel van €100,- gekregen en hebben afstand gedaan van al hun in beslag genomen visspullen.".

Een relatief kleiner iets "met een derde hengel vissen" lijkt dan in verhouding een stuk prijziger (€ 220/€ 230).

Soms snap ik er niks meer van.



Toine  
#3 Gepost : maandag 16 mei 2011 23:20:01(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Leen,

Misschien is het zinvol om dit bericht te bewaren voor het geval je zelf een geschil hebt en onverhoopt ooit voor de rechter moet komen. Je hebt zondermeer gelijk: het lijkt nergens op.Shame on you
Het is zoals het is.
nathalie  
#4 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 22:14:24(UTC)
nathalie


20 ponder

Lid sinds: 4-11-2010(UTC)
Berichten: 339

het is goed dat ze z'n soort mensen aan pakken.
maar het is echt belachelijk dat ze met een schikkingsvoorstel van 100 euro komen.
soms klopt de wetgeving ook van geen kant.
Dat is in ieder geval mijn mening

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 mei 2011 22:14:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven
Franky26  
#5 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 22:27:08(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Voor 3 hengels zijn idd zure bekeurngen laatst nog gehad ga dit artikel zeker gebruiken! Blijkbaar is dit minder erg als met 3 hengels vissen:S Snap er niks meer van.

MVG Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
Mister X  
#6 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 22:42:36(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Het draait allemaal om geld politie moet bepaald aantal boetes uitschrijfen per jaar. Prioritijden liggen bij
moord & verkrachtinging zaken (heel begrijpelijk) De middenklasse komt onder aan de stapel. Korpsen
worden geconfronteerd met bezuinigheden op geld & man kracht! Dit mag geen reden zijn maar zo is het
wel in de praktijk. Geloof mij maar als het zo doorgaat wordt het alleen maar erger waaar is de grens Domme ik

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 mei 2011 22:43:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

karphunter  
#7 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 22:47:30(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Ja inderdaad... vandaag heeft de maat aangifte gedaan van de bromfiets... maar volgensmij word hier niet veel mee gedaan ook al rijd die in dit kleine deel in houten rond...
leen  
#8 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 23:14:33(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Jowan schreef:
Het draait allemaal om geld politie moet bepaald aantal boetes uitschrijfen per jaar. Prioritijden liggen bij
moord & verkrachtinging zaken (heel begrijpelijk) De middenklasse komt onder aan de stapel. Korpsen
worden geconfronteerd met bezuinigheden op geld & man kracht! Dit mag geen reden zijn maar zo is het
wel in de praktijk. Geloof mij maar als het zo doorgaat wordt het alleen maar erger waaar is de grens Domme ik


Ach, als je met drie hengels vist terwijl dat daar verboden is, tja.. dan ben je het haasje. Niks mis mee.
Dat het wat aan de hoge kant is.. tja.. een beetje kenner weet dit toch. Gewoon niet met drie hengels vissen
waar dat niet is toegestaan dan is er geen enkel probleem toch?
En bij twijfel, niet doen. Los van de hoogte zie ik het probleem niet.
Franky26  
#9 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 23:17:11(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Klopt 3 hengels is fout maar 210 + 6,5 euro boete vind ik ook wel heel ver gaan

MVG Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
leen  
#10 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 23:19:01(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Franky26 schreef:
Klopt 3 hengels is fout maar 210 + 6,5 euro boete vind ik ook wel heel ver gaan

MVG Frank


Daar ben ik het mee eens. Kan je een hoop andere foute en/of leuke dingen voor doen.
Ik doe er het liefst leuke dingen mee :-).
Mister X  
#11 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 23:22:53(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

leen schreef:
Jowan schreef:
Het draait allemaal om geld politie moet bepaald aantal boetes uitschrijfen per jaar. Prioritijden liggen bij
moord & verkrachtinging zaken (heel begrijpelijk) De middenklasse komt onder aan de stapel. Korpsen
worden geconfronteerd met bezuinigheden op geld & man kracht! Dit mag geen reden zijn maar zo is het
wel in de praktijk. Geloof mij maar als het zo doorgaat wordt het alleen maar erger waaar is de grens Domme ik


Ach, als je met drie hengels vist terwijl dat daar verboden is, tja.. dan ben je het haasje. Niks mis mee.
Dat het wat aan de hoge kant is.. tja.. een beetje kenner weet dit toch. Gewoon niet met drie hengels vissen
waar dat niet is toegestaan dan is er geen enkel probleem toch?
En bij twijfel, niet doen. Los van de hoogte zie ik het probleem niet.


Geef je gelijk mijn reactie is meer gericht on-topic "Acht visstropers aangehouden" hier mag je binnen
kort met 3 hengel vissen. Hopelijk wordt dit bij jullie ook geregeld. Bespaard je hoop kopzorgen man Knipoog
Franky26  
#12 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 23:25:00(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Ja ik ook maar goed wie ze billen brand mag zelf op de blaren zitten heKnipoog. Ik wist dat ik fout zat maar als ik dit lees vind ik wel zielig dat 3de hengel zo duur is ik behandel alle beesten met respect! En een paar dwazen die alles slopen krijgen maar 100 euro erg triest. Maar goed on topic maar weerKnipoog

Mvg Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
leen  
#13 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 23:29:37(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Jowan schreef:
Geef je gelijk mijn reactie is meer gericht on-topic "Acht visstropers aangehouden" hier mag je binnen
kort met 3 hengel vissen. Hopelijk wordt dit bij jullie ook geregeld. Bespaard je hoop kopzorgen man Knipoog


Kan/mag bij 2 van mijn 3 verenigingen al wel. Ik hou dat wel in de gaten ;-)
Anne  
#14 Gepost : woensdag 18 mei 2011 01:15:13(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Ik ga in het vervolg met mijn 3e hengel stropen. Scheelt toch weer 120 euries niet?Knipoog
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
coatednuts  
#15 Gepost : woensdag 18 mei 2011 17:47:04(UTC)
coatednuts


20 ponder

Lid sinds: 20-7-2010(UTC)
Berichten: 313

leen schreef:
"De acht mannen, in de leeftijd van 16 tot 39 jaar, afkomstig uit België (6), Turkije en Bulgarije hebben van het Openbaar Ministerie ieder een schikkingsvoorstel van €100,- gekregen en hebben afstand gedaan van al hun in beslag genomen visspullen.".

Een relatief kleiner iets "met een derde hengel vissen" lijkt dan in verhouding een stuk prijziger (€ 220/€ 230).

Soms snap ik er niks meer van.






Niks van snappen is te zacht uitgedrukt! Ik leefde altijd in de veronderstelling dat de hoogte van de boete werd bepaald aan de hand van de gevaarzetting. Maar in dit kloteland is het vooral bedoeld om de kas te spekken. Je kan snotverdraaid beter door rood rijden dan met een extra hengel bezig zijn... Kolderzooi hier in Nederland.
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
edwin  
#16 Gepost : woensdag 18 mei 2011 19:18:42(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Was mij nog niet opgevallen van die boete hoogte, maar dit slaat idd helemaal nergens op. Stropen lijkt mij eigenlijk veel zwaarder bestraft moeten worden, boete voor 3 hengels vind zowiezo compleet buitensporig, voor je met te hard rijden of andere zaken aan zo'n boete zit moet je toch al weet uithalen ben ik bang.
Gebruikers aanwezig in dit topic
UnknownOceanSpiders 0.0
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.