logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
promise2die4  
#1 Gepost : maandag 30 mei 2011 21:08:11(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

Hallo,

ik ben opzoek zoals vele andere voor mij naar nieuwe stokken nu ben ik al een maandje goed aan het zoeken wat ik nu precies wil..
nu wil ik dus geen allerdaagse stok die iedereen heeft zoals fox en shimano en alles.. daarom was mijn oog gevallen op een chub maar ook die viel later af...

uiteindelijk blijf ik over met de sonik sk4, the force e of x range of the jc TSI Rod...

alleen nu kan ik heel weinig informatie vinden over deze stokken althans wel gewoon die verkoop babbels en alles, maar niet echt de bevindingen van de echte vissers. Ook zijn er niet echt winkels bij mij in de buurt die ze alle 3 heeft ik moet er dus aardig voor omrijden en voor dat geld aan benzine kan ik al 1 hengel kopen bijwijze van Breede lach

Dus mocht iemand 1 van deze stokken kennen en ermee gevist hebben of in ieder geval vast gehad te hebben dan hoor ik dat graag hoe de ervaring was en de aktie over 1 van deze stokken..

owja ook zou ik graag willen weten of je dan de 2.75 lb of de 3 lb zou kiezen en waarom.. want daar zit ik ooknog op te brainstormen... dit omdat ik toch een aardige bonk lood ver wil kunnen werpen met pva maar toch ook wel de aktie wil behouden als ik naar frankrijk ga of gewoon hier in een boerensloot ga vissen Knipoog

Ik hoor maar alte graag een reactie..

alvast bedankt mannen!!! ( en vrouwen Tong )

ps: mocht je deze stokken niet hebben, niet getreurd ik zou ook wel graag willen weten welke van deze jij zou kiezen en waarom!!

Bewerkt door de gebruiker maandag 30 mei 2011 21:09:27(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Ron van Houtum  
#2 Gepost : maandag 30 mei 2011 21:47:03(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
pb beantwoord
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
promise2die4  
#3 Gepost : maandag 30 mei 2011 22:30:50(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

Ik heb het gelezen ron, maar ik ga toch voor een x range dit omdat die een andere top heeft en ook fuji ogen en geen ss ogen en daarbij is de e range zoals de gene die jij kado heb gehad (super kado) een 32ton carbon en de x range een 36 ton dus nu komt misschien een domme vraag maar wat is het verschil daar in..

is de 36 wat stijfer dan de 32??of heeft dat er niet mee te maken??

maar goed zo en zo wordt het een x range of een sonik sk4....

waarom wordt het nu altijd zo moelijk gemaakt :'(
Ron van Houtum  
#4 Gepost : maandag 30 mei 2011 22:37:46(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
hahaha
misschien contact zoeken met The Force rods
die weet wel antwoord op je vraag
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
promise2die4  
#5 Gepost : dinsdag 31 mei 2011 20:57:24(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

Ik ben er al uit wat het inhoudt ron Knipoog

die 32/36 tons carbon is gewoon zoals ik al dacht de stijfheid... hoe meer carbon hoe stijver, maar het schijnt verschillend verdeelt te zijn dus het handvat is de volle 32 of 36 (ligt aan welke range) en de top zou dan 4 ton carbon minder zijn vandaar dus dat die toppen mega soepel zijn maar door de body ook gewoon met 130 gram lood de 120 meter aan tikken en nog verder heb ik mij horen vertellen, want ik heb denk wel een uur met iemand gepraat die er echt verstand van had, was namelijk een engels man die er al een geruime tijd mee viste en zijn maten ook.. heb ook wat filmpjes toe gestuurd gekregen van hem en dat zag er goed uit.

verder is mij ook verteld dat de force x range 95% het zelfde is als de sonik sk4.. alleen de sk4 is gebouwd door de oude bouwer van de grey's en hardy's en dat zijn echt toppers dus daar mogen de force en soniks ook bij horen dus Knipoog en het rust mij dus alleen om de stokken in het echt te zien en te voelen en als het kan keertje mee te lenen voor een dagje zodat ik er mee kan werpen en de echte aktie kan voelen, maar goed verder zal het denk ook wel het oog zijn die er een kleine oordeel over zal hebben wat betreft mijn beslissing Breede lach

ben zo en zo al lang blij dat ik na lange weken zoeken en lezen nog maar 2 hengels over heb van de 9 die ik als eerste op het oog had..
coatednuts  
#6 Gepost : woensdag 1 juni 2011 10:57:29(UTC)
coatednuts


20 ponder

Lid sinds: 20-7-2010(UTC)
Berichten: 313

Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
promise2die4  
#7 Gepost : donderdag 2 juni 2011 10:21:34(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

coatednuts schreef:
http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_postst3117_nieuwe-hengels-nodig--The-force-rods.aspx


bedankt maar die was ik al tegen gekomen Knipoog dat zijn gewoon de standaard verhalen die op elke site staan...

ik zoek de verhalen van de mensen die ermee vissen of hebben gevist..

Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 juni 2011 10:22:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

promise2die4  
#8 Gepost : vrijdag 3 juni 2011 16:50:54(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

Nou ik heb besloten vandaag dat ik toch maar de 3x de soniks sk4 ga bestellen, althans ik heb ze net besteld Knipoog ook heb ik het schepnet van de sonik sk4 erbij gedaan, want ik kon een hele mooie deal regelen met de verkoper...

dussuh ik laat wel even weten als ik ze heb en als alles goed is ga ik volgend weekend 2 nachten en dan hopenlijk kan ik ze gelijk goed testen en alles en dan komt er heus wel een review van mijn kant..
Zo en zo ga ik er ook 1 even goed 'misbruiken' en kijken watdeze stok allemaal kan en waard is.. heb tenslotte toch garantie Knipoog

groet!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.