logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
carplake  
#1 Gepost : maandag 6 juni 2011 20:48:47(UTC)
carplake


5 ponder

Lid sinds: 29-5-2011(UTC)
Berichten: 35

Hallo,
ik ga in de zomer vakantie naar de zwarte bergen op de camping midden in een bos,
als ik geluk heb neem ik mijn viskar en fiets mee.Weet iemand oh iemand een leuke karper water daar in de buurt??

graag reactie.

alvast bedankt.
Sponsor
robbin  
#2 Gepost : maandag 6 juni 2011 22:35:31(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Misschien weet jorden wel wat
die woont in lommel en dat is redelijk dichtbij zie ik.
Life is a game, fishing is serious
Jorden  
#3 Gepost : donderdag 9 juni 2011 14:56:44(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
heb je PM gezien robbin Knipoog

uhm, nu ja, ik ken die camping wel niet, maar weet er wel een paar wateren in de buurt liggen. je hebt daar een vijver liggen in Luyksgestel, daar zit toch een redelijk groot bestand aan karper, met een algemeen gewicht rond de 10 à 12kg, het nadeel is wel dat je daar al zeker met proline moet vissen, en toch veel kennis van dressuur wateren moet hebben om er een vis te haken, want veel vangen doe je er niet, maar het zijn wel plaatjes van vissen!

en met proline bedoel ik de bollen van Eddy, en niet van de proline bollen die ze in Nederland verdelen!

in Bergeijk, een dorp vlakbij, heb je ook een viswater liggen, daar is het blijkbaar wat gemakkelijker, maar ik kan je voor de rest geen info geven, want daar ben ik nog nooit geweest Knipoog. hopelijk ben je wat met de info!!

http://www.hsvdeoverdrijvers.nl/lidmaatschap.php
(site van de vereniging in Luyksgestel)
Me...myself...and my rods!
carplake  
#4 Gepost : donderdag 9 juni 2011 16:45:31(UTC)
carplake


5 ponder

Lid sinds: 29-5-2011(UTC)
Berichten: 35

Jorden schreef:
heb je PM gezien robbin Knipoog

uhm, nu ja, ik ken die camping wel niet, maar weet er wel een paar wateren in de buurt liggen. je hebt daar een vijver liggen in Luyksgestel, daar zit toch een redelijk groot bestand aan karper, met een algemeen gewicht rond de 10 à 12kg, het nadeel is wel dat je daar al zeker met proline moet vissen, en toch veel kennis van dressuur wateren moet hebben om er een vis te haken, want veel vangen doe je er niet, maar het zijn wel plaatjes van vissen!

en met proline bedoel ik de bollen van Eddy, en niet van de proline bollen die ze in Nederland verdelen!

in Bergeijk, een dorp vlakbij, heb je ook een viswater liggen, daar is het blijkbaar wat gemakkelijker, maar ik kan je voor de rest geen info geven, want daar ben ik nog nooit geweest Knipoog. hopelijk ben je wat met de info!!

http://www.hsvdeoverdrijvers.nl/lidmaatschap.php
(site van de vereniging in Luyksgestel)
]


lees je pm maar.Breede lachBreede lach
Arnold  
#5 Gepost : donderdag 9 juni 2011 17:49:51(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Verplaats dit topic even naar karpervissen in Nederland.
carplake  
#6 Gepost : vrijdag 10 juni 2011 12:17:23(UTC)
carplake


5 ponder

Lid sinds: 29-5-2011(UTC)
Berichten: 35

Arnold schreef:
Verplaats dit topic even naar karpervissen in Nederland.


oke thanks
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.