logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Axel  
#1 Gepost : dinsdag 21 juni 2011 17:39:46(UTC)
Axel


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 5-10-2010(UTC)
Berichten: 5

hallo,
ben al enige tijd aan het vissen op het albert kanaal en resultaten vallen niet zo best mee
daarmee was ik nu aan het denken voor andere manier van voeren
dit is de situatie heb 3 kuilen gevonden langs de kant waar ik door de week meestal in vis in het weekend bevis ik de vaargeul
hoe denken jullie dat ik het beste voeder?
alleen de keulen langs de kant voederen lijkt me niet zo best
hebben jullie mss tips
mvg axel
Sponsor
carplake  
#2 Gepost : dinsdag 21 juni 2011 20:16:55(UTC)
carplake


5 ponder

Lid sinds: 29-5-2011(UTC)
Berichten: 35

euy alex.
kanalen moet je gewoon een emmer duivenvoer in de week zetten en 2 dagen later is het al goed. dan gooi je op die kanten zo dicht mogelijk tegen het riet aan dat duivevoer. doe er zeker een paar volle handen gekookte tijgernoten bij dat zijn meestal de knallers op de kanalen,.(bij ons dan).... en dan ga je vissen met tijgernoten en de andere hengel op de favorite boilie waar jij vertrouwen in hebt.Knipoog
stefan everts  
#3 Gepost : dinsdag 21 juni 2011 21:16:19(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

ik denk dat axel een iets ander kanaal bevist da jij carplake...Knipoog

sorry axel ik kan je hier gen tips over even,totaal geen ervaring maar als ik het zou proberen zou ik vrij verspreid voeren en in en rond die kuilen vrj geconcentreerd en je rigs plaatsen op de schuine kanten vande betreffende kuil....
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
peterwiggerman  
#4 Gepost : dinsdag 21 juni 2011 23:04:11(UTC)
peterwiggerman


20 ponder

Je bent lid sinds:: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 256

Mijn ervaring op grote kanalen/rivieren zijn alleen goed met boilies. Met partikles had ik gewoon geen rust. Konstant witvis op de stek of aan de haak. 10 brasems/windes op 1 nacht is niet echt leuk. Ik zou alleen met boilies vissen.

leen  
#5 Gepost : dinsdag 21 juni 2011 23:17:11(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
carplake schreef:
euy alex.
kanalen moet je gewoon een emmer duivenvoer in de week zetten en 2 dagen later is het al goed. dan gooi je op die kanten zo dicht mogelijk tegen het riet aan dat duivevoer. doe er zeker een paar volle handen gekookte tijgernoten bij dat zijn meestal de knallers op de kanalen,.(bij ons dan).... en dan ga je vissen met tijgernoten en de andere hengel op de favorite boilie waar jij vertrouwen in hebt.Knipoog


OT, maar duiven voer 2 dagen in de week .. that's all? Ik denk dat de tekst over het koken weggevallen is...
Jorden  
#6 Gepost : dinsdag 21 juni 2011 23:38:14(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Het albertkanaal... dikke vis, maar moeilijk te vangen eh! ik zou eens een dag rondrijden langs het kanaal om te zoeken naar gesponsorde kerels, die zitten er genoeg langs het kanaal! die lossen regelmatig nuttige info! moet je er wel bij rekenen dat die mannen veeel kilo's er insmijten!

kijk eens naar dit topic:
http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_postsm51371_Het-kanaal.aspx#51371

daar heb ik een paar handige tips neergezet die ik verzameld heb door het uit te proberen, en door gesponsorde kerels!
Me...myself...and my rods!
Axel  
#7 Gepost : woensdag 22 juni 2011 00:37:28(UTC)
Axel


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 5-10-2010(UTC)
Berichten: 5

héhé bedankt voor de reacties
heb al met partikels gevoerd maar snel mee gestopt
meerdere slijmjurken op een nacht waren geen probleem
ben nu al enige tijd met alleen boilies aant voeren en vissen maar heb tot nu toe nog maar één spiegeltje kunnen vangen & nog ne losser :(
probleem is dat ik nog veel (te veel) van die slijmjurken vang zelf met 2 x 20mm
ga eens proberen op de randen van de kuilen
heb straks nog toertje gedaan en hoor van de andere dat het de laatste tijd overal triest is
moest er nog iemand tips hebben ze zijn steeds welkom
mvg axel
ferenc  
#8 Gepost : woensdag 22 juni 2011 11:37:59(UTC)
ferenc


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-9-2010(UTC)
Berichten: 521

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
In wat voor gebied liggen de kuilen uit elkaar? Als dit niet te ver is, dan kan je het hele gebied aanvoeren met boilies. En in de kuilen wat meer. Niet kijken op een paar kg meer.

Ook moet je uitzoeken hoe de kuil ligt ivm de schuine kant waar je lijn over moet laten lopen. Leg je rig aan de onderkant van de schuine kant.
lenaers  
#9 Gepost : woensdag 22 juni 2011 11:53:51(UTC)
lenaers


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 24-2-2011(UTC)
Berichten: 2

haha het albertkanaal!!!
da is inderdaad niet simpel! het is niet van vandaag op morgen een viske vangen hoor als je er 10op een heel jaar vangt mag je bij de gelukkige zijn hoor! en je kan er best ontzettend veel uren doorbrengen! ik ben er nu al 3jaar actief!en het heeft mij welgeteld iets meer als 10vissen opgeleverd! en met het voeren van duiven voer is helemaal niets mis ik denk dat je al blij mag zijn dat je die brasems vangt! ik zou er alleen voor zorgen dat er iedere dag gevoerd wordt!

grtz
Axel  
#10 Gepost : woensdag 22 juni 2011 14:28:23(UTC)
Axel


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 5-10-2010(UTC)
Berichten: 5

de eerste kuilen liggen ongeveer 20m van elkaar en de andere een heel stukje verder
heb tot nu toe alle reactie op de kuilen het korst bij elkaar gekregen
lenears per toeval niet dries ?
waar vis jij op het ak, in hasselt zelf ?
mvg axel
timvanzanten  
#11 Gepost : woensdag 22 juni 2011 15:15:53(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
lijnen trekken axel! voer in lijnen! lees de dunne lijn er eens op na!
Axel  
#12 Gepost : woensdag 22 juni 2011 17:40:13(UTC)
Axel


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 5-10-2010(UTC)
Berichten: 5

kameraad van mij heeft deze boek in zijn bezit
mag hem straks gaan halen & dan lezen maar
grtz axel
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.