logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : dinsdag 9 februari 2010 04:20:47(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik ga binnenkort met mijn schoonfamilie een langweekend naar centerparcs naar Heijderbos naar een huisje dicht bij het water......
Natuurlijk neem ik mijn struinsetje mee, je weet maar nooit.
Je krijgt spijt als je langs het water loopt en je ziet karper zwemmen en je hebt niks mee....
Nou natuurlijk mijn vraag.........
Wie weet wat meer over het water daar?????

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 9 februari 2010 04:22:04(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
Arnold  
#2 Gepost : dinsdag 9 februari 2010 16:18:24(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Heb er best vaak gevist Steef. Vorig jaar hebben ze helaas de grote plas verkleind. Daar zwom veel karper rond met een mooi gemiddeld gewicht Knipoog Sinds deze verbouwing ben ik er nooit meer geweest. Het werd er ook veel te druk naar mijn idee. Zit je aan het plasje te vissen?
Erwin  
#3 Gepost : dinsdag 9 februari 2010 16:44:40(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ook ik heb er een keer gevist. Ik ben toen samen met Arnold geweest en hebben toen verschrikkelijk veel karper gevangen. Het is er erg leuk vissen en ook de karpers zijn erg mooi daar. Ik weet verder niets over wat er nou precies met de plas aan de hand is en of er nog gevist mag worden.

Erwin
Tim_Ellerman  
#4 Gepost : woensdag 10 februari 2010 15:54:38(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Ben er nog nooit geweest,ga er waarschijnlijk in Juni een week naartoe.

Heb ff opgezocht over het grote water. Dat is deels gedempt maar is nog een vrij groot stuk van over. Op het gedempte stuk hebben ze weer huisjes gebouwd.

Is nu ongeveer de helft van wat het hiervoor was ongeveer...

Weet alleen niet hoe groot het dan in het echt is???
Groetjes, Tim

Arnold  
#5 Gepost : woensdag 10 februari 2010 18:14:54(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Als ze het voor de helft gedempt hebben dan zal het water nu nog ongeveer een hectare of 3 zijn denk ik...
Tim_Ellerman  
#6 Gepost : zondag 20 juni 2010 01:22:33(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Komende vrijdag ga ik er heen voor een week.. Hengels gaan mee dus dat word knallenKnipoog

Groetjes, Tim

Tim_Ellerman  
#7 Gepost : vrijdag 2 juli 2010 16:17:55(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Zooow ik ben terug uit het Heijderbos!

Heerlijk weekje gehad en ook nog eens 19 vissen gevangen tussen de 14 en 29 pond in!Breede lach
Daar nog 2 karpervissers leren kennen en met zn 3en hebben we er in 5 dagen tijd zo'n 39 vissen gevangen.

Was een top week zo.. Heerlijk weer gehad,heerlijk gevist en ben er zeker van dat ik 1 van de gasten die k heb leren kennen nog vaker ga zien!Breede lach

Supervakantie dus!Breede lach

Zal later ff foto's posten,nog ff n paar mooies uitzoekenKnipoog
Groetjes, Tim

Arnold  
#8 Gepost : vrijdag 2 juli 2010 22:28:01(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Klinkt goed Tim, top! Ben benieuwd naar de foto's. Heb ook leuke herinneringen aan het Heijderbos. Hoe groot is het water nu nog ongeveer?
Tim_Ellerman  
#9 Gepost : vrijdag 2 juli 2010 23:22:54(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Het water is ongeveer gehalveerd. Op het gedempte stuk staan nu nieuwe huisjes waar je een godsvermogen voor moet neerleggen...
Op het eerste gezicht viel het water me een beetje tegen toen we aankwamen.. maarja,nu denk ik er heel anders over haha!Breede lach
Groetjes, Tim

Martin Aerow  
#10 Gepost : maandag 5 juli 2010 17:16:06(UTC)
Martin Aerow


10 ponder

Lid sinds: 5-7-2010(UTC)
Berichten: 58

Net terug uit het heijderbos en met mijn 7vissen heb ik echt een super week gehad.
Enne Tim volgende keer doen we het even andersom he dan pak ik er 19 en jij 7 Breede lach
Ronald Ermes  
#11 Gepost : woensdag 7 juli 2010 21:18:29(UTC)
Ronald Ermes


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 6-7-2010(UTC)
Berichten: 14

Ik ben ook net terug van een weekje Heijderbos. Ik heb me zeer vermaakt! Paar uurtjes s'ochtends (4:30 wekkertje!) en af en toe s'avonds een paar uurtjes hebben de nodige vissen opgeleverd. In totaal 23 stuks... waarvan 13 over de 10 kilo... en dat allemaal op een licht hengeltje en een simpel korstje.. genieten! Martin en Tim nogmaals bedankt voor de gezelligheid!!Breede lach
Tim_Ellerman  
#12 Gepost : donderdag 8 juli 2010 13:58:48(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Zo zie je maar.. Wat een simpel stokbrood kan doen he hahaha!

Was n super weekje!Breede lach

Jij ook bedankt vriend hahaKnipoog
Groetjes, Tim

Tim_Ellerman  
#13 Gepost : zaterdag 14 augustus 2010 19:26:09(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Hee Jori!

Vissen met de korst op het Heijderbos kan zeker goed! Wij hadden met 3 man in een week 49 vissen.
Zwaarste was 29 pond en de lichtste 14 pond..

Dit was de lichtste.
UserPostedImage

En dit de zwaarste.
UserPostedImage

Wij gingen op de steiger staan en schoten met een katapult kattenbrokken het water in. als de vis begon te eten gewoon blijven voeren. Ook als er een vis gehaakt was en gedrild werd bleven we gewoon brokken erbij schieten,zo bleven ze constant door eten.

Heb ook n middagje gezeten met boilies maar heb hier niks mee gevangen.

Suc6 daar en laat ff weten als je er geweest bent!Knipoog
Groetjes, Tim

Tim_Ellerman  
#14 Gepost : zondag 15 augustus 2010 01:43:26(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Op het grote meer en in de kleinere watertjes zit ook vis. Toen het water is gehalveerd is er een deel van de vis overgezet in de kleinere slootjes op het park..

Wij lokte de vis met kattebrokken en deden dan een korst(stuk stokbrood) aan de haak,ff een x in t water dopen en dan gooien tussen de vis.

Groetjes, Tim

mitchell35  
#15 Gepost : zondag 15 augustus 2010 15:58:10(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

jori vis komt overalKnipoog
Elke karper is er 1!
Tim_Ellerman  
#16 Gepost : zondag 15 augustus 2010 16:25:47(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Als je de brokken erin hebt geschoten en ze gaan eten,telkens iets dichterbij schieten.. zijn ze op een afstandje die je kunt redden met gooien.. gewoon ertussen gooien. Als er veel vissen aan het eten zijn kun je nog n beetje de vis uitkiezen die je wilt vangen ookKnipoog

Groetjes, Tim

raymondktm75  
#17 Gepost : zondag 15 augustus 2010 20:52:20(UTC)
raymondktm75


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 13-8-2010(UTC)
Berichten: 3

hoi allemaal,ik ben vorig jaar daar ook wezen vissen.
ik had al op meerdere plassen gevist van centerparcs maar dat leverde me steeds weinig tot geen vis op.
we hadden een huisje aan het water geboekt,toen we daar aankwamen snel even een rondje gemaakt om het water te verkennen.
als aas gebruikte ik tijgernoten en nepmais,we visten alleen s morgens en s avonds een paar uurtjes(familieverplichtingen).
heb in totaal 11 vissen gevangen waarvan 2 onder de 10kilo,de rest allemaal erboven met een prachtige puntgave schub van 17.2kg als topvis.
ik voerde af en toe een beetje mais en tijgers bij,wel een pvazakje met mix erbij en die combi werkte voor mij daar goed.
succes,en vang ze.

groeten raymond
jori  
#18 Gepost : maandag 16 augustus 2010 17:16:44(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

oke dus ze zeen makelijk te vangen zowel op de bodem als aan de oppervlakte!
word vangen denk ik als ik er naar toe gaat wij zitten ook aan het water vang je ook zegmaar bij je huisjes in die kleinere slootjes want daar schijnt toch ook grote karper te zitten maar wat vang je daar meer spiegel of schub?!
behandel iedere karper met respect!
raymondktm75  
#19 Gepost : woensdag 18 augustus 2010 08:45:49(UTC)
raymondktm75


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 13-8-2010(UTC)
Berichten: 3

ik weet niet of er in de slootjes dikke vis rond zwemt,toen wij er waren stond er niet echt veel water in...
een vriend van mij is er net 2 weken geleden geweest,had ook bij de slootjes gekeken,heeft wel karper gespot maar het waren vooral kleinere visjes tot een pondje of 15,maar ook die zijn zeer de moeite waard.

groeten raymond
jori  
#20 Gepost : woensdag 18 augustus 2010 10:25:12(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

oke klopt het de je daar een verguning moet halen op dat water en dat je niet met piepers mag vissen en zo
want zag het ergens staan op een site

maar word er in 2010 nog dikke vis gevangen dan daar op het meer welk meer moet ik vissen daar bij het zwembad bij die jungle dome of daar helemaal achter ergens in het bos?
behandel iedere karper met respect!
Gebruikers aanwezig in dit topic
5 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.