logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Patrick Wolters  
#1 Gepost : zondag 3 juli 2011 15:26:48(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Ik zit er aan te denken om m'n delkims weg te doen en er een Gardner setje voor terug te nemen.
Niet omdat de delkims het niet goed meer doen maar gewoon om weer eens wat anders te hebben.
Nou vroeg ik me af of er mensen revering hebben met de gardners en eventueel de voors en tegens kunnen noemen.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : zondag 3 juli 2011 15:42:53(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Maat heeft zijn delkim txi's weg gedaan helaas storing met de receiver, toevallig iemand
tegen gekomen aan de water kant met Gardners RVS piepers, erg goed over te spreken.
Vindt de nieuwe piepers van gardner wel iets hebben. Hier wat info voor je keuze maken Knipoog

ATTs Alarm:

Rubberised finish - Soft touch non-reflective rubberised finish for total rod protection.

Built-In Transmitter - Compatible with the ATTx V2 Receiver (only) - the alarms must be programmed into a ATTx V2 receiver, which provides all the audible and vibratory indication.

No Buttons or knobs for increased reliability - Put your rod on it and it's ready to use.

"Intelligent" Protective Hard Case as Standard - This also acts as the ON/OFF switch for your ATTs, disabling the battery when fitted - remove the Hard Case to turn the ATTs ON.

100% Watertight...and we mean 100%! The absence of buttons, jack-plug sockets and speakers reduces the risk of water ingress and electronics damage.

High 'Ears' - To prevent lateral rod movement and reduce the risk of a rod being pulled off the alarm on vicious takes.

Unique 'False Beep' System - The ATTs introduces a bite detection system that will not cause false beeping like other roller wheel alarms do. (Patented)

Digital Circuitry - The ATTs alarm comes with a high standard of digital circuitry and FM Radio for total reliabilty and performance.

Low Battery Warning System - signals the ATTx receiver which will beep to warn the user of a low battery state on any ATTs head.

Full 2-year Gardner/ATT Warranty - as with the V2 ATTx System and other recently-released ATT products.

Multi-coloured user-changeable 2, 4 or 6 magnet roller wheels are available separately - With the 2 magnet wheel the receiver beeps once per 1cm of line movement.

With the 4 magnet wheel the receiver beeps once per 0.5cm of line movement. The 6 magnet wheel is ultra-sensitive and beeps once per 0.33cm of line movement. The ATTs is supplied with a Black 2 magnet wheel as standard.

Betalight Slot on each ear - Dedicated ATTs Tritium Max Betalights are sold separately.

Brass Fittings - fixing bolt and nut - will not corrode.

Ultra-compact and lightweight - With dimensions of 34mm x 21mm x 63mm it is easily the smallest alarm available on the market.

Supplied already fitted with a Free Test Battery as Standard.

Available in 7 different LED Colours - Blue, White, Red, Green, Orange, Yellow and Purple. The ATTx Receiver is also available with all these LED options.

Height = 61mm, Width = 33mm, Depth = 21mm.

Bewerkt door de gebruiker zondag 3 juli 2011 16:44:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Ron van Houtum  
#3 Gepost : zondag 3 juli 2011 17:35:22(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Ik heb ze gehad
http://www.karper-droom....m/index.php?topic=3802.0

werken perfect
alleen 1 nadeel je moet je ontvanger altijd aan hebben
en dat begon mij te irriteren
daarom heb ik ze weg gedaan
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Patrick Wolters  
#4 Gepost : zondag 3 juli 2011 17:48:54(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Maar zijn wel 100% waterdicht dus een 3e hengel onderwater zetten behoort tot de mogelijkheden.:-"
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Jorden  
#5 Gepost : zondag 3 juli 2011 17:59:55(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Die dingen zijn zeeeer robuust en betrouwbaar! Een kennis van mij heeft die dingen een half jaar geleden aangeschaft en hij is er enorm tevreden over!
als ik jouw was zou ik wel gaan voor de TLB's, die zijn nog degelijker van materiaal, én hier hoef je nog niet perse je ontvanger de hele tijd bij te hebben, want deze hebben een speaker! er zit wel 1 nadeel aan de TLB's; je moet er aparte zendertjes bijkopen, omdat deze niet standaard er in verwerkt zitten.


de zilveren versie:
UserPostedImage

en de sinds kort verkrijgbare mat zwarte versie:
UserPostedImage
Me...myself...and my rods!
karphunter  
#6 Gepost : zondag 3 juli 2011 19:20:26(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Storing in de delkim dat klopt , als die afgaat. Ik was er mee terug geweest naar de winkel maar dat blijkt normaal te zijn omdat iedereen (politie , brandweer , scheepvaart enzz) zelfde frecentie gebruikt vandaar dat die stoort maar dat is niks ernstigs. Omdat de delkims zo gevoellig zijn en veel apparaten opvangt zendmast etc storen ze , ligt niet aan delkim zelf! En de ATTX zijn wel leukie piepers en goed voor 3e hengel onderwater groot voordeel! Alleen sounderbox werken ze , maar dit doe ik zelf ook bij delkim
peterwiggerman  
#7 Gepost : zondag 3 juli 2011 21:25:48(UTC)
peterwiggerman


20 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 256

Heb ook de delkims TXI. Als ik een enkele piep krijg is het geluid op de beetverklikker een mooie piep en op de ontvanger een schor krasje. Als de run doorloopt is er niets aan de hand op de ontvanger. Dit doet ie al vanaf de aankoop. Ik denk dat het zo hoort
karphunter  
#8 Gepost : zondag 3 juli 2011 21:27:06(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

@peterwiggerman het hoord zo ook inderdaad alleen als de run is afgelopen hoor je het, kan begrijpen dat mensen dat niet echt lekker vinden
peterwiggerman  
#9 Gepost : zondag 3 juli 2011 21:28:26(UTC)
peterwiggerman


20 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 256

Ok, thanx. Verder goed over de delkims te spreken
karphunter  
#10 Gepost : zondag 3 juli 2011 21:29:05(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Zeker! Delkims die jaren mee kunnen
Ron van Houtum  
#11 Gepost : zondag 3 juli 2011 21:43:16(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Alleen 1 nadeel de terugzak registratie is minder
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Patrick Wolters  
#12 Gepost : zondag 3 juli 2011 22:22:08(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Maar delkims heb ik al alleen denk ze dus te verkopen en er gardners voor terug te kopen vraag me af of ik hier goed aan doe.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.