logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 13:16:08(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Om een stek snel terug te vinden wordt er vaak gebruik gemaakt van Marker draad (vel rood draad) dat je met een knoop op je hoofdlijn legt. Het grote nadeel hiervan vind ik dat de stukjes snoer moeilijk van je lijn af te halen zijn en gemakkelijk verschuiven na een run.

Sinds een tijdje gebruik ik voor dit doel elastiekjes. Deze trek je er na gebruik zo vanaf en verschuiven bijna niet. Voor de zekerheid kun je met een marker even een stukje van je hoofdlijn inkleuren alvorens je de marker bevestigd. Hierdoor wordt je lijn minder glad waardoor hij bijna niet meer kan verschuiven. Wanneer hij wel verschuift kun je de oude plek gemakkelijk terug vinden (je hebt hem namelijk ingekleurd).

Hebben jullie nog goeie tips?

Erwin
Sponsor
roy pluim  
#2 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 17:10:41(UTC)
roy pluim


20 ponder

Lid sinds: 14-12-2009(UTC)
Berichten: 274

je kunt van dat dikkere gevlochten lijn gebuiken vaak is de kleur geel,
dacht dat het de lijn is die op een vliegvis reel zit backing of zo iest heet het dus, de onderste lijn op het reeltje
Nielsz  
#3 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 17:16:20(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Of de afstand uitlopen op een grasveldje achter je. Dan heb je helemaal niets op de lijn en altijd de goeie afstand als je van paaltje naar paaltje loopt ofzo
Erwin  
#4 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 17:18:19(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
@ Roy. Dat is beacking ja. Dit is vrijwel hetzelfde als marker draad. Is dus prefect te gebruiken alleen weer lastig van je lijn af te halen.

@ Niels: Goeie tip, alleen wanneer je geen ruimte achter je hebt valt het plannetje in duigen.
steef zenden  
#5 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 17:35:26(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

hoe niels het doed doe ik ook regelmatig, als de andere mensen maar je markers of stokken laten staan zodat je weet tot welke afstand je moet uitlopen
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.