logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
DannyAlmelo  
#1 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 00:09:09(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Mensen,

Er moet me toch iets van het hart. De laatste tijd ben ik een paar keer naar Raven geweest( Woon in almelo dus mooi makkelijk) maar ben ERG ontevreden. De service is ruk, maar dan ook ECHT RUK! Je komt binnen, het enige wat er uit komt is een slappe begroeting. Dat is gelijk ook het enige wat er uit die mensen komt. Voor de rest mag je van hun lekker zelf uitzoeken, zolang hun maar omzet draaien. Ik vind dit werkelijk schandalig. Stel je ziet een mooie hengel staan en je zegt tegen 1 van de medewerkers: Kun je er wat over vertellen? krijg je als antwoord: Ja, is een mooie hengel voor een mooie prijs. Werkelijk?! DIe mensen daar sporen niet man. Voor diegene die er al eens geweest was mijn vraag, hebben jullie hetzelfde meegemaakt daar? En voor de rest van de mensen de vraag, is er bij jullie ook een Hengelsportzaak in de buurt met dezelfde slechte service etc.?

Grtz DannyKnipoog
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Sponsor
Frank Avezaat  
#2 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 00:23:55(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Danny,

je frustratie blijkt volop uit dit bericht.
Maar ik weet niet of het zo netjes is om een dergelijk bericht zomaar op het internet te gooien. Ik weet ook niet wat je er mee wenst te bereiken?

Grt,
Frank
Anne  
#3 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 01:39:35(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Wilde er altijd al eens kijken maar weet genoeg.
Waarom ga je niet naar Vos? De laatste keer dat ik daar was stond de koffie al op me te wachten.

Nu woon ik zelf in Zwolle en ga uiteraard naar Zunnebeld maar vind Vos in Almelo een prima 2e Knipoog
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
DannyAlmelo  
#4 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 13:22:49(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Frank,

Ik hoef hier niets mee te bereiken. Ik geef alleen een mening over Raven en de manier waarop ze met klanten omgaan. Mag toch? Als je naar een hengelsportzaak gaat en je koopt wat zijn dat meestal niet de minste bedragen. Dan verwacht je toch ook een goede service.

Gr
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Erwin  
#5 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 14:17:19(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Het moet niet de bedoeling zijn dat zaken leiden onder dergelijke berichten. Wel hoop ik dat ze wat doen met deze feedback. Ik hoop ook dat er mensen zijn met andere ervaringen en deze hier ook posten.

Het is nooit leuk niet goed behandeld te worden. Misschien had de beste man zijn dag niet...
coatednuts  
#6 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 14:21:46(UTC)
coatednuts


20 ponder

Lid sinds: 20-7-2010(UTC)
Berichten: 313

Het is idd niet leuk om negatieve uitlatingen te doen over de zaak van een ander. Echter kan ik me ACT2010 zijn punt wel voorstellen. Ik ben benieuwd of hij zijn mening ook eerst bij de betreffende zaak heeft geventileert. Ik heb dat wel gedaan, want ik w8 al 2 maanden op een partij boilies. Deze zijn betaald, maar ik vang er geen rente voor... en ook geen vis mee Blij
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
Anne  
#7 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 16:43:57(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Ben het niet helemaal mee eens met de stelling dat je niks verkeerds over een ander mag zeggen.
Alle feedback is belangrijk, ook de negatieve. En of iemand z'n dag nou wel of niet heeft; klanten hoor je vriendelijk en vakkundig te helpen. Als je dat niet lukt moet je een dag vrij nemen om te ontspannen of ander werk zoeken.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 juli 2011 22:56:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Franky26  
#8 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 17:20:47(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Anne schreef:
Ben het niet helemaal mee eens met de stalling dat je niks verkeerds over een ander mag zeggen.
Alle feedback is belangrijk, ook de negatieve. En of iemand z'n dag nou wel of niet heeft; klanten hoor je vriendelijk en vakkundig te helpen. Als je dat niet lukt moet je een dag vrij nemen om te ontspannen of ander werk zoeken.


Ben jij altyd even vrolijk op je werk? of wissel je vaak van baan? Iedereen kan ze dag een keer niet hebben toch. Zoiets kan je ook aangeven aan de des betreffende persoon die is zich er mischien totaal niet van bewust dat die zo doet? Zelf heb ik ook zowel positieve als negatieve ervaringen met raven. Maar dat hebben we allemaal welleens toch. Waar mensen werken worden fouten gemaakt! Maar een negatieve post kan klanten kosten voor de des betreffende winkelier. Praat erover met degene die in jou ogen een fout maakt en wacht op zijn reactie, zoals ik al zei waarschijnlijk is die zich er niet van bewust.

(dit is totaal geen aanval maar een mening)

Met vriendelijke groet,

Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
carpteamzhz  
#9 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 17:40:53(UTC)
carpteamzhz


25 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 429

zoizo is het een k*t winkel
niet die maar allemaal ook het bestellen van daar is op zijn zacht's gezegt k*t
ik had een nieuwe tent bestelt duurt een eeuwigheid
2 maanden op gewacht na toen hoefde ik hem niet meer
en met alles gaat het zo
als je weet wat je wil ga je er heen en informeer je zelf bij andere karper visers
want op die gaste hoef je niet terekenen en niet alleen raven
maar denk togh dat 60% van de hengelsport winkels je aan ziet voor winst
en het niet boeit of je iets goeds of slechts koop
maarja dat is mijn mening het kan ook vast dat mensen goed ervaaringen hebbe
maar ik heb het nog nooit gehad
en 1 tip onder rembours betalen of hoe dat gaat pas aan de deur want dan kan je zeggen dat je het nie meer hoeft Knipoog


( DIT IS EEN MENING )

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 juli 2011 17:44:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo

vorig jaar 83

als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
diesel  
#10 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 19:31:09(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Helaas is de vestiging in Lelystad geen haar beter.

Geen service en geen kennis in huis.
Ben ook van mening dat de reactie's zowel positief als negatief moeten kunnen zijn.
Daar kunnen andere vissers hun voordeel mee doen.

Gr Erik

groet erik
jvs  
#11 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 19:42:25(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

raven is toch vlemminx??
ik kom ook nooit meer bij die balletent in tilburg,service en klant vriendelijkheid van lek mijn vestje.
ik ga wel naar jos van pinxteren in boxtel.
houdoe en bedankt
Patrick Wolters  
#12 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 19:45:29(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Over lelystad weet ik er ook nog wel een paar.
Mijn neef had z'n molen daar heen gestuurd voor reparatie, om pas na ruim een jaar
te horen te krijgen dat zn molen zoek was geraakt.
Uiteindelijk heeft hij het wel vergoed gehad maar is wel ruim een jaar aan het lijntje gehouden.
Ook over de vakbekwaamheid valt nog wat te zeggen eens lijn wezen halen en vervolgens niet op kunnen
spoelen omdat dat niet paste een spoel van een daiwa infinity ???
Over de vriendelijkheid geen klacht...als je maar genoeg uit het rek trekt worden ze vanzelf aardig.
Mijn tip: plaatselijke kleine hengelsportwinkels zijn vaak niet zo goedkoop als de grote jongens maar gaan vaak
wel voor je door het vuur op het moment het op service aankomt en die service daar betaal ik graag een paar euro meer voor.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Arnold  
#13 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 20:48:16(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

carppassion schreef:

Mijn tip: plaatselijke kleine hengelsportwinkels zijn vaak niet zo goedkoop als de grote jongens maar gaan vaak
wel voor je door het vuur op het moment het op service aankomt en die service daar betaal ik graag een paar euro meer voor.
Mvg Patrick


Sluit ik me helemaal bij aan Knipoog
Mark T  
#14 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 22:35:50(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

Daarom ga ik ook liever naar de kleine "gezellige"
hengelsport winkels. (hoewel je BHC geen kleintje meer kan noemen)
Vaak staat hier de koffie klaar, wordt je fatsoenlijk geholpen
en is er (bijna) altijd patate kennis
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Job Verweij  
#15 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 22:45:55(UTC)
Job Verweij


25 ponder

Lid sinds: 17-2-2011(UTC)
Berichten: 447

Raven is inderdaad niet 'je van het'
gelukkig dat ik niks duurs had besteld gaah
leen  
#16 Gepost : vrijdag 8 juli 2011 23:38:56(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Frank Avezaat schreef:
Danny,

je frustratie blijkt volop uit dit bericht.
Maar ik weet niet of het zo netjes is om een dergelijk bericht zomaar op het internet te gooien. Ik weet ook niet wat je er mee wenst te bereiken?

Grt,
Frank


Ach, waarom niet. Als de ervaring zo is, dan is tie zo. Zo simpel is dat. Het gaat hier per slot van rekening om een persoonlijke ervaring en er is geenszins beweert dat het een korte samenvatting is van een representatieve steekproef ;-)

En als een bedrijf voldoende (voer) ballen heeft, dan zouden ze ook hiermee juist erg blij moeten zijn. Het verhelpt de ervaring die beschreven wordt niet meer, want gedane zaken nemen toch geen keer. Men moet blij zijn dat iemand uberhaupt iets zegt/schrijft/twittert,whatever..

Overigens kan het zo zijn dat het conform het personeelsbeleid is en dat dat past in het concept dat men voor ogen heeft. En dat daar mensen door afhaken kan zelfs binnen het gestelde doel zijn. Het is maar hou je een bedrijf wilt runnen. En of dat een goede keuze is (dat het netto per jaar de hoogst mogelijke winst oplevert), is een vraag die hier niet te beantwoorden is.

Of ik zo een bedrijf zou runnen? Ik denk het niet, maar ieder zijn keus.

Overigens getuige de reacties, kan het best zo zijn dat het concept meer mensen niet aanstaat. De meeste klanten kiezen overigens met hun voeten (dat gaat heel stilletjes kan ik wel zeggen.. ik kom er gewoon niet meer..). Als ik mocht kiezen zou ik toch kiezen voor klaagzangen (in ieder geval als je niet verzonnen zijn).


Het boek "EEN KLACHT .. een geschenk uit de hemel..." (ISBN 90-254-0540-1) is een schitterend boek dat ingaat op het fenomeen klachten en "alles" wat daar mee samenhangt. Zeker een must read voor, in ieder geval, iedere ondernemer. En als je denkt .. duh.. weer zo'n boek.. geloof me, het is een schitterend boek, zeker geen ingewikkelde/hoogdravende taal. En nu de zomervakantie er weer aankomt .. ... is het zeker een aanrader voor aan het strand en/of de waterkant.. karpervissers blanken toch zoveel hoor ik vaak zeggen.. ;-).

PS: Jos, wanneer komt die delkim ontvanger nou eens terug uit Engeland.. (grapje, is wist vooraf dat het 6 tot 8 weken zou duren.. want je hebt het me vooraf al verteld ;-). Overigens die voerkleppen van de boot moet ik je toch nog eens na laten kijken (de linkse valt bij een scheet naar beneden, de rechtse is juist tegenovergesteld.. ik neem binnenkort wel ff contact met je op .

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 juli 2011 23:44:02(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Toine  
#17 Gepost : zaterdag 9 juli 2011 01:07:42(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Grote winkel, veel personeel, veelal lage salarissen, dan is de deskundigheid niet zo groot. Voor een habbekrats gaan de mensen elders werken. Als je advies wilt is dat inderdaad vervelend. Zo zijn er meer groothandels te noemen. Kijk eens naar de praxis. Verder ga ik niet. Bij een "eenmanszaak" krijg je veelal wel deskundig advies en die willen ook verkopen maar niet ten koste van alles.

Daarom: heb ik advies nodig??? Dan vraag ik het jullieBreede lach :-"
Het is zoals het is.
Ron van Houtum  
#18 Gepost : zaterdag 9 juli 2011 01:26:59(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Arnold schreef:
carppassion schreef:

Mijn tip: plaatselijke kleine hengelsportwinkels zijn vaak niet zo goedkoop als de grote jongens maar gaan vaak
wel voor je door het vuur op het moment het op service aankomt en die service daar betaal ik graag een paar euro meer voor.
Mvg Patrick


Sluit ik me helemaal bij aan Knipoog


En ik weer niet Breede lach

Kijk eens naar hengelsport vught.
Kleine zaak mooie prijzen
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Anne  
#19 Gepost : zaterdag 9 juli 2011 16:27:14(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Mark T schreef:
patate kennis


Nieuw karpervoer? Patat?Breede lach
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
diesel  
#20 Gepost : donderdag 14 juli 2011 13:58:53(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Ron van Houtum schreef:
Arnold schreef:
carppassion schreef:

Mijn tip: plaatselijke kleine hengelsportwinkels zijn vaak niet zo goedkoop als de grote jongens maar gaan vaak
wel voor je door het vuur op het moment het op service aankomt en die service daar betaal ik graag een paar euro meer voor.
Mvg Patrick


Sluit ik me helemaal bij aan Knipoog


En ik weer niet Breede lach

Kijk eens naar hengelsport vught.
Kleine zaak mooie prijzen



Tja vught......

Die leven nog 75 jaar terug in de tijd.
En volgens mij kun je daar nog met kippen en kamelen betalenBreede lach


Geintje heSilenced


Gr Erik
groet erik
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.