logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 13:11:25(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Deze week verscheen op CarpFeeling een omschrijving van het maken van een Terry Hearn Rig. Zijn er mensen die hier wel eens mee vissen en hun ervaringen hier willen delen?

Ik vind dit zelf een rig die het best is in de zetten met een helikopter system. Met deze presentatie valt de rig erg mooi over een zachte bodem. Dit is ook waar de rig voor is ontwikkeld. Ik zal deze rig ook alleen maar gebruiken met een pop-up presentatie.

Erwin
Sponsor
steef zenden  
#2 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 13:31:07(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik gebruik deze bij mijn zig rig en daar vind ik hem perfect voor....
hij is perfect voor een pop-up....

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 12 februari 2010 13:31:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

timvanzanten  
#3 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 13:47:54(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Dan gebruik je een redelijke pop-up niet Steef! om het hele zaakje omhoog te houden bij de zig?
steef zenden  
#4 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 17:37:46(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik gebruik er ook nog een doorzichte Buldo bij, die op 1 1/2m onder mijn haak hangt
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

timvanzanten  
#5 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 18:11:54(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Op die manier. Een beetje zoals Louw Kamp viste in zijn artikel omtrent de zigrig (karper nr. 54)
steef zenden  
#6 Gepost : vrijdag 12 februari 2010 21:09:23(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

precies, op deze wijze vissen deed ik jaren geleden op een watertje waar men niet drijvend mocht vissen ivm regels hengelsportvereniging en je had daar enorm last van eenden, doordat de bejaarde van de buurt kwamen dagelijks de eenden voeren en onder de eenden zag je de scholen karpers zwemmen
Ik kon op deze wijze mijn drijvend aas net onder het oppervlakte aanbieden en als eenden aankwamen zwemmen haalde ik wat lijn binnen en als ze weg waren liet ik de lijn weer vieren
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Erwin  
#7 Gepost : zondag 14 februari 2010 16:21:12(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Goed bezig. Vind je het systeem voor deze visserij dan niet te zwaar Steef?
steef zenden  
#8 Gepost : zondag 14 februari 2010 18:12:47(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

het is wel wennen als je een run krijgt en de lange onderlijn, maar dat heb je er wel voor over als je als enige aan het vangen bent op een water waar een drijvend vissen verboden is en de controleur naast je komt staan om te kijken of je toch niet stiekum drijvend aan het vissen bent
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Nielsz  
#9 Gepost : zondag 14 februari 2010 18:18:04(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Ik vind het wel een serieuze verbetering op een stiffrig. Je hebt nou een mooi kantelpunt. Dat heb je bij de stiff minder
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.