logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
timvanzanten  
#1 Gepost : vrijdag 22 juli 2011 17:42:13(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Beste forummers,

Op de site van een van onze concollega's Carpcity staat een toch zeer interessant artikel wat ik jullie wilde mededelen.

http://www.carpcity.nl/i...edom-loodclip-piet-vogel

gr.
Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : vrijdag 22 juli 2011 17:51:16(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
komt ie nu pas mee??
beetje jammer weer ben al voor een vermogen an lood kwijt!!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Mister X  
#3 Gepost : vrijdag 22 juli 2011 18:07:57(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Precies testperiode is blijkbaar niet lang genoeg geweest, de rage is niet zo gek lang
uit. Waneer wij vissers hier achter komen, moet dit gegeven toch bekend zijn. Lees ook
niets over in-line lood systemen, jammer hier kan handig op ingespeeld worden. Bij lijn
breuk "correcte montage" blijft de vis achter met alleen het rigje. Niet moeilijk doen
krijg je alleen maar problemen. Mijn mening wij weten nu hoe de vork in de steel zit!

PS: "Helaas ben ik hier te goed van vertrouwen geweest en zal de volgende zending dan
ook heel nauwkeurig controleren" Hij heeft zijn levering "niet of nauwelijk gecontroleerd"
Dat is zijn "doodsteek" geweest vind dit spijtig ok je moet toch weten wat je verkoopt d'oh!

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 juli 2011 14:25:17(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Frank Avezaat  
#4 Gepost : zaterdag 23 juli 2011 01:21:10(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Toch erg netjes van Piet om het boetekleed aan te trekken. Siert de man!
stefan everts  
#5 Gepost : zaterdag 23 juli 2011 12:17:53(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

ja dat was ook mijn eerste gedachte,en ach,mag hij ook een keer een fout maken?denk dat we genoeg aan hem te danken hebben de laatste jaren!
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Mister X  
#6 Gepost : zaterdag 23 juli 2011 14:23:21(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Heel goed van Piet vogel dat hij een verklaaring geeft, dat is hij echt niet verplicht. uit
fatsoenlijkheid & respect prima voor de klant. Maar waar ik mij aan stoor, controleren
leveringen. "Hard uitgedrukt" Spullen kopen systemen bouwen rigjes knopen, zonder
te kijken naar details ok. Volgens mij draait het hier juist om het zijn de kleine dingen
die het hem doen. Misschien is mijn reactie recht voor zijn raap, draai geen bullshit Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 juli 2011 14:24:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#7 Gepost : zaterdag 23 juli 2011 14:48:25(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
tja, die zooi wordt natuurlijk in massa geproduceerd en elk loodclipje testen is bijna onmogelijk. periodiek testen is wel mogelijk maar zal tijd en dus geld in beslag nemen. Verder mag je als fabrikant er ook vanuit gaan dat als een productieproces goed is gestructureerd, de producten identiek zullen zijn. Piet heeft alleen net voor de verkeerde tailrubbers gekozen waar hij op terug is gekomen met dit artikel. Ik vind het alleen maar dapper van hem en wens hem succes met zijn productlijn!
Paul Jansen  
#8 Gepost : zaterdag 23 juli 2011 22:12:52(UTC)
Paul Jansen


10 ponder

Lid sinds: 9-10-2010(UTC)
Berichten: 87

Het hit en run systeem van pb werkt toch ongeveer hetzelfde (of zit ik nu verkeerd) hebben die daar geen last van?
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
Ruud Gosselink  
#9 Gepost : zaterdag 23 juli 2011 23:57:18(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Wat ie katrol noemt klopt niet helemaal. Gezien de dubbele lijn uit de clip die naar de haak gaat zal de lijn met de helft van de snelheid van de aanslag terug gewonnen worden.
Dan moet je wel heel hard slaan om het lood terug te laten schieten. Dan komt er ook de rek van de lijn nog bij. Zal wel meevallen met die klap.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.