logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
muhu  
#1 Gepost : woensdag 27 juli 2011 16:10:05(UTC)
muhu


10 ponder

Lid sinds: 31-8-2010(UTC)
Berichten: 64

Collega's,

Jullie hulp en expertise gevraagd voor een plan van aanpak op een put waar ik ga vissen. Deze put bestaat hoe kan het anders vooral uit zand.op het diepste punt is hij 18 meter en het bodemverloop is onregelmatig. het water is kraakhelder en het visbestand is laag. de gaste die er vissen ontbreekt niets aan ook niet de nodige kilos voer dus er word flink gevoerd zo nu en dan. nu heb ik ondekt waar dat de bigboys ligge te zonnenbaden. eerst kon ik daar niet komen ivm afstand. nu wel wat kheb een voerboot. aangezien het aanbod natuurlijk voedsel schaars is wil ik het juist daarmee proberen. en mijn eigen ballen. vorige x in 1 nacht 8 brasem gevangen (denk omdat ze te zacht waren ) dus daar voeg ik nu wat ei meuk aan toe om het te harden. ik vis met standaard onderlijn die ik kant en klaar koop. ik zou graag mijn rigs zelf willen makeb.

kortom wat kunnen jullie mij aanraden en adviseren van voercampagne tot haken, lijntjes diepte en de zonnebadende bigboy te haken!

Gr kevin
Sponsor
Frank Avezaat  
#2 Gepost : woensdag 27 juli 2011 18:12:48(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Muhu,

dat is moeilijk om zo te zeggen natuurlijk. Op wat voor diepte liggen de karpers te zonnen? Je zou wellicht een zigrig kunnen proberen om bij de vissen te komen. Voor de rest is het voornamelijk lokaliseren. Je zegt dat er flink gevoerd wordt. Zijn dit ook gelijk de best vangende vissers? Wellicht dat je je visserij daar op kunt aanpassen.

Ligt er achterin het water toevallig een steigertje? Ik gok dat ik er wel eens gevist heb en mooie vis heb gezien/gevangen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.