logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Bartello  
#1 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 18:54:33(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

Velen zullen denken "Waarom dit topic?",........ nou gewoon omdat ik het kwijt moet Not talking

Ik denk heerlijk een laatste weekje vakantie, dat wordt lekker achter onze geschubde dames aan gaan! Met die gedachte heb ik vanmorgen maar eens even een lekker voerplekje aangemaakt om deze vervolgens aan het eind van de middag en begin van de avond te bevissen. En natuurlijk om deze plek in de loop van de week aan te voeren ;-)

.....

Op het moment dat ik vandaag wil gaan vissen zit het complete water gewoon vol met vistoeristen en staan er genoeg bouwvakbusjes aan de waterkant (niets tegen bouwvakkers hoor!)..... ik bedoel,.... FUCK OFF vistoeristen ga ergens anders kamperen maar niet op de plek waar ik wil vissen!!!!!!!!!!!!!!!

Dan maar plan B: morgen vroeg uit de veren in de hoop om iedereen voor te zijn Breede lach

Maken jullie ook dit soort frustraties mee? Kalk ze dan maar lekker in dit topic neer :-)

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 augustus 2011 18:55:33(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 18:58:40(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
nee maak het nooit mee.
en in mijn ogen heeft iedereen recht om te kunnen vissen Blij
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Bartello  
#3 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 19:05:29(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

Yep iedereen heeft recht van vissen (naar mijn mening wel voorzien van vispas.....) maar het is wel toevallig dat het de lui zijn die je normaal nooit ziet :-)
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
Mister X  
#4 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 19:05:48(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Topic komt als geroepen hier zijn 3 thuis wateren beschikbaar, op 1 zijn echt altijd wel
vissers van hiede en ver! Mensen denken omdat het water veel kleiner is meer kans op
slagen! Irriteer mij hier echt vreselijk aan wordt veel te veel gelult, zo is 1 water hier
compleet naar de tering geholpen (kapot gevoerd). Jullie willen niet weten hoe somige
visser er uit zien. Kapotte bekken uitgescheurde mondhoeken joker style zie bijlage gaah

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 augustus 2011 19:06:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
Joker smile!.jpg
Bartello  
#5 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 19:09:37(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

Kan ik me goed voorstellen Jowan! Ik dacht vanmiddag zelfs slim te zijn om door te rijden naar het volgende watertje,.... nope ook al bezet, volgende,.... nope zelfde verhaal..... :(

Over de rotzooi aan glasscherven, bierblikken, bieretiketten, restanten van brandvuurtjes, etc,.... maar te zwijgen.
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
Jerry  
#6 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 19:23:03(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Als ze ergens anders vandaan komen is in mijn ogen niet erg... Ik ga ook naar culembourgh en frankrijk

Maar wat des te belangrijker is dat je gewoon je t*****zooi opruim! En daar kan ik me aan ergeren

Voor de rest MAKE LOVE Knipoog
Groeten,

Jerry
timvanzanten  
#7 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 19:30:56(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
de periodieke sleur aan mooie weer vissers. elk jaar weer het zelfde liedje en vooral met de vakanties. Niks aan te doen! Beter de visspullen de kast in gooien en zelf een biertje pakken. doe ik ook! als het dan eenmaal gaat regenen en waaien kan je weer aan de bak!
Jorden  
#8 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 19:55:53(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ben het helemaal met je eens Bartello! De zomer is niet mijn favoriete tijd! geef mij maar de late herfst of het einde van de winter! Geen visser te bekennen, zaaalig! Mijn stek ligt nu ook weer vol met maïsblikken en dergelijk vuilnis! Na de zomer eens gaan opruimen :-"
Me...myself...and my rods!
leen  
#9 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 20:53:41(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Jorden schreef:
Ben het helemaal met je eens Bartello! De zomer is niet mijn favoriete tijd! geef mij maar de late herfst of het einde van de winter! Geen visser te bekennen, zaaalig! Mijn stek ligt nu ook weer vol met maïsblikken en dergelijk vuilnis! Na de zomer eens gaan opruimen :-"


Hier idem dito. Foto is van gisteren. Was gelukkig niet zo druk (was ook maandag).
Het enige voordeel van dat type lulhannes is dat ze vanalles vergeten. Vooral complete onderlijnen (lood is mooi meegenomen - de rest gaat de vuilzak in die ik dan maar zelf meeneem...) ; vorige week 1 op de stek en gisteren maar liefst twee stuks) en een tijdje terug nog een mooie RVS bankstick. Zo kan ik gratis mijn spullen aanvullen.. maar liever vond ik helemaal niets.
leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
DSC03149 (Kopie) (Kopie).JPG
leen  
#10 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 20:57:47(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
timvanzanten schreef:
de periodieke sleur aan mooie weer vissers. elk jaar weer het zelfde liedje en vooral met de vakanties. Niks aan te doen! Beter de visspullen de kast in gooien en zelf een biertje pakken. doe ik ook! als het dan eenmaal gaat regenen en waaien kan je weer aan de bak!
.

Yes, heerlijk. Een flinke wind (liefst zuid of anders zuid-west)en wat regen. Je ziet dan geen hond meer (behalve af en toe een echte hond).
Net als vorige week zondag. Geen kip te zien, en de vissen waren los.
Bartello  
#11 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 21:19:22(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

@timvanzanten, @Jorden, @leen:

Compleet mee eens, de herfst/winter is hier ook favoriet! Beetje miezerig, druilerig, waaierig en vooral koud aanvoelend weer zorgt er vaak voor dat de vistoerist thuis blijft \0/ Bijkomstig voordeel is ook dat de karper vooral in de herfst periode lekker aan het azen is en de vangkans (naar mijn mening) ietwat hoger ligt.

Ik zeg laat de herfst/winter maar komen!

Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
Jorden  
#12 Gepost : dinsdag 16 augustus 2011 21:44:44(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Vergeet ook niet de natuur die in de herst op zijn allermooist is Knipoog

Me...myself...and my rods!
Bartello  
#13 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 00:47:55(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

Jorden schreef:
Vergeet ook niet de natuur die in de herst op zijn allermooist is Knipoog



Yep, doet me bijvoorbeeld al weer denken aan de ochtenddauw Breede lach Heerlijk ik krijg al mooie herinneringen aan die ene vis gevangen in de dauw,.... dusdanig dat je de overkant van het watertje nauwelijks ziet.
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
Davey Remmig  
#14 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 00:51:34(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Bartello schreef:
Jorden schreef:
Vergeet ook niet de natuur die in de herst op zijn allermooist is Knipoog



Yep, doet me bijvoorbeeld al weer denken aan de ochtenddauw Breede lach Heerlijk ik krijg al mooie herinneringen aan die ene vis gevangen in de dauw,.... dusdanig dat je de overkant van het watertje nauwelijks ziet.


dat is altijd een mooie sfeer op een foto!
chiele  
#15 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 01:52:03(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

heb het nog niet voorgehad op plaatsen waar ik het niet verwachtte... maar kan me inbeelden dat het irritant is.

@ lodewijk, iedereen heeft het recht om te vissen, ja, maar ruim de stek dan ook wat op he, want als ik de reacties en de foto(s) hier zo zie Knipoog

om ff het volgende onderwerp mee te pikken, ik vis het liefst in de lente als de vissen uit hun winter'slaap' komen en de natuur in volle bloei is Breede lach
nu ja, ieder zn keuze he Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
DavidT  
#16 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 16:33:17(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Ik zeg : met kalmte overwin je alles!
Say hello to my little friend
Denny  
#17 Gepost : woensdag 17 augustus 2011 19:11:42(UTC)
Denny


5 ponder

Lid sinds: 13-8-2011(UTC)
Berichten: 16

Ik irriteer me mateloos aan vissers die netjes een afval zakje mee nemen, en netjes alles in de zak doen en meenemen totdat ze weer weg gaan! Hup zo de zaak de bos in of bij de auto. Dankzij die 'vissers' gaat bij ons een thuiswater in de buurt dicht! Ik ben witheet ik kom er net vandaan en we wouden er morgen nog een nachtje zitten!Shame on you Domme ik Zomer is lekker met je korte broek op de stoel buiten zitten maar verder geef mij het voorjaar en of najaar maar veel beter!

Bewerkt door de gebruiker woensdag 17 augustus 2011 19:12:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Blub?
diesel  
#18 Gepost : donderdag 18 augustus 2011 16:01:36(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

ik erger me dood aan alle polen die elke karper met een hamer de kop in tikken die ze vangen.....
En het ergste van alles is dat ze het nog mogen ook nog.........

Erik
groet erik
diesel  
#19 Gepost : donderdag 18 augustus 2011 16:02:36(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

diesel schreef:
ik erger me dood aan alle polen die elke karper met een hamer de kop in tikken die ze vangen.....
En het ergste van alles is dat ze het nog mogen ook nog.........
Met toestemming een water om zeep helpen..

Doodziek word ik ervan.......


Erik
groet erik
stefan everts  
#20 Gepost : donderdag 18 augustus 2011 19:54:54(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

ik erger me kapot als mensen onder de maximum snelheid rijden!!!!!!!bv 110 km per uur op de linkerbaanswear1

irritaties aan de waterkant vermijd ik of onderdruk ik...als ik me ga irriteren als ik aan het water zit (in de natuur) dan vind ik er geen flikker meer aan...
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
3 Pagina's123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.