logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tom de maat  
#1 Gepost : zondag 21 augustus 2011 12:10:26(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
zit te twijfelen om voor delkims te sparen maar heb geen idee van andere degelijke piepers op de markt.
Sponsor
luuk412  
#2 Gepost : zondag 21 augustus 2011 14:46:57(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

ik zou sparen voor FOX micron NTX-R
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
ruudje398  
#3 Gepost : zondag 21 augustus 2011 17:39:39(UTC)
ruudje398


15 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 191

als je delkims wil zou ik daarvoor doorsparen, mij lijken die nieuwe nash piepers wel iets
ruudje398  
#4 Gepost : zondag 21 augustus 2011 17:40:53(UTC)
ruudje398


15 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 191

luuk412 schreef:
ik zou sparen voor FOX micron NTX-R


fox dit fox dat fox hoeft niet altijd goed te zijn er zijn genoeg andere spullenKnipoog
luuk412  
#5 Gepost : zondag 21 augustus 2011 20:14:41(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

ruudje398 schreef:
luuk412 schreef:
ik zou sparen voor FOX micron NTX-R


fox dit fox dat fox hoeft niet altijd goed te zijn er zijn genoeg andere spullenKnipoog


idd maar in sommige opzichten is FOX gwn goed.
maar er zijn ook heel veel merken die ook heel goed zijn
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
tom de maat  
#6 Gepost : zondag 21 augustus 2011 20:29:04(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
fox gaat hem denk ik niet worden..
luuk412  
#7 Gepost : zondag 21 augustus 2011 21:21:36(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

ga je voor delkims?
je moet het natuurlijk zelf weten he.
laat je niet gek maken door ons. Knipoog
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Jorden  
#8 Gepost : maandag 22 augustus 2011 02:21:22(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
"FOX gwn goed"?! Al de spullen die ik ooit van FOX heb gekocht waren de grootste rommel die ik ooit gezien had.. nee, voor mij zeker geen FOX meer!

En Delkim, njah, Delkim is wel goed, maar haast iedereen vist tegenwoordig met Delkim. Het lijkt soms wel dat er met niks anders gevist word als Delkim, Fox, Solar en Daiwa en Shimano!

Kijk eens naar alternatieve merken! Kom je meestal goedkoper (en beter) uit!
Me...myself...and my rods!
Stefan Huijsman  
#9 Gepost : maandag 22 augustus 2011 07:53:30(UTC)
Stefan Huijsman


10 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 96

Toen ik begon met karpervissen had ik twee Fox Micron M piepers. Die dingen deden het prima, het enige nadeel was dat ik geen sounderbox had en dat toch wel prettig vond.

Ik heb toen veel geld uitgegeven voor de Fox STR blue presentation set. Dit waren 3 piepers en een draadloze sounderbox. Twee vrienden van me hadden goedkope piepersetjes inclusief sounderbox gekocht. Resultaat, die van hun werkten prima en die van mij stoorde. Bij een volle aanbeet kreeg ik op zo'n 10 meter afstand maar 1 of 2 vage piepjes op de sounderbox. Ik heb de frequentie verander, andere batterijen geprobeerd maar dat hielp allemaal niet.

Uiteindelijk ben ik met het hele spul terug gegaan en heb ik ze ingeruild en geld bijgelegd om Delkims te kopen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik nog steeds super blij ben met mijn Delkims want het werkt gewoon perfect. Uit alle verhalen die ik over Delkim heb gelezen blijkt gewoon dat het super betrouwbaar is en lang mee gaat. Dus echt waar voor je geld. Dat is wel het nadeel, ze zijn behoorlijk duur.

Nog 1 toevoeging, op Fox piepers krijg je wel mooie fluiters, echt een onafgebroken fluittoon. Delkims ratelen, ook een mooi geluid maar toch net iets anders. Tis maar wat je mooi vindt. En mocht je sparen voor Delkims dan kost de Fox NTX-R set niet heel veel meer geld. Deze piepers laten ook terugzakkers zien door een ander licht- en geluidsignaal. Dat is het enige wat ze naar mijn weten extra bieden ten opzichte van Delkims.

Succes met het maken van je keuze.

Bewerkt door de gebruiker maandag 22 augustus 2011 07:58:51(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

stefan everts  
#10 Gepost : maandag 22 augustus 2011 08:12:54(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

wat een onzin zeg....tuurlijk kan het zo zijn dat jullie een keer iets hebben gehad met fox wat niet naar behoren werkte maar iedereen weet hoe groot het merk Fox is en dat het echt wel kwaliteit is....zeker de RX-set!!maat van mij heeft ook van die kermis delkims en na 1 winter waren ze alle 3 stuk!!zo kun je bezig blijven he...als je dan iets wilt hebben wat niet kapot gaat koop je toch gewoon een setje knuckelheads......Knipoog
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Gradus Scholtens  
#11 Gepost : maandag 22 augustus 2011 10:55:24(UTC)
Gradus Scholtens


10 ponder

Lid sinds: 21-8-2011(UTC)
Berichten: 58

Bedankjes: 10 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Delkim er de Fox Rx zijn beide gewoon super!!
Natuurlijk zijn er ook andere goedkopere beetmelders, maar die zijn kwalitatief gewoon een stuk minder.
Dat er wel eens wat aan mankeert kan gebeuren, maar over het algemeen genomen, nogmaals super!!
Fox heeft ook andere, ik noem de Eos, de NTXR, dit zijn de mindere van Fox, zijn ook niet voor niks geen succes geworden.


Gradus....
F***k
Ron van Houtum  
#12 Gepost : maandag 22 augustus 2011 11:19:03(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Hou er wel rekening mee dat de terugzakkers bij delkim slechter worden geregistreert
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
luuk412  
#13 Gepost : maandag 22 augustus 2011 11:32:29(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

Jorden schreef:
"FOX gwn goed"?! Al de spullen die ik ooit van FOX heb gekocht waren de grootste rommel die ik ooit gezien had.. nee, voor mij zeker geen FOX meer!

En Delkim, njah, Delkim is wel goed, maar haast iedereen vist tegenwoordig met Delkim. Het lijkt soms wel dat er met niks anders gevist word als Delkim, Fox, Solar en Daiwa en Shimano!

Kijk eens naar alternatieve merken! Kom je meestal goedkoper (en beter) uit!


als ik jou was zou ik neet te veel alternatieve merken kopen. dit gaat vaak zo kapot.
een tip: koop nooit een paraplu of molen van x2.
die paraplu van mij werd kapot gelverd. dus kregen we een nieuwe. na 1x vissen was hij alweer kapot!
en ik heb horen zeggen dat die molens rammelen als een tierelier. o ja... ik heb ook nog een weegschaal van X2. die klopt voor geen meter!

nu ga ik toch maar voor wat betere merken.
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Gradus Scholtens  
#14 Gepost : maandag 22 augustus 2011 11:37:33(UTC)
Gradus Scholtens


10 ponder

Lid sinds: 21-8-2011(UTC)
Berichten: 58

Bedankjes: 10 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ron van Houtum schreef:
Hou er wel rekening mee dat de terugzakkers bij delkim slechter worden geregistreert


Ron,

Ik kan uit ervaring zeggen dat dit bij mij nog nooit gebeurt is!!
Dit schijnt alleen voor te komen als je met lichte hangers vis, maar ook hier heb ik er nooit last van gehad. En geloof me, ik heb zoveel setjes Delkim gehad dat ik echt wel e.e.a. kan vertellen eroverKnipoog

Gradus....
F***k
Jorden  
#15 Gepost : maandag 22 augustus 2011 13:17:36(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
luuk412 schreef:
Jorden schreef:
"FOX gwn goed"?! Al de spullen die ik ooit van FOX heb gekocht waren de grootste rommel die ik ooit gezien had.. nee, voor mij zeker geen FOX meer!

En Delkim, njah, Delkim is wel goed, maar haast iedereen vist tegenwoordig met Delkim. Het lijkt soms wel dat er met niks anders gevist word als Delkim, Fox, Solar en Daiwa en Shimano!

Kijk eens naar alternatieve merken! Kom je meestal goedkoper (en beter) uit!


als ik jou was zou ik neet te veel alternatieve merken kopen. dit gaat vaak zo kapot.
een tip: koop nooit een paraplu of molen van x2.
die paraplu van mij werd kapot gelverd. dus kregen we een nieuwe. na 1x vissen was hij alweer kapot!
en ik heb horen zeggen dat die molens rammelen als een tierelier. o ja... ik heb ook nog een weegschaal van X2. die klopt voor geen meter!

nu ga ik toch maar voor wat betere merken.


Met alternatieve merken bedoel ik ZEKER geen X2. Er zijn ton genoeg andere merken die gewoon in de vergetelheid zijn geraakt omdat ze niet opkunnen tegen de reclame van de andere merken. Neem nu eens Penn, enorm goede molens die lang meegaan! Maar wie vist er nog mee op karper? Heeel weinig mensen! Terwijl ze ook karpermolens in hun assortiment hebben!
Me...myself...and my rods!
luuk412  
#16 Gepost : maandag 22 augustus 2011 13:23:48(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

Jorden schreef:
luuk412 schreef:
Jorden schreef:
"FOX gwn goed"?! Al de spullen die ik ooit van FOX heb gekocht waren de grootste rommel die ik ooit gezien had.. nee, voor mij zeker geen FOX meer!

En Delkim, njah, Delkim is wel goed, maar haast iedereen vist tegenwoordig met Delkim. Het lijkt soms wel dat er met niks anders gevist word als Delkim, Fox, Solar en Daiwa en Shimano!

Kijk eens naar alternatieve merken! Kom je meestal goedkoper (en beter) uit!


als ik jou was zou ik neet te veel alternatieve merken kopen. dit gaat vaak zo kapot.
een tip: koop nooit een paraplu of molen van x2.
die paraplu van mij werd kapot gelverd. dus kregen we een nieuwe. na 1x vissen was hij alweer kapot!
en ik heb horen zeggen dat die molens rammelen als een tierelier. o ja... ik heb ook nog een weegschaal van X2. die klopt voor geen meter!

nu ga ik toch maar voor wat betere merken.


Met alternatieve merken bedoel ik ZEKER geen X2. Er zijn ton genoeg andere merken die gewoon in de vergetelheid zijn geraakt omdat ze niet opkunnen tegen de reclame van de andere merken. Neem nu eens Penn, enorm goede molens die lang meegaan! Maar wie vist er nog mee op karper? Heeel weinig mensen! Terwijl ze ook karpermolens in hun assortiment hebben!


idd. penn heeft zeer goede molens. maar ik denk toch dat de mensen liever merken hebben die zowat iedereen hier heeft.
dan heb ik het over FOX, shimano, delkim, ultimate, spro ect.
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Lodewijk  
#17 Gepost : maandag 22 augustus 2011 14:12:52(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
de fox rx heb ik ook gehad.
die zijn gewoon goed en kan je rustig nemen.
ook heb ik delkim gehad en de nieuwe nash piepers.
ik vond dit toch nog niet wat en vis nu met piepers van 12 jaar oud en die bevallen me super.
geen poespas met toon en volume enzo gewoon een knopje aan en uit lekker simpel en werken perfect
en vind ze ook nog is super mooi

UserPostedImage
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Stefan Huijsman  
#18 Gepost : maandag 22 augustus 2011 15:46:10(UTC)
Stefan Huijsman


10 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 96

@Stefan Everts

Je hoort mij ook nergens zeggen dat Fox geen goed merk is. Ik heb gewoon dikke pech gehad met mijn STR set zoals ik beschrijf en heb toen gekozen voor Delkims en ben daar heel erg tevreden over. Een heel aantal kennissen van me vissen ook al jaren met Delkims en ik heb nog nooit één iemand horen klagen. Over andere piepers van Fox kan ik niets zeggen, daar heb ik geen ervaring mee.

ruudje398  
#19 Gepost : maandag 22 augustus 2011 18:30:13(UTC)
ruudje398


15 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 191

fox kan net zo goed materiaal hebben als x2 maar x2 heeft zijn naam verergerd door sommigge rotzooi die ze produceren
luuk412  
#20 Gepost : maandag 22 augustus 2011 21:09:50(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

idd ruud ik heb een net van X2 maar tot mijn verbazing is het na een jaar nog steeds niet kapot. geen rotzooi dus!
maar ze hebben net als wat ruud zecht hun naam verslechtert door rotzooi.
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Gebruikers aanwezig in dit topic
3 Pagina's123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.