logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
sven vq  
#1 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 17:21:38(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

aangezien ik niet goed weet waar ik het moet plaatsen, zal ik het hier maar neerzetten.

Na lang wikken en wegen en steeds maar opnieuw na te denken, heb ik besloten het karperwereldje te verlaten.
Mede door mijn werk vond en zal ik ook niet meer de tijd vinden nog voldoende aan het water te vertoeven en ben ik overgestapt naar het mountainbike-wereldje.Nu krijg ik zelfs dat hardnekkig bierbuikje weg Breede lach

Maar het is ook niet zuiver alleen door het werk en een vervagende interesse dat ik de hengels in de wilgen hang en vandaar ook deze post nog.
Ik ben vooral het plezier in het vissen verloren door de steeds meer veranderende mentaliteit in het karperwereldje (gelukkig is dit hier nog niet zo merkbaar). Van zodra je nog maar een ander forum openklikt of ergens verschijnt aan een nieuw water, word je direct geconfronteerd met jaloezie, achterklap en ruzie. En dit deed de das om bij mij.
Dus probeer gewoon plezier te beleven in jullie visserij mannen en laat de ruzie achterwege Knipoog hier is dit gelukkig nog niet het geval maar ik zou zeggen : "spread the word" Knipoog

ik zal wel af en toe nog eens meelezen hier op het board en mijn weinige kennis delen als het nodig blijkt Knipoog

grtz
Sponsor
Tim Bergman  
#2 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 17:42:40(UTC)
Tim Bergman


20 ponder

Lid sinds: 28-12-2009(UTC)
Berichten: 239

Klopt inderdaad dat het respect en het gunnen regelmatig ver te zoeken is in deze hobby. De sfeer op dit forum is inderdaad uitstekend.
Ik hoop dat je de passie in je nieuwe hobby kunt vinden.
Ron van Houtum  
#3 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 17:44:12(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Wow
dat komt aan SvenDomme ik

Hoop dat je je nog gaat bedenken zo niet dan wens ik je veel plezier in de mountainbike wereldje

Wel een tip verkoop je spullen niet je weet het nooit
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
carpfreak  
#4 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 18:01:11(UTC)
carpfreak


20 ponder

Lid sinds: 30-6-2010(UTC)
Berichten: 221

Jammer !

Vond dat je toch altijd mooie foto's op het forum heb geplaatst en die zal ik zekker gaan missen monkey

Maar veel plezier met mountain-bike en stel dat je ooit nog eens de water kant op zoekt en wat vang zien we nog steeds graag de foto's !bigfish

Groet,
Brian
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper !
Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-))
Jerry  
#5 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 18:31:40(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

als je wereld kampioen mountainbike word wel carpfeeling op je shirt he!!

maar mooie vervanger gezocht
Groeten,

Jerry
luuk412  
#6 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 18:36:19(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

succes in het mountainbike wereltje! we zullen je missen op het forum!
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Mister X  
#7 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 18:41:36(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Laatse tripje richting france gepast afscheid genomen van het karperen? wat ron zegt
echt niet je spullen verkopen. Krijg je toch niet voor wat je hebt betaald, je kan altijd
nog de hengels pakken. Maatjes van mij mountainbiken weet waar je weg komt man.

PS: Veel succes in je leven je was een aanwinst wij gaan jou zeker weten missen Bedankt!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 augustus 2011 18:48:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

peter servais  
#8 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 19:16:06(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Dat is Jammer Sven! Je had mooie vangsten om te laten zien, maar op een gegeven moment komt ergens dat keerpunt waardoor het je gaat tegen staan.
Begrijpelijk dat het karperwereldje gaat tegen staan als er een agressief sfeertje ontstaat aan de waterkant.
Ik vind af en toe ook dat vissers een bepaalde agressieve insteek hebben, of dit nou machogedrag is of pure intimidatie, je zit toch niet lekker aan de waterkant wanneer het je overkomt.
Gelukkig kan het ook anders.. en dat maak ik ook regelmatig mee.

Ik zou ook zeggen, doe je spullen niet weg, dan kan je altijd nog een keer gaan vissen als je toch weer even zin krijgt.
Mountainbiken is een mooie maar ook dure hobby, ik weet niet of je het recreatief gaat doen of ook in wedstrijdverband? Maar je zal regelmatig onderhoud aan je fiets moeten plegen. Het is iig een gezonde en mooie nieuwe hobby!
Succes met je nieuwe hobby iig!!

Blijf op je fiets zitten en kom regelmatig even een kijkje nemen hier op t forum, dan begint het straks misschien weer te kriebelen en kan je over een tijdje weer een frisse doorstart maken.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
DavidT  
#9 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 19:47:14(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Jezus Sven. Klote om zo te stoppen met vissen. Door dat gezeik op het grootste forum van de BeNeLux en vissers om me heen heb ik besloten om me af te zonderen. Aan de waterkant is dat makkelijk want we hebben in NL heel veel water waar niemand wil vissen. Dus ik zit waar niemand wil zitten. Op het net is dat moeilijk maar Carpfeeling is een gezellige boel. Hopelijk blijft dat zo.

Kan je je nergens afzonderen in België?

XC of Down Hill? Zelf heb ik veel gefietst vroeger. Downhillen in Metabief, Frankrijk. Fantastische sport.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 augustus 2011 19:48:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Say hello to my little friend
stefan everts  
#10 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 20:07:54(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

wow klote man!!hoop dat je veel geniet van je evt net zo succesvolle carriere in de fietssport!
volgend jaar Tour de France kampioenKnipoog

ik vind mijn rust aan het water aan de rivier...juist op de plekjes waar je helemaal alleen zit en niemand maar dan ook niemand tegnkomt maakt het voor mij zo speciaal...

succes met alles!!
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
sven vq  
#11 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 20:14:50(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

@David T: afzonderen in België is nog goed mogelijk hier, alleen beleef ik geen plezier meer aan een dril. het vuur is definitief uitgeblust, zo lijkt het toch.

nu heb ik alleszins ook al de eerste domper te verwerken in mijn nieuwe hobby. ik ging morgen normaal een trainingsrit maken in de ardennen, gewoon beetje de conditie gaan opbouwen voor als ik competitie zou gaan doen. alleen heeft een olievlek op de snelweg er voor gezorgd dat ik nu met een pijnlijke nek en knie zit. Ben gaan slippen in de bocht van een afrit, 2 maal getold, tegen de binnenberm geknald en gelukkig tot stilstand gekomen in de vangrail. Ook een goed begin om na 2 dagen in de proefperiode voor mijn vast contract direct al thuis te zitten ook.
pfff.

grtz
ronald kingma  
#12 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 21:29:02(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Hey Sven

Jammer om te lezen maar wel begrip voor je situatie. Soms ook wel herkenbaar hier aan het water. Ik hoop dat je de rust en energie kwijt kunt in het moutainbiken en we hopen nog weer eens iets van je te horen,

see you.............. (vissen)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Patrick Wolters  
#13 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 22:07:18(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Jammer sven,
Heb altijd met veel plezier je posts ontvangen hoop dat je in het mountainbiken je ei kwijt kan.
Het ga je goed man en voor een praatje kun je wat mij betreft nog altijd bij ons op het forum terecht.
Het beste man en zoals je zelf zegt auf wiedersehen
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Toine  
#14 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 00:57:28(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Sven, maak er iets moois vanKnipoog Dit vind ik het prettige van dit forum. Het heeft een sociaal karakter!Breede lach
Het is zoals het is.
Davey Remmig  
#15 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 01:07:40(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

zo hee, dat had ik ook niet verwacht, je was best aanwezig en hebt best nuttige info verspreid hier op het forum.
jammer, maar idd ken ik je verhaal wel een beetje indenken, zit zeker een kern in van waarheid!
ook klote dat je de eerste tegenslag al moet gaan verwerken, man man wel pech hebben.
ik hoop dat het je snel weer beter af gaat en wens je sterkte en geluk toe!

het ga je goe!
Davey Remmig  
#16 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 01:08:16(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Toine schreef:
Sven, maak er iets moois vanKnipoog Dit vind ik het prettige van dit forum. Het heeft een sociaal karakter!Breede lach


inderdaad daar heb je gelijk in!
Erwin  
#17 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 15:29:00(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Goh Sven.... Dat is erg spijtig om te lezen. Ik denk dat elke karpervisser (die het al meer dan 10 jaar doet) dit wel eens heeft meegemaakt. Ik ben even lekker een jaartje met de vliegenlat en de snoekhengel er op uit gegaan. Was het gesjouw, het blanken, de nachtjes en de drukte aan de waterkant gewoon even zat.

Ik vis nou op wateren waar ik meestal moederziel alleen zit. Dat maakt het voor mij toch een stuk relaxter.

Ik hoop dat je vooral zo af en toe even op het forum langskomt want jouw advies kunnen we altijd wel gebruiken. Ik hoop dat je jou spreekwoordelijke "ei" kwijt kunt in je "nieuwe" hobby.

Hou je spullen nog even in de kast... wie weet krijg je over een aantal maanden de kriebels weer!
chiele  
#18 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 15:35:20(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

jammer dat je stopt met vissen, maar natuurlijk is het wel te begrijpen als je er geen plezier meer aan beleeft
maar waarom hou je je hengelspullen niet nog ff? wie weet komt het nog terug Knipoog

mountainbike, ook iets dat ik graag wil doen Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
steef zenden  
#19 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 16:22:36(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Sven, het beste met je nieuwe keus en hoop dat je er net zo fanatiek mee wordt als het karpervissen....
Als het toch kriebelt om ff te vissen horen we graag van je vangsten...
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

david_deman  
#20 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 16:58:37(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

Erg spijtig idd Think

Ik zou mijn visgerief nog niet verkopen en wachten. Ik heb ook al momenten gehad dat ik eventjes geen zin had in vissen. Dat waait wel over hé !!
mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.