logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

6 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#1 Gepost : zaterdag 30 januari 2010 10:01:16(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Mooi meer van ongeveer 150 HA. Erg mooi maar ook wel een moeilijk water. Waarschijnlijk toch iets overbevist. Is een staatswater dus voor €37,- kun je er 2 weken vissen. Laatste keer was voor ons oktober 2009. Toen een vette blank in 5 dagen. Zaten op een voorjaarsplek (te ondiep).

Wie van jullie is hier ook geweest en wat is jullie ervaring?

Zit gelijk een camping achter, dus ook leuk als uitval voor het gezin.

groet,

Ronald


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Sponsor
joris  
#2 Gepost : woensdag 17 februari 2010 18:16:32(UTC)
joris


15 ponder

Lid sinds: 4-1-2010(UTC)
Berichten: 147

heey ronald ik ga hier waarschijnlijk van het voorjaar naartoe.
heb je misschien ook wat recente informatie voor me?
Darkmoon  
#3 Gepost : woensdag 17 februari 2010 23:32:11(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

Voor de mensen die dit voorjaar willen gaan vissen .
Pas op , eerst eens informeren of de werken aan de dam gedaan zijn.
Laatste nieuws dat ik weet is dat het meer voor 2/3 leeg gelaten is .
Bovendien veel opstakels en brol op de bodem , is niet makkelijk om er te vissen .
Vergunning kan worden aangekocht in het dorpje verderop in het hotel ...
UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

Fotos zeggen genoeg denk ik ...
Gr


Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 februari 2010 00:30:02(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#4 Gepost : donderdag 18 februari 2010 00:19:29(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Kijk Darkmoon, das pas duidelijke taal. Is de vis afgevangen dat je weet? de bovenstaande foto's doen me erg denken aan Orient vorig jaar.
Darkmoon  
#5 Gepost : donderdag 18 februari 2010 00:26:10(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

timvanzanten schreef:
Kijk Darkmoon, das pas duidelijke taal. Is de vis afgevangen dat je weet? de bovenstaande foto's doen me erg denken aan Orient vorig jaar.


Hey makker , niet dat ik weet dat er vis van weg is.
Wel weet ik dat er bewaarzakken met dode vissen zijn gevonden die verzwaard waren met stenen.Domme ik
Naar mijn weten is er geen vis weg of verdwenen, wel weet ik dat je met dezelfde JAAR- vergunning nog andere intresantere wateren kan bevissen .
De persoon inkwestie op de foto is een vriend van me en alle info komt van directe bron , gezien hij wekelijks in deze regio actief is.
Gr

Erwin  
#6 Gepost : donderdag 18 februari 2010 00:44:37(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Wat een verschrikkelijk mooi water! Ziet er fantastisch uit!
Darkmoon  
#7 Gepost : donderdag 18 februari 2010 00:58:55(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

Het is er een mooie fauna en flora....
Indien men langs de straatkant zit kan men dit op voorgemaakte plaasten , het zijn een soort van schiereilandjes dat ze er gemaakt hebben.
Daar aan die kant altijd superdruk bevist, maar aan de boskant is dat wel minder .
Indien je beschikt over een 4x4 geen probleem dan ,zelfs in de zomer problemen, anders boeltje overvaren ...
Indien je overvaart , zet u auto op de parking van het politiebureau, want nachtelijk bezoek is er niet uitgesloten.
Oppassen 1 van de stekken aan de boskant is de drinkplaats voor everzwijnen, spreek van ondervinding...
Gr
JulienH  
#8 Gepost : donderdag 18 februari 2010 01:53:33(UTC)
JulienH


20 ponder

Lid sinds: 9-7-2009(UTC)
Berichten: 316

Ook veel gehoord over dit water. Zelf nooit geweest. Wat er uit sprong was dat het moeilijk vissen is en veel wilde zwijnen. Aangezien ik dat redelijk vaak voorbij heb horen en zien komen, neem ik aan dat het redelijk betrouwbaar is. Wat volgens mij nog niet vermeld is, is dat het maar 3.5 uur rijden vanaf Utrecht is.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 februari 2010 01:54:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag.
Darkmoon  
#9 Gepost : donderdag 18 februari 2010 10:50:51(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

De dressuur is er beenhard... beste stekken : aan de dam , aan het reservaat , en op de hoeken van de inham....
Aan de inham moet je ver vissen en zeker vis drillen vanuit de boot , want op zo een 70m uit de kant enorme opstakels.
gr
joris  
#10 Gepost : donderdag 18 februari 2010 17:34:21(UTC)
joris


15 ponder

Lid sinds: 4-1-2010(UTC)
Berichten: 147

hee darkmoon bedankt voor de informatieThink
ga hier zeker over verder zoeken
ronald kingma  
#11 Gepost : donderdag 18 februari 2010 23:06:43(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Hey Darkmoon,

mooie foto's en oh zo herkenbaar. Het is een prachtig water met uitdagingen en wat ik belangrijk vind het is geen betaalwater. Verder heel herkenbaar die stronken. Maar op deze manier kun je wel alles mooi uittekenen. Verder naar het midden is het namelijk vrij schoon wat ik weet. We hebben grote stukken in kaart gebracht met behulp van dieptemeter en vooral de eerste 30 meter kans op rotsen en stronken. Daarom aan te raden met de hengels omhoog te vissen. Richting de stuwdam (zie foto's) is een ideale najaarsplek, alleen mag je op de uitham naast de invalidensteiger niet nachtvissen. Bos hebben we gekeken maar was inderdaad 1 grote modderpoel, 4x4 is handig of anders inderdaad overvaren.

Wij gaan zeker nog eens terug, want het is er prachtig.

Ronald





Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Darkmoon  
#12 Gepost : donderdag 18 februari 2010 23:52:19(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

ronald kingma schreef:
Hey Darkmoon,

mooie foto's en oh zo herkenbaar. Het is een prachtig water met uitdagingen en wat ik belangrijk vind het is geen betaalwater. Verder heel herkenbaar die stronken. Maar op deze manier kun je wel alles mooi uittekenen. Verder naar het midden is het namelijk vrij schoon wat ik weet. We hebben grote stukken in kaart gebracht met behulp van dieptemeter en vooral de eerste 30 meter kans op rotsen en stronken. Daarom aan te raden met de hengels omhoog te vissen. Richting de stuwdam (zie foto's) is een ideale najaarsplek, alleen mag je op de uitham naast de invalidensteiger niet nachtvissen. Bos hebben we gekeken maar was inderdaad 1 grote modderpoel, 4x4 is handig of anders inderdaad overvaren.

Wij gaan zeker nog eens terug, want het is er prachtig.

Ronald

Ik heb nu een 4x4 gekocht en ga er wel eens naartoe dit jaar en kan overal bij bliss ...



Darkmoon  
#13 Gepost : vrijdag 19 februari 2010 00:07:31(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

Nog enkele pics...

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

Aub Mannen , veel succes en genot daar ....



Bewerkt door de gebruiker vrijdag 19 februari 2010 00:11:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

vandersteenjan  
#14 Gepost : vrijdag 19 februari 2010 15:30:12(UTC)
vandersteenjan


10 ponder

Lid sinds: 24-12-2009(UTC)
Berichten: 61

is dat 1 van de stekken aan de inham Darkmoon?? ben er al dikwijls voorbij gereden om naar frankrijk te rijden maar men intresse word groter en groter hoor.. mooie foto's
timvanzanten  
#15 Gepost : vrijdag 19 februari 2010 18:18:31(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
wie kan me wat vertellen over de bezetting van het water? mag ook via PB!
ronald kingma  
#16 Gepost : vrijdag 19 februari 2010 20:13:41(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Over de bezetting hoor en lees je veel. Er zitten mooie grote Franse vissen in maar er is ook geregeld een viswedstrijd(enduro). Dan hebben ze overal rood/wit lint gespannen. Dan is het ook verboden er te vissen. Er zit vis over de 40+ maar dus ook veel kleine vissen want die worden uitgezet voor die enduro's.(karper)
Hoeveel er precies zit is moeilijk te zeggen maar ik weet ook uit goede bronnen dat op de juiste plekken meerdere vissen te vangen zijn per dag. Het meer is groot, 150 Ha, dus ruimte genoeg. Kijk eens op www.carpteamwinschoten,come2me.nl Daar staat een pagina gewijd aan ons visavontuur. (vissen)

groet,

Ronald


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
timvanzanten  
#17 Gepost : vrijdag 19 februari 2010 20:42:01(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
dank je wel Ronald. er wordt vaak en veel gespeculeerd! trouwens, erg leuk even je sessieverslag te lezen en de rest van de site te bekijken!

gr. Tim,

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 19 februari 2010 21:00:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Darkmoon  
#18 Gepost : zaterdag 20 februari 2010 00:40:51(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

vandersteenjan schreef:
is dat 1 van de stekken aan de inham Darkmoon?? ben er al dikwijls voorbij gereden om naar frankrijk te rijden maar men intresse word groter en groter hoor.. mooie foto's


Inderdaad Jan , als je op de kant van de weg staat en je kijkt naar de inham.
Dan is dit de rechtste hoek of punt ....
Zeer mooie stek zalig daar...
Gr
vandersteenjan  
#19 Gepost : zaterdag 20 februari 2010 09:30:50(UTC)
vandersteenjan


10 ponder

Lid sinds: 24-12-2009(UTC)
Berichten: 61

heb gisteren even een babbel gehad over het water..
negatief punt was criminaliteit en bijna slechte toegankelijklheid om met de auto bij de stekken te komen... heel gevaarlijk om je auto achter te laten..
klopt dit??
greets
Darkmoon  
#20 Gepost : zaterdag 20 februari 2010 10:09:26(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

vandersteenjan schreef:
heb gisteren even een babbel gehad over het water..
negatief punt was criminaliteit en bijna slechte toegankelijklheid om met de auto bij de stekken te komen... heel gevaarlijk om je auto achter te laten..
klopt dit??
greets


Ikzelf heb er nog geen last van gehad, maar inderdaad der lopen er daar rond met vlugge vingers.
Ken iemand die vorig jaar zijn Zodiac met alles erop en eraan gestolen is geweest(en die lag voor zijne neus), evenals dat ze ingebroken hadden in zijn auto.
Je hebt daar aan de zeilschool ook een politiebureau, best u auto daar zetten .
Ofwel als je op de hoeken zit zet je u auto vlak aan het water, dan zie je hem staan en staat hij dichtbij de een stek en meestal zit er daar toch volk...en makelijk om u boot te laden indien je toch moet overvaren.
Op de kant van de weg kan je van de dam tot over het strand makkelijk aan het water.
Verder van het strant tot aan het reservaat moet je u auto langs de weg zetten en te voet naar de stek 100 a 200m,door het bos.
Heel de boskant inclusief met inham is deze moeilijk berijkbaar met de auto, zonder 4x4 zal je er niet geraken .
Ik u verzekeren dat het bosparcours niet te doen is voor een gewone wagen, dus overvaren...
gr
Gebruikers aanwezig in dit topic
6 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.