logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
nutjee  
#1 Gepost : woensdag 14 september 2011 20:49:12(UTC)
nutjee


5 ponder

Lid sinds: 4-4-2011(UTC)
Berichten: 24

hoi ik weet niet echt van kwaliteit maar wie raad mij
molens aan die tot 160euro gaan ?
en stokken tot 120euro het stuk ?
mvg Gregory
Sponsor
peter servais  
#2 Gepost : woensdag 14 september 2011 20:55:43(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
In die prijsklasse heb je keuze genoeg!

Kijk anders is rond op Marktplaats, dan zie je molens die stukken duurder zijn geweest voor jouw budget.
Het is niet alleen maar andermans ellende, maar er zitten echt mooie molens tussen.

Kijk is naar Shimano Ultegra, Daiwa tournament entoh zo zijn er nog veel meer.

Verder zou ik kijken naar Shimano beastmaster, Shimano Tribal, Daiwa, JRC, Century hengels.

Keuze zat

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
nutjee  
#3 Gepost : woensdag 14 september 2011 21:00:13(UTC)
nutjee


5 ponder

Lid sinds: 4-4-2011(UTC)
Berichten: 24

peter servais schreef:
In die prijsklasse heb je keuze genoeg!

Kijk anders is rond op Marktplaats, dan zie je molens die stukken duurder zijn geweest voor jouw budget.
Het is niet alleen maar andermans ellende, maar er zitten echt mooie molens tussen.

Kijk is naar Shimano Ultegra, Daiwa tournament entoh zo zijn er nog veel meer.

Verder zou ik kijken naar Shimano beastmaster, Shimano Tribal, Daiwa, JRC, Century hengels.

Keuze zat




ja beastmasters vind ik oke
maar welk type ultegra zou jij nemen ?
ik kijk maar word er zot van er zijn er wel 100 Tong
mvg
peter servais  
#4 Gepost : donderdag 15 september 2011 00:51:19(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Het is net wat je lekker vind vissen. Baitrunner achter of baitrunner op de spoel. Anders zijn de Shimano Usa 4500 of 6500 misschien ook wel fijne molens.
Koop niet overhaast, lees je goed in op internet.
Dit zelfde geldt voor hengels.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Mister X  
#5 Gepost : donderdag 15 september 2011 12:10:54(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Molens:

Shimano Ultegra CI4 5500 XSA http://markerworld.nl/the-hardware zelf in gebruik zeer
tevreden. Plus punten: superlicht slip baitrunner voor op de spoel & snelle inhaalsnelheid.

Het binnen werk van de molen doet nog veel meer hier geen verstand van alles werk top.

Krijg 500+ 0.33 meter op de spoel echt ruim voldoende voor nationaal en internationaal
wateren. Niet geheel onbelangrijk zijn er tof uit mag ze graag onder mijn hengels zien.

PS: Vergeet niet wat niet op de molen zit kan ook niet stuk gaan!

Hengels:

Over hengels gesproken misschien is de Soul Classic 2.75 iets voor jou verkrijgbaar bij
markerworld voor een leuke prijs. Lijken mij prima stokken voor dat geld, gebruik zelf
een stoel & stretcher van Soul niets geen klachten kwaliteit materiaal uit nederland Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 15 september 2011 12:35:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jerry  
#6 Gepost : donderdag 15 september 2011 12:19:39(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

hehe jowan aandelen bij erwin?

Maar zijn zeker wel fijne molens! kijk anders ook eens op mp voor hengels
Groeten,

Jerry
Mister X  
#7 Gepost : donderdag 15 september 2011 12:32:01(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Wanneer iemand of een webshop goed is mag ik deze graag promoten. Waneer hij gelijk
hengels en molens koopt bij Erwin misschien kan hij iets doen met de prijs? Zeg maar
wat is nutjee gelijk klaar. Geen aandelen wel goed contact wat niet is kan nog komen Knipoog

PS: Kijk wel goed uit waneer je iets koopt via MP voor hengels geld beter bekijken/ophalen!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 15 september 2011 12:36:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jerry  
#8 Gepost : donderdag 15 september 2011 12:49:05(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Weet ik jowan beetje plagen je kan bij erwin idd het een en ander best halen!! Altijd gezellig!
Groeten,

Jerry
Lodewijk  
#9 Gepost : donderdag 15 september 2011 13:19:06(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
weet dat roy hier nog leuke hengels heeft staan.
moet je even kijken bij aanbod!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
freaky  
#10 Gepost : donderdag 15 september 2011 19:47:25(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
zou nooit soul hengels kopen, echt 1 grote hoop bagger.

kijk is naar greys hengels of chub of wychwood
molens, tjah voor iedereen persoonlijk, met of zonder baitrunner, quick drag, baitrunner II, maar zou iig naar shimano of daiwa kijken
leer om te vangen, vang om te leren
Erwin Krijgsman  
#11 Gepost : vrijdag 16 september 2011 14:37:14(UTC)
Erwin Krijgsman


25 ponder

Lid sinds: 6-11-2010(UTC)
Berichten: 533

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Stap een beetje laat in, maar net op tijd om over de laatste opmerking een grote glimlach om m`n mond te trekken. Ben nooit zo van het afbranden (niet van personen, merk of spullen) maar de opmerking van Freaky slaat kant nog wal. Laat ik je nu vertellen dat de Soul Classic stokken magnefieke hengels zijn, en mag dat volgens mij zeggen omdat ik deze om en om gebruik met een set Century en Greys. Ook prachtstokken natuurlijk maar qua prijs/kwaliteit verhouding liggen de Soul`s ver op kop.
Maar goed, wanneer je één keer een Philips gloeilamp hebt gekocht en die binnen 5 minuten kapot was kun je voor je zelf altijd beslissen dat het een bagger merk is en er dus ook geen tv van koopt.
Shimano Ultegra CI4 begint zo langzamerhand een begrip te worden en het aantal gebruikers neemt behoorlijk toe. Bijzonder in dit geval is het aantal "overstappers" vanaf de Shimano LC`s. Helaas is de nieuwe LC niet veel lichter geworden (was wel op gehoopt) en wordt geleverd zonder reserve spoel..... Velen die op deze molen gewacht hebben gaan nu toch voor de 10 en 14.000. Dat is helaas merkbaar. De 10.000 is al het hele jaar moeilijk leverbaar, maar de 5500 en 14.000 die binnen komen zijn ook al gereserveerd en daar komt nog bij dat de inkoopprijs aanstaande weken licht/matig zal stijgen.

Mvg ErwinKnipoog
PS: Voor Jerry en Jowan.... volgend jaar gaan we naar de beurs, Haaaaahahahaha, lacheeee, Mike de Boerrrr
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
freaky  
#12 Gepost : vrijdag 16 september 2011 17:11:30(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
mijn reactie is niet gebaseerd op 1x een probleempje met soul hengels erwin.

1ste keer zat de complete blank van boven naar beneden helemaal vol met blaasjes onder de lak, en sommige waren al opgebarsten, soul heeft gezegd dat het productiefoutje was en ik kreeg een nieuwe (ong half jaar op moeten wachten), nieuwe stok heeft het volgens mij 2 mss 3 weken volgehouden, toen brak de top, terug naar soul, ja je krijgt een nieuwe alleen nu niet op voorraad dus je moet ff wachten. dat ff wachten is uiteindelijk net geen 12 maanden geworden.

voor de rest heb ik in mijn omgeving meerdere mensen gehad die soul stokken hebben gehad en die allemaal terug kwamen met gebroken hengels.
zelfs iemand die 3 nieuwe stokken gekocht had, zelfde avond gaat vissen en breekt 2 hengels in 2x werpen. met 2.75 lb stokken zou je toch makkelijk 85 gram normaal kunnen gooien, maar helaas bij die stokken niet
leer om te vangen, vang om te leren
Erwin Krijgsman  
#13 Gepost : vrijdag 16 september 2011 18:32:36(UTC)
Erwin Krijgsman


25 ponder

Lid sinds: 6-11-2010(UTC)
Berichten: 533

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Dan hebben mijn klanten en ik zeker hengels uit de goede serie....
En jj hebt nog wel "meerdere mensen" die allemaal Soul hengels aan bonken gooien. Knap hoor.

Mvg ErwinKnipoog

PS: Op de Soul Classic zit geen laklaag.
PS2: Deze hengel is ook 2.75, hang er een loodje aan van 90gr en een gevuld PVA zakje van 50gr. Krijg hem niet kapot gegooid, wat doe ik verkeerd?

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 september 2011 18:34:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.