logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ajl  
#1 Gepost : maandag 1 augustus 2011 22:14:41(UTC)
ajl


5 ponder

Lid sinds: 10-7-2011(UTC)
Berichten: 34

wee Duitsers en een Duitse Rus hebben een boete gekregen voor het illegaal vissen in de IJssel bij Kampen.
Drie vissers op de bon

De twee Duitsers hadden geen vispas. In een bak vond de politie 72 gefileerde vissen. De Duitse Rus had wel een vispas, maar had te veel vis in zijn bezit. Deze moesten terug het water in.
Sponsor
Anne  
#2 Gepost : dinsdag 2 augustus 2011 18:52:23(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Met pek en veren door de stad getrokken of zijn ze er gewoon met een boete vanaf gekomen?gaah

*edit* Mischien moeten de heren zelf een gefileerd worden? Hebben wij ook wat te lachen.
Jammer dat dit soort lui rassenhaat veroorzaakt. Heb nu al een hekel aan Polen, komen er nu Duitse Russen en Russische Duitsers bij...

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 augustus 2011 18:53:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
karperkop  
#3 Gepost : dinsdag 27 september 2011 17:02:09(UTC)
karperkop


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 20-9-2009(UTC)
Berichten: 11

wave12 wave12 wave12
Anne schreef:
Met pek en veren door de stad getrokken of zijn ze er gewoon met een boete vanaf gekomen?gaah

*edit* Mischien moeten de heren zelf een gefileerd worden? Hebben wij ook wat te lachen.
Jammer dat dit soort lui rassenhaat veroorzaakt. Heb nu al een hekel aan Polen, komen er nu Duitse Russen en Russische Duitsers bij...


stelletje bloedhonden gassen die moffen en Oosterblokkers!!!wave12
stefan everts  
#4 Gepost : dinsdag 27 september 2011 17:47:16(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

scheer ze niet allemaal over 1 kant he....ik ken persoonlijk heel wat 'goede' duitsers....
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Franky26  
#5 Gepost : dinsdag 27 september 2011 18:29:33(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

mannen sommige dingen kunnen je beter denken als openbaar typen! Sommige dingen kunnen de medemens kwetsend overkomen. Ik heb zelf een oom in duitsland wonen die fanatiek op karper vist daar kan menig karpervisser nog is een voorbeeld aan nemen!!!!
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.