logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
LaurensN  
#1 Gepost : dinsdag 4 oktober 2011 20:52:33(UTC)
LaurensN


10 ponder

Lid sinds: 13-8-2011(UTC)
Berichten: 65

Graag had ik geweten of er iemand ervaring heeft met die voorslag en/of ze wel degelijk is zoals ze beschreven is,qua geheugen,soepelheid,schuurbestendigheid.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Laurens
Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : dinsdag 4 oktober 2011 23:41:35(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Ik neem aan dat je de Freefall leaders bedoeld? die hebben iig geen geheugen, zijn super soepel en zinken prachtig af. nadeel: schuurbestendigheid vond ik zelf tegenvallen.
Frank  
#3 Gepost : woensdag 5 oktober 2011 00:24:00(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Ik denk dat het hier eerder gaat om de Maxximum nylon die als voorslag kan gebruikt worden.

Ten eerste moet je wel bekijken als je effectief een voorslag nodig hebt. Zoja zijn er verschillende mogelijkheden, inderdaad je kan deze Maxximum gebruiken van PV, je kan alsook zeelijn of Amnesia gebruiken.

Indien ik nood heb aan voorslag zal ik over het algemeen dikke zeelijn (nylon) gebruiken of eventueel Amnesia, deze hebben absoluut geen geheugen en zijn bovenal goedkoop en betrouwbaar.

Dan nog iets over de knoop om deze aan je hoofdlijn te bevestigen, een "Mahin-knoop" vind ik persoonlijk nog steeds de beste verbinding. Is sterk en heeft geen hinder tijdens het drillen of inwerpen.

Kind regards,
Frank
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

LaurensN  
#4 Gepost : woensdag 5 oktober 2011 16:02:10(UTC)
LaurensN


10 ponder

Lid sinds: 13-8-2011(UTC)
Berichten: 65

Ik bedoelde inderdaad de maximum.
Merci Frank.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.