logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : woensdag 24 februari 2010 20:48:44(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik ben op zoek naar een hennep boilie, ik ben er tot nu toe alleen die van Martin SB tegen gekomen..............
Ik heb geen tijd en zin zelf te draaien, dus ik ben op zoek naar een readymade of freezer in diverse soorten maten als het kan.....
wie kan me helpen.......
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
Tim_Ellerman  
#2 Gepost : woensdag 24 februari 2010 22:10:00(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

MAD heeft ook een hennep boilie Steef..

de Hemp & Spice,deze zijn verkrijgbaar in 16mm en 20mm en in 1 en 3kg zakken te koop.
Zijn ook dips in dezelfde smaak/geur te krijgen.

Weet alleen niet waar ze ze verkopen hier ergens in de buurt...

Groetjesss Tim
Groetjes, Tim

timvanzanten  
#3 Gepost : woensdag 24 februari 2010 22:58:39(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
laat anders een boilie op maat draaien! kun je zelf bepalen aan welke eisen die moet voldoen! voer/instant bal, birdfood of vismeel basis etc etc. Mail anders MTC baits eens, zij kunnen een freezerbait op maat draaien tegen een leuk bedrag per kilo!
steef zenden  
#4 Gepost : donderdag 25 februari 2010 10:01:01(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik heb bij partikelgigant henneppellets, hennepoilie, hennepaste en kant en klare hennep voor frankrijk besteld en ik wil daar op bed daarvan vissen met een hennepboilie en voor de verandering weinig voeren met boilies.........
Ik heb niet veel nodig een kilootje of 5 en de meeste die boilies draaien willen dat je minimaal 10 of 25kg afneemt.....

Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 februari 2010 10:02:27(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

carpfigter  
#5 Gepost : donderdag 25 februari 2010 12:47:56(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

steef zenden schreef:
ik heb bij partikelgigant henneppellets, hennepoilie, hennepaste en kant en klare hennep voor frankrijk besteld en ik wil daar op bed daarvan vissen met een hennepboilie en voor de verandering weinig voeren met boilies.........
Ik heb niet veel nodig een kilootje of 5 en de meeste die boilies draaien willen dat je minimaal 10 of 25kg afneemt.....

als je dan toch anders wilt doen dan anderen raad ik je aan om niet met een ronde bol aan de slag te gaan maar spit de boilie aan de hair en snij er met een cuttermes stukken van rondom je boilie tot je een vierkantje ofzo bekomt, afwijkend van de gekende ronde boilie's en laat de vloeibare atractoren vlugger los, anders kunt ge het ook proberen met de namaak hennep van enterprise tackle , daar kund ge ook toffe dingen meedoen ,als je er 4 of 5 op een hair spit hebt ge een mooi opstaande rij hennepjes , anders heb je ook nog van cryston pellet pasta met hennepolie in ,dat is ook goed en perfect om pop-up te gebruiken,blijft heel goed op de hair zitten, hopelijk ben je er iets mee grtzz

Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 februari 2010 12:50:01(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

if you pay peanuts you catch monckey's ................
steef zenden  
#6 Gepost : donderdag 25 februari 2010 14:41:44(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

dank je voor de tip van enterprise tackle, die van kryston ken ik al en die heb ik vroeger gebruikt en nu ik gebruik als ik met maden aan het vissen ben een kurkebal en die doop ik dan in de secondenlijm
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

steef zenden  
#7 Gepost : vrijdag 26 februari 2010 11:00:29(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik gebruikte toen Kryston Bogey(Particle Fixer)
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Arnold  
#8 Gepost : vrijdag 26 februari 2010 15:51:15(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Op de beurs in Zwolle werd Bogey ook gedemonstreerd. Volgens mij werkt dat spul heel mooi. Zelfs als het er al uren in ligt blijft het mooi intact.
carpfigter  
#9 Gepost : vrijdag 26 februari 2010 22:52:53(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

Arnold schreef:
Op de beurs in Zwolle werd Bogey ook gedemonstreerd. Volgens mij werkt dat spul heel mooi. Zelfs als het er al uren in ligt blijft het mooi intact.
die bogey gel bestaat al lang toch , et enige ik erover gehoord heb is dat men om de pot open te krijgen soms een tang nodig had , mischien is dit product nu verbeterd grtz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
exclusive-carp  
#10 Gepost : zondag 28 februari 2010 13:32:44(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

Exclusive Milky Hemp Seed

http://www.exclusivebait...&id=60&Itemid=70

Binnenkort komt er mischien een eco versie vanuit als de boilie werkt, zo niet dan zal dit niet door gaan.

Voor de Nederlanders is deze optie zeker handig =>

http://www.exclusivebait...&id=40&Itemid=46

Bewerkt door de gebruiker zondag 28 februari 2010 13:35:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
steef zenden  
#11 Gepost : zondag 28 februari 2010 13:48:11(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik had al op jouw site gekeken exclusive-carp en het ziet er goed uit.....
alleen mijn vismaten zijn nog aan het kijken waar ze mee willen vissen en wij willen met 1 soort boilie vissen
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

steef zenden  
#12 Gepost : zondag 28 februari 2010 13:48:56(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik had al op jouw site gekeken exclusive-carp en het ziet er goed uit.....
alleen mijn vismaten zijn nog aan het kijken waar ze mee willen vissen en wij willen met 1 soort boilie vissen
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Ron van Houtum  
#13 Gepost : zondag 28 februari 2010 17:21:53(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
check anders onze site eens
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
exclusive-carp  
#14 Gepost : zondag 28 februari 2010 20:00:00(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

Steef, voor alle duidelijk ik ben niet de man achter Exclusive Baits ... ik hoor nu wel bij het team Breede lach
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
steef zenden  
#15 Gepost : zondag 28 maart 2010 18:46:53(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik heb nu bij hollandbaits mijn hennepboilies gehaald....
ze ruiken heel erg lekker zoet en smaken tevens ook nog goed, je proeft de cream en de hennep
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Erwin  
#16 Gepost : zondag 28 maart 2010 19:09:56(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Steef. Ruiken ze ook een beetje spicy? Dat verwacht ik wel van hennep. Ik heb alleen wel eens gevist met de hennep boilies van MSB. Dit waren de blokjes. Dus de vierkante boilies. Hiermee heb ik van de MSB boilies nog het beste gevangen.

Erwin
steef zenden  
#17 Gepost : maandag 29 maart 2010 00:24:29(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ze ruiken zoet en een beetje naar hennep......
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronald kingma  
#18 Gepost : maandag 29 maart 2010 00:44:48(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
zolang ze maar gaan vangen toch?? Succes Steef, tight lines (vissen)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ronald kingma  
#19 Gepost : maandag 29 maart 2010 22:06:34(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
trigger baits heeft ook een goede hennep boilie hoorde ik. heb zelf geen ervaringen met deze boilies maar mijn vismaat heeft net 25 kilo besteld.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.