logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
michaelutc  
#1 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:04:51(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

Wat vinden jullie nou de beste Rodpod, kijk alle punten nog bij elkaar en welke vin jij nou eigelijk het beste bij alle omstandigheden tot ze recht komt.
voor mijn is dat de worldwide pod van solar.en welke van jullie ?????

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 maart 2010 20:09:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

vang ze !!!
Sponsor
Arnold  
#2 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:08:55(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Ik vis zelf erg weinig met rodpod. Ik ben zelf in het bezit van een Eclipse-pod van Fox. Tot nu toe is ie nog heel maar heb wat dat betreft slechte ervaringen met Fox rodpods... Als toendertijd de Solar er was geweest had ik zeker weten die gekocht! Heb hem op de beurs zien staan en vond het een verschrikkelijk mooie rodpod. Mooi afgewerkt, robuust en toch niet te lomp.
michaelutc  
#3 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:10:56(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

ja dat klopt de world wide van solar staat echt als en huis mooi systeem.ik zelf heb ook de verleging set er bij gehaald dat is meer voor de grote wateren en frankrijk je kan echt alle kanten met dat ding op .veder vin ik fox ook wel een mooie pod hoor veel goed over de skypod heb hem zelf niet
vang ze !!!
michaelutc  
#4 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:31:53(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

er schijnt ook en goude worldwide rodpod te zijn hoorde ik whah iemand die die heeft ?
vang ze !!!
Erwin  
#5 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:38:11(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ja...er zijn best wel veel goeie rodpods op de markt. Amiaud de Peche heeft een paar rodpods die werkelijk staan als een rots, het enige nadeel is, dat het erg veel en zware bagage is. Ook is het prijskaartje niet misselijk. Wel is hij overal inzetbaar, super stabiel en is niet kapot te krijgen.

Ik gebruik zelf ook een fox pod, namelijk de X-pod plus. Hier ben ik erg over te spreken, alleen begint het nou toch wel een beetje stroef te worden. banksticks lopen niet meer lekker door de ogen en het frame is een beetje scheef. Wil je deze pod gebruiken om je hengels rechtop te zetten kan dit door lange banksticks aan de voorkant te zetten. Goed inzetbaar in de meeste situaties en staat als een huis.

Ik ben zelf ook erg weg van de globetrotter. Super mooie rodpod. Overal inzetbaar en degelijk materiaal. Het frame had van mij iets dikker gemogen maar verder vind ik het een top ding!

Erwin
Tim_Ellerman  
#6 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:38:35(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Deze bedoel jijKnipoog

UserPostedImage

Vind hem maar lelijk in het goud.. ,wel komisch om tezien hahaBreede lach
Groetjes, Tim

Erwin  
#7 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:39:44(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Enne...ik heb laatst het frame van Matrix voor me gehad....wat een super stabiele pod.....die krijg je niet meer van zijn plek. Het is een typische Engelse goal post pod. Moet je van houden.

UserPostedImage
michaelutc  
#8 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:41:05(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

ja die goude bedoel ik whahah wat en ding he .erwin dat is de kracht van de worldwide kleine dun maar krachtig

( hoe kan ik fotos plaatsen hier op het forum ?? )
vang ze !!!
michaelutc  
#9 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 20:41:59(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

ja erwin ik vin dat ook en hele mooie pod alleen vin wel van zulke rorpods dat je en vlakke kant moet hebben ..
vang ze !!!
exclusive-carp  
#10 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 21:17:00(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

Ik heb altijd met een eigenbouw gevist en nu heb ik een paar maand een van Soul => stabiel en compact !
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
Erwin  
#11 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 21:19:27(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik heb ook een blauwe maandag een soul pod gehad. Stond erg goed. Ik had hem in het water geplaatst. Dit moet je nou net niet doen. Hij zuigt vol met water en dan krijg je de buizen niet meer uitgeschoven. Dus was hij al snel stuk....
steef zenden  
#12 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 21:25:41(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik heb niet echt een voorkeur voor een rodpod, ik gebruik veel meer mijn banksticks en buzzerbars dan een rodpod.....
ik heb wel zelf 2 rodpods eentje jrc de 3 poot en eentje van prologics...
maar wat ik wel de beste rodpods vind zijn die van solar
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronpothuizen  
#13 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 22:30:43(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Weet nog goed dat de eerste rodpod uitkwam(van Gardner)een simpel ding.Maar we konden voor het eerst een setup maken op een harde ondergrond of steiger,geweldig.
Het werd al snel een hele hype,en er kwamen steeds meer modellen uit,en bijna niemand viste meer met banksticks.
Nu zie je weer langzaam steeds meer de banksticks gaan gebruiken,ik dus ook.
Vind trouwens de Worldwide van Solar ook wel de mooiste,heb de nieuwe van Proline (Compact)op de beurs gezien,zag er ook goed uit.
michaelutc  
#14 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 23:52:03(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

klopt de proline pod gaat en beetje solar na doen alleen ze hebben niet het systeem van soalr zoals wat er bij de poten zit ,ik vindt het echt en super pod,soms vis ik ook met losse steunen hoor omdat je op bepaalde wateren op verschillende plekken moet gaan vissen,solar heb ook de globbertrobber ( als ik het goed schrijft Tong )
ook en zeer mooie pod
vang ze !!!
timvanzanten  
#15 Gepost : woensdag 3 maart 2010 00:49:04(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik ben zelf in het bezit van een worldwide incl. toebehoren. super podje. Zelf vind ik alleen de globetrotter de beste rodpod ooit gebouwd. de vierkante moederbalk, de triposts, super stabiel. De globetrotters is nog steeds populair en niet voor niets al door talloze fabrikanten nagemaakt als X2, Ultimate en K-karp.
michaelutc  
#16 Gepost : woensdag 3 maart 2010 10:28:28(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

timvanzaten,daar heb je wel gelijk in er zijn tegewoordig die zoveel dingen naa kopieren,dus eigelijk is solar de officele rodpod maker de beste dus ( mijn meening dan )
vang ze !!!
ronpothuizen  
#17 Gepost : woensdag 3 maart 2010 21:01:49(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Jammer alleen dat de Globetrotter niet meer wordt gemaakt.
exclusive-carp  
#18 Gepost : woensdag 3 maart 2010 21:23:13(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

Erwin ik heb de Carbonium Structure pod => http://www.soulcarp.com/?prid=12&cid=88

Heeft altijd al helemaal in het water gestaan vooraan, geen problemen mee tot hier toe en heb er al van augustus tot eind 2009 mee gevist zelfs bij vriezen en sneeuw !
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
stein jansen  
#19 Gepost : woensdag 3 maart 2010 22:04:43(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

Ik heb zelf een fox ranger pod.
Maar ik vind de solar ewwp echt super
Edwin Wouters  
#20 Gepost : woensdag 3 maart 2010 22:13:44(UTC)
Edwin Wouters


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 31-1-2010(UTC)
Berichten: 12

Zo Stein,
de Ranger inruilen en een ewwp aanschaffen?
Je kan eens bij Zunnebeld kijken, die krijgen er weer een paar binnen.

groet,
edwin
Gebruikers aanwezig in dit topic
3 Pagina's123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.