logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : maandag 9 november 2009 12:22:43(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Beste mensen

Zijn er mensen op het forum die ervaring hebben op het Kempisch Kanaal? Ben namelijk erg benieuwd naar jullie ondervindingen/ervaringen.

Erwin

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 december 2009 11:27:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
roy pluim  
#2 Gepost : donderdag 17 december 2009 22:49:39(UTC)
roy pluim


20 ponder

Lid sinds: 14-12-2009(UTC)
Berichten: 274

karnaalSilenced
Erwin  
#3 Gepost : donderdag 17 december 2009 22:53:06(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ja...sorry....Ik ben zo sislecdies als een baksteenKnipoog Maar bedankt...kan ik het even aanpassen:-"

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 december 2009 11:27:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

michaellaakwartier  
#4 Gepost : dinsdag 23 februari 2010 06:49:46(UTC)
michaellaakwartier


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 3

mooi kanaal met mooie vissen ,druk bevist veel uren maken . dat is alles wat je moet weten
succes
Erwin  
#5 Gepost : dinsdag 23 februari 2010 10:27:49(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
hahaha.....maar dit was al een tijdje bekendKnipoog
Darkmoon  
#6 Gepost : dinsdag 23 februari 2010 18:09:46(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

In de kant de bodemverschillen zoeken, dit kan u vis op de mat brengen.
Het kleinste verschil is genoeg ...
Gr
exclusive-carp  
#7 Gepost : dinsdag 23 februari 2010 20:13:00(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

Darkmoon schreef:
In de kant de bodemverschillen zoeken, dit kan u vis op de mat brengen.
Het kleinste verschil is genoeg ...
Gr


Dat is op elk kanaal wel zo, zelf geen ervaring op het KK ... die drukte is men ding niet.
Wil er ooit wel eens vissen.
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
joeri onkelinx  
#8 Gepost : donderdag 25 februari 2010 21:47:19(UTC)
joeri onkelinx


5 ponder

Lid sinds: 24-2-2010(UTC)
Berichten: 21

Ik wou er vorig najaar beginnen en er mijn winter slijten. Heel 7/8 had ik uitepeild en elk kuiltje netjes opgeschreven, veel zijn het er niet en als je eentje vindt is het bodemverschil ook miniem. De gekende stekken zijn dan ook de stekken waar je iets interessants kan terugvinden. Welke stekken zijn dat? Simpel, ga gwn eens kijken vanaf woensdag tot zaterdag want dan zitten die stekken toch vol Breede lach
Wat ik wel even wil melden is dat het niets is voor de gewone visser, waarmee ik werkende/studerende visser bedoel. Ik ben 10 keer opgereden en heb slechts 3 keer gevist. Dat zijn 20 uurtjes in de auto om uiteindelijk een 36 uurtjes gevist te hebben. Hoe komt dat dan? Wel zondag-, maandag- en dinsdagnacht kan je perfect je losse nachtjes kloppen, maar vanaf woensdag arriveert er een horde hollanders (sorry mannen, het is nu eenmaal zo) die er lekker blijven zitten tot zaterdagavond/zondagochtend. Erna pakken ze in, kappen ze hun plek overdreven goed vol zodat die ongeveer weer tegen de woensdag erop terug aan het lopen geraakt. Ideaal voor hen, maar nefast voor iemand als mijzelf die het van korte nachtjes moet hebben. Ik heb dan ook sneller dan ooit de brui eraan gegeven. Misschien eens eenmalig per jaar een weeksessie in de goede periode zodat ik ook eens iets kan opbouwen, maar meer dan dat zit er niet in.
8/9 daarentegen lag er toen steeds dood bij, sinds de dood van De Leder wordt er nog maar miniem gevist. Dit stuk is dus misschien al wat interessanter voor de doorsneevisser.
carpfigter  
#9 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 17:05:45(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

joeri onkelinx schreef:
Ik wou er vorig najaar beginnen en er mijn winter slijten. Heel 7/8 had ik uitepeild en elk kuiltje netjes opgeschreven, veel zijn het er niet en als je eentje vindt is het bodemverschil ook miniem. De gekende stekken zijn dan ook de stekken waar je iets interessants kan terugvinden. Welke stekken zijn dat? Simpel, ga gwn eens kijken vanaf woensdag tot zaterdag want dan zitten die stekken toch vol Breede lach
Wat ik wel even wil melden is dat het niets is voor de gewone visser, waarmee ik werkende/studerende visser bedoel. Ik ben 10 keer opgereden en heb slechts 3 keer gevist. Dat zijn 20 uurtjes in de auto om uiteindelijk een 36 uurtjes gevist te hebben. Hoe komt dat dan? Wel zondag-, maandag- en dinsdagnacht kan je perfect je losse nachtjes kloppen, maar vanaf woensdag arriveert er een horde hollanders (sorry mannen, het is nu eenmaal zo) die er lekker blijven zitten tot zaterdagavond/zondagochtend. Erna pakken ze in, kappen ze hun plek overdreven goed vol zodat die ongeveer weer tegen de woensdag erop terug aan het lopen geraakt. Ideaal voor hen, maar nefast voor iemand als mijzelf die het van korte nachtjes moet hebben. Ik heb dan ook sneller dan ooit de brui eraan gegeven. Misschien eens eenmalig per jaar een weeksessie in de goede periode zodat ik ook eens iets kan opbouwen, maar meer dan dat zit er niet in.
8/9 daarentegen lag er toen steeds dood bij, sinds de dood van De Leder wordt er nog maar miniem gevist. Dit stuk is dus misschien al wat interessanter voor de doorsneevisser.

even over die (hollanders) nederlanders ,ik vind niet dat ge die moet aanvallen ,er zijn genoeg bekende belgen die net hetzelfde doen en zelfs nog veel slechter zijn,moest me even van mijn lever grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
joeri onkelinx  
#10 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 18:07:14(UTC)
joeri onkelinx


5 ponder

Lid sinds: 24-2-2010(UTC)
Berichten: 21

toch waren het merendeel Nederlanders, kan er ook niets aan veranderen. Als er toen meer Belgen dan Nederlanders zaten had ik gewoon Belgen vermeld.
wouter2  
#11 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 18:21:29(UTC)
wouter2


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 2

joeri onkelinx schreef:
toch waren het merendeel Nederlanders, kan er ook niets aan veranderen. Als er toen meer Belgen dan Nederlanders zaten had ik gewoon Belgen vermeld.


7-8 is gewoonweg een druk kanaal omwille van de grote vissen hé Knipoog
kan het ook verstaan dat je de vis met vertrouwen op je aas wilt krijgen en daardoor ga je veel voeren
ik kan dit van die Nederlanders dus wel verstaan

grtz
joeri onkelinx  
#12 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 18:25:18(UTC)
joeri onkelinx


5 ponder

Lid sinds: 24-2-2010(UTC)
Berichten: 21

Inderdaad, als ik de tijd en mogelijkheden had deed ik het ook. Ik spreek er dus niet slecht over. Ieder moet roeien met de riemen die hij heeft. Ik zeg enkel dat het voor de "gewone" visser (die het moet hebben van losse nachtjes) hierdoor een heel stuk moeilijker wordt. Heb helemaal geen slecht beeld over de Nederlanders, zijn meestal nog de sympathiekste eruit, maar ik vertel enkel wat ik met mijn eigen ogen gezien heb en daar kan ik nu eenmaal niets aan veranderen.
carpfigter  
#13 Gepost : donderdag 4 maart 2010 14:57:45(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

er is nu al zoveel over het allom bekende stuk 7-8 geschreven maar heeft er al iemand hier op andere stukken gevist? iedereen die het k-k es gaat bevissen zet zijn zinnen op 7-8 simpelweg omdat er al zoveel is verschenen in de boeken en magazines over dit stuk ,waar zit het pionieren in de jeugd is een vraag die ik me al verscheiden keren stelde , et grootste deel van de jongere vissers wil gewoon die grote vis die ooit op de cover van een magazine verscheen,
het vangen van een onbekende dikke vis lijkt me toch veel leuker dan een dikke vis die al honderden keren de binnenkant van een schepnet gezien heeft ,grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Darkmoon  
#14 Gepost : donderdag 4 maart 2010 21:10:13(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

Mooi kanaal ... druk dat wel .
Vond het vroeger drukker dan over 2 jaar , want sedert ben ik niet meer geweest.
Vroeger nog op 4-5,5-6,6-7,7-8,8-9 gevist buiten het stuk 7-8 , zitten er nog mooie vissen op de andere stukken.
Voordeel veel minder druk & je kan makkelijker u ding doen , KK bastaat niet alleen uit 7-8 e.
Gr
hakky  
#15 Gepost : zondag 13 januari 2013 18:59:09(UTC)
hakky


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 5-1-2013(UTC)
Berichten: 11
Man
België

het kk mooi maar moeilijk water !! Mijn ondervindingen goed uitpeilen kuilen brengen vis op in de winter vooral en in de zomer het kantje en de rand van de vaargeul . En in de dag is het iets minder vooral de nacht en de vroege morgend is een goede vangtijd . Voorvoeren is goed maar geen must je kan evengoed instant vange ! snowman presentatie marcheerd super en de specialekes is iets anders lupines grote mais leverd ook wel is een extra visje op of boillies van den eddy zijn ze zot op!! en op de vraag zitten er nog mooie vissen ! Elk stuk herbergt nog zeker 1 of meerdere 20+ vissen !! maar de kleine zijn evengoed en mooi als de grote als je ze al op de onthaakmat krijgt !! dikwijls blanke hoort er spijtig genoeg ook bij !Maar dan kan je nog genieten van de natuur errond om !!
grtz
michiel hoeybergs  
#16 Gepost : donderdag 24 januari 2013 00:42:08(UTC)
michiel hoeybergs


10 ponder

Lid sinds: 7-1-2013(UTC)
Berichten: 74

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
kk is niet enkel de bekende stukken 7 - 8 en 8 - 9 e mannen.
de andere stukkeb zijn elk ook prachtstukken.
marko1965  
#17 Gepost : woensdag 20 februari 2013 09:17:45(UTC)
marko1965


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 5-2-2013(UTC)
Berichten: 4

waar zijn de vissers onder ons die er zelf op uit trekken? alles word zo voorgekauwd Teleurgesteld beter zelf je plan trekken en gewoon je ding doen .het is niet veel moeilijker dan het vissen op de kanalen hier in nederland .het probleem is alleen dat sommige mensen der oren laten hangen aam sommige mensen die er veel vissen .Nee hoor beter zelf je eigen ding doen .en lekker je vissen vangen Likeen vis voor jezelf .tegen die jongens die daar dag in dag uit aan de waterkant zitten of zelfs wonen kunnen wij toch niet tegen opboksen ,staar je daar vooral niet blind op Nee hoor als jij die tijd had gehad .had jij ze waarschijnlijk ook gevangen het is een kwestie van tijd ,doorzetten Like en net zoals michel zegt vergeet vooral de anderen stukken niet !!! succes mannen Mee eens

Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 februari 2013 09:20:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Michiel H  
#18 Gepost : woensdag 20 februari 2013 21:52:11(UTC)
Michiel H


5 ponder

Lid sinds: 17-2-2013(UTC)
Berichten: 40

idd ik heb vorig jaar 40 nachte gemaakt op het kk waarvan 1 op 7-8 en geen op 8-9.
alles op de stukken tot sas 6.
zijn ook prachtige stukken en je hebt geen last van andere vissers.
doe je ding en geniet van de natuur, die is hier prachtig!!! (sas 2-3 is heel leuk stuk)
tomvliet1998  
#19 Gepost : maandag 10 juni 2013 21:47:54(UTC)
tomvliet1998


25 ponder

Lid sinds: 11-5-2013(UTC)
Berichten: 471

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
kun je ook mooie karper vangen waar het kanaal beverlo uitmond
jorikh85  
#20 Gepost : dinsdag 9 juli 2013 18:41:07(UTC)
jorikh85


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 23-4-2013(UTC)
Berichten: 2

tomvliet1998 schreef:
kun je ook mooie karper vangen waar het kanaal beverlo uitmond


Ik weet wel dat er hele mooie karper te vangen is bij jou op het kanaal Mee eens (V-Kanaal)
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.