logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#1 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 18:49:16(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ik ben heel benieuwd hoe jullie je vangsten registreren. Ik zelf hou best veel dingen bij in een logboekje. Hier plak ik ook wel dingen in die ik opmerkelijk vind of waarvan ik denk dat kan nog weleens van pas komen. Ook heb ik in excel een programmatje eens gedownload. Het is natuurlijk belangrijk om je vangsten vast te leggen, en dat kan tegenwoordig met de digitale technieken. Eigenlijk heb je altijd wel je telefoon op zak met een redelijk aantal megapixels om een redelijke foto te scoren.
(karper)
Dus heren en dames, (vissen)
(karper)
Hoe houden je vangstregistratie bij? Misschien doe ik nog een leuke tip op. Alvast bedankt voor jullie reactie en inbreng.
Bijlagen:
Kopie van Excellogboek.xls 26 KB, aantal downloads: 102.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 18:53:07(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Ziet er goed uit Ronald en zeer gedetailleerd! ik houd zelf ook een logboek bij maar met maar enkele eenheden.

dat zijn de volgende:

welk water
tijd van vangen
soort karper
gewicht
lengte
aas
weer ( bewolkt, zonnig, regenachtig etc.)
temperatuur
windrichting

ronald kingma  
#3 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 18:59:42(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ja,kwam deze ooit eens tegen.(vissen) Is dus niet van mijzelf, iemand anders verdient de credits hoor, maar hij is inderdaad goed te gebruiken en je kan invullen wat jezelf wil, de rest laat je gewoon open. Breede lach


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
timvanzanten  
#4 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 19:17:40(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ja precies. voor mij zijn eerder de omstandigheden waarin ik de karper van belangrijk. zo vind ik de combinatie stek/weer erg belangrijk. weten wanneer je waar karper kan vangen is voor mij de sleutel. dan doen aas, onderlijnmateriaal etc. er nog niet eens zo toe.

ronpothuizen  
#5 Gepost : dinsdag 16 maart 2010 19:22:10(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Ik gebruik zelf carpworks,ooit ergens van gedownload,leuk programma.
Henk Fonken  
#6 Gepost : vrijdag 19 maart 2010 11:27:04(UTC)
Henk Fonken


20 ponder

Lid sinds: 11-1-2010(UTC)
Berichten: 337

ik houd het zelfde bij als jij tim.
maar het is zeker een mooi en overzichtelijk bestand.
Gr Henk de platte koning.
ronald kingma  
#7 Gepost : vrijdag 19 maart 2010 14:02:37(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Heb carpworks ook even gedownload is ook erg mooi, hier kun je ook foto's plaatsen, en dat is helemaal super. Bedankt voor de tip (vissen)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.