logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#1 Gepost : donderdag 18 maart 2010 12:59:34(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
hallo,
ik ben op zoek naar een nieuwe tent en nijg te gaan naar de double top extreme 2 man van nash.......
nu wil ik graag ervaringen weten van anderen die deze tent hebben en of ze misschien ook een andere tent weten.
de enige eisen die ik stel aan een tent is een goed doek en genoeg ruimte voor 2 personen en tja een schappelijke prijs natuurlijk Knipoog

wie kan mij helpen???

greats lodewijk
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : donderdag 18 maart 2010 13:12:08(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Loedel

Nou wordt je keuze heel groot. 2 persoon tent met een goed doek. Nou is mijn ervaring met nash tenten erg goed. Heb 2 Vipers TT's gehad. Hierover was ik erg te spreken. Goedkoop zijn ze niet. Het model van de double top extreme 2 man heeft erg veel weg van eigenlijk alle nieuwe tenten die uitkomen. Dus ook in het goedkopere segment. Neem bijvoorbeeld JRC. Goedkope tenten met een goeie kwaliteit. Hier betaal je nog geen 200 euro voor, terwijl je voor een Nash of Trakker minimaal 450 euro armer bent. Je hebt dan wel een betere kwaliteit, maar hoeveel vis je? onder welke omstandigheden? Je kunt wel een heel goed doek hebben (hele dure tent) maar vis je maar 20 nachten per jaar en alleen in de zomer/najaar heb je het ook niet echt nodig.

Een tent krijgt in mijn ogen op zijn donder door het steeds weer inpakken en opzetten (wel of niet nat). Vis je niet veel. Heb je aan een JRC een hele mooie tent. 2 maten van mij hebben er ook één en ik vind het een hele goeie en mooie tent. Ook zij zijn er goed over te spreken.

Ik heb zelf een Trakker. Ik kan hem iedereen aanraden alleen moet je wel in de buidel tasten. Je moet jezelf dus de vraag stellen hoe vaak en wanneer je vist.... Ik heb er ooit een keer een artikeltje over geschreven, misschien heb je er wat aan bij het maken van je keuze:

http://www.carpfeeling.c...-bivvy&ContentID=592


Erwin
Lodewijk  
#3 Gepost : donderdag 18 maart 2010 13:16:31(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
hey erwin....
ik vis eigenlijk ieder weekend en ben van plan dit jaar vrijdag tm zondag te pakken elke week.... dus heb behoefte aan een 2de huis zeg maar.....
weersomstandigheden maken me niet veel uit als ik wil vissen wil ik vissen ook al vriest het 10 graden.....
heb de tenten van jrc gezien indd hier in de winkel in zwolle maar nadat ik hem ook gezien heb in actie zeg maar ( veel regen en wind ) knapte ik er toch op af.....
me budget ligt rond de 400 euro

lodewijk
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#4 Gepost : donderdag 18 maart 2010 13:23:41(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Als je het hele weekend gaat zitten zal ik ook zeker voor een twee persoon gaan. Niet dat je het echt nodig hebt, maar het is gewoon lekker. Kun je ook een stoel binnen zetten. Met een budget van 400 euro kun je hele leuke tenten kopen. Die van Nash is zeker een goeie. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat het geen goed doek is.

Zoals ik al zei is mijn ervaring met nash tenten erg goed. Snel op te zetten, betrouwbaar en erg stevig.

Erwin
Lodewijk  
#5 Gepost : donderdag 18 maart 2010 13:26:17(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
denk toch maar dat ik hem ga bestellen dan......
zat eerst te denken aan een eclips van fox maar heb meer het gevoel dat je bij fox echt voor het merk betaald.......

lodewijk
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#6 Gepost : donderdag 18 maart 2010 13:30:02(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
De eerdere tenten van fox droegen ook veel kinderziektes met zich mee. Veel klachten en tenten die stuk gingen. Ik heb begrepen dat de nieuwe serie toch een stuk beter moet zijn. Niet alleen het frame maar ook het doek. Dit is gemaakt door de maker van het trakker/aqua doek. Het is dus veel beter dan dat het was.

Erwin
steef zenden  
#7 Gepost : donderdag 18 maart 2010 13:43:35(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

hallo loedel, heb he dan al naar de bivy's van Chub gekeken....
ik heb zelf de Chub Cyfish MK2 2 man(Incl. Overwrap) en je kan nog uitbreiden met een Chub Cyfish+ MK2 Extreme Canopy - 2 Man


elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronald kingma  
#8 Gepost : donderdag 18 maart 2010 21:03:11(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ik heb zelf een 2P tent gekocht van Proline. Bevalt me goed en hij is compleet. Was even over de €300,- en ik moet zeggen hij heeft al wat op de kop gehad. Maar goed uiteindelijk is een keuze maken altijd moeilijk want er zijn veel tenten die mooi zijn. Wat bij mij de doorslag gaf is de verpakking, het complete pakket (incl. winterskin) en de dikte van het doek.

Succes met je zoektocht (vissen)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Erwin  
#9 Gepost : donderdag 18 maart 2010 21:50:46(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Goeie tip! Het leek mij ook een erg goeie tent! Ook erg compleet.
ronpothuizen  
#10 Gepost : donderdag 18 maart 2010 22:00:10(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Ik ben zelf erg tevreden met mijn Jrc Qaud 2 man met Overwrap,erg ruim.
Ferdi  
#11 Gepost : donderdag 18 maart 2010 22:04:23(UTC)
Ferdi


5 ponder

Lid sinds: 18-3-2010(UTC)
Berichten: 38

Ik kan je de fox ranger 2.5 euro aanraden! Misschien wel iets boven je budget, maar wordt helemaal compleet geleverd en is voldoende groot!
stein jansen  
#12 Gepost : donderdag 18 maart 2010 23:01:56(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

ranger 1 persoon met wrap ruimte genoeg.
ook voor jouw lodewijk
Lodewijk  
#13 Gepost : vrijdag 19 maart 2010 17:10:57(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
stein jansen schreef:
ranger 1 persoon met wrap ruimte genoeg.
ook voor jouw lodewijk


klopt ja indd dacht er gisteren avond aan..........
kost dat??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.