logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

4 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#1 Gepost : zaterdag 27 maart 2010 21:59:47(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)

Om met vliegbind materialen aan de slag te gaan voor de perfecte camouflage. Om er later achter te komen dat hierin ook honderd en een verschillende materialen voor zijn en elke met hun eigen effect en drijfvermogen, waardoor de rig ook net niet het effect heeft wat u graag wilt dat het heeft.


Om nog maar niet over de uren te spreken die erin wordt gestoken om zo’n mooie gecamoufleerde weedrig te maken. . . Maar vrees niet! Laat uw wereld verbreden en neem een kijkje naar de nieuwe producten die Solar uw aanbiedt.

Solar weedeffect zorgt voor de perfecte camouflage van de laatste meters. Maar ook het gemak! Weedeffect Braid : er zit 10 meter op een spoeltje en is verkrijgbaar in de kleur groen of bruin op de sterkte van 20 LB Weedeffect changeable hooklink: Dit product maakt het leven weer een stuk gemakkelijker. U hoeft bij dit product niet meer uw eigen rigs te knopen of te demonteren. Het onderste gedeelte van deze rig kunt u demonteren. Bijvoorbeeld als uw haak bot is geworden. Hierdoor behoudt u het Weedeffect op uw rig! Ook de Weedeffect changeable hooklink zullen verkrijgbaar zijn in groen of bruin. Haakmaat is 6 L/S.

Leadcore Leaders met weedeffect:
Dit product spreekt eigenlijk voor zichzelf. De Leadcore Leader zorgt ervoor dat de laatste meter uw lijn op de bodem blijft liggen. Op dressuur wateren is het ook van groot belang dat de vis uw lijn niet kan voelen. Maar dit is natuurlijk niet de enige meerwaarde. De Leadcore zorgt ervoor dat uw lijn bijna niet kan breken! Als u bijvoorbeeld over mosselbanken ligt te vissen. Deze diertjes kunnen niet door de leadcore lijn heen. Dit product zal verkrijgbaar zijn in groen of bruin op de lengte van 1m.

You Splice Weedeffect kit
Deze kit wordt aangeboden met een splicing neelde, shrink-tube en silicon en natuurlijk 10 meter weedeffect braid. Met deze kit kunt u gelijk aan de slag om uw eigen rigs te knopen. En hier een eigen uitdaging van te maken. Deze nieuwe artikelen en nog veel meer zullen dit jaar voor u beschikbaar zijn! Hou Solar in de gaten en blijf op de hoogte van hun nieuwtjes.
UserPostedImage
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : zaterdag 27 maart 2010 22:01:41(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
eerst spro nu solar.....
word dit het 'nieuwe vissen' ???

ik zelf vind dit op het plaatje er gelikter uit zien als de fuzz!!
helaas zal dit produkt pas vd zomer te verkrijgen zijn.......


wat is jullie mening over dit 'nieuwe vissen'??
leuk? of juist niet??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
steef zenden  
#3 Gepost : zondag 28 maart 2010 01:46:02(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ziet er naar uit dat solar net weer een stapje beter en verder is en gaat met zijn producten.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Erwin  
#4 Gepost : zondag 28 maart 2010 10:37:16(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Precies. Dit is in mijn ogen net weer wat beter
ronald kingma  
#5 Gepost : maandag 29 maart 2010 00:39:51(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
echt wel daar is dat spul van strategy weer kinderspel bij. Het ziet er gewoon veel echter uit en de afwerking is hopenlijk beter. Die fuzz laat los bij mij. Nog geen goede ervaringen mee, jullie dan?


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Erwin  
#6 Gepost : maandag 29 maart 2010 10:02:07(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
voor mij geld hetzelfde. Ik geloof best dat het goed werkt, alleen is het nog steeds erg omslachtig voor in de karpervisserij. Vooral wanneer je een nachtje wilt pakken. Veel rompslomp, het moeten uitvaren, snel kapot enz.
Lodewijk  
#7 Gepost : maandag 29 maart 2010 18:03:51(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ronald kingma schreef:
echt wel daar is dat spul van strategy weer kinderspel bij. Het ziet er gewoon veel echter uit en de afwerking is hopenlijk beter. Die fuzz laat los bij mij. Nog geen goede ervaringen mee, jullie dan?


nog geen ervaring mee....
je moet het vertikaal vissen toch?? of kan het ook plat op de bodem??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Lodewijk  
#8 Gepost : maandag 29 maart 2010 18:05:36(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
1 nadeel van dit solar syteem zal wel weer de prijs zijn want ik kan eigenlijks niks goedkoops vinden van solar haha
dit weekend die achter steuntjes opgehaald en schrok weer van de prijs!

ik heb me trouwens laten vertelle dat dit weed systeem pas midden/eind deze zomer gaat komen, nog even geduld dus.....
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#9 Gepost : maandag 29 maart 2010 18:26:42(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
je kan de fuzz zowel verticaal als horizontaal vissen, echter heeft verticaal de voorkeur


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Tim Bergman  
#10 Gepost : woensdag 28 april 2010 18:18:37(UTC)
Tim Bergman


20 ponder

Lid sinds: 28-12-2009(UTC)
Berichten: 239

Zijn er al mensen die positieve resultaten hebben behaald op "the Fuzz", op Carp 2010 had zowat iedereen het erover. Sindsdien heb ik er weinig meer over gehoord.
Erwin  
#11 Gepost : woensdag 28 april 2010 18:30:13(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Haha.....ik heb er 3 keer mee gevist. De tubing ging erg snel stuk, ik heb een setje verspild en toen heb ik het even aan de kant gelegd....

Ik ga het binnenkort weer proberen

Erwin
Lodewijk  
#12 Gepost : woensdag 28 april 2010 20:34:45(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
nog geen ervaring mee
vind het te duur voor hoe het er uit ziet, weet het niet maar heb er geen goed gevoel over......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Martijn Dikken  
#13 Gepost : zaterdag 8 mei 2010 22:21:14(UTC)
Martijn Dikken


5 ponder

Lid sinds: 14-4-2010(UTC)
Berichten: 15

ik vraag me af hoe het met het mechanisme van de rigs en zo zit. is er nog wel een goed draai en of schanier effect. normaal als ik binnendraai en er zit wier aan, dan maak je de tube en de ondelijn en al helemaal de haak weer schoon van alg of andere rotzooi.

ongetwijfeld kan je er juist op bijzondere wijze inzetten
Nielsz  
#14 Gepost : zondag 9 mei 2010 11:46:13(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Maar dit spul zit vast aan je rig en kan dus niet over je haak schuiven. De inhaking blijft dan goed, lijkt mij
Ron van Houtum  
#15 Gepost : zondag 9 mei 2010 14:18:19(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
1 lijnbreuk en je bent weer bijna 10 euro armer
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Erwin  
#16 Gepost : maandag 17 mei 2010 14:41:58(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Wel meer Ron, maar er zijn mensen die het er voor over hebben. Het schijnt goed te verkopen. Ook ik ben al twee setjes kwijtgeraakt.....gaah
Lodewijk  
#17 Gepost : maandag 17 mei 2010 17:46:56(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
neem aan dat jullie het nu over de fuzz hebben??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#18 Gepost : maandag 17 mei 2010 19:30:59(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ja, maar hetzelfde geldt voor solar
ronald kingma  
#19 Gepost : maandag 17 mei 2010 22:09:33(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ik ben wel benieuwd of iemand al gevangen heeft met de fuzz en zo ja hoe hij heeft gevist, verticaal of gewoon horizontaal.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Carp93  
#20 Gepost : dinsdag 1 juni 2010 21:26:00(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
heb met pieter gesproken op de karperbeurs ( van strategy ofzo . ) en die had er al verschijnende vissen mee gevangen ..
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
Gebruikers aanwezig in dit topic
4 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.