logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Arnold  
#1 Gepost : donderdag 8 april 2010 13:26:42(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Dag mensen.

De eerste week van mei ga ik naar Maurepaire. Ik heb gekozen voor stek 8 omdat dat volgens mij de meest ondiepe hoek van het water is. Is een van jullie al eens op dit water geweest?
Arnold heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
maurepaire_top1.jpg
Sponsor
steef zenden  
#2 Gepost : donderdag 8 april 2010 16:03:17(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik ben er 6 jaar geleden geweest.
het is een mooi water, had toen stek 1...
er zitten heel wat mooie karpers op...
ik ging toen rond eind april en de karpers gingen net de paai in en zaten voornamelijk in het riet aan de overkant....
de karpers bleven toen ik er was voornamelijk voor en in het riet zwemmen, van af rechts de dijk tot aan stek 7 loopt er een diepere geul voor het riet en daar trok ik alle karpers van uit....
ik had de mogelijkheid om vanaf de dijk mijn voerstekken aan te voeren, ik had aardig boilies verbruikt die week, zo'n kilootje of 25 en 20kg pellets.
de boilies die ik toen gebruikte waren een fish/birdfood boilie met een zoete flavour
die week zaten ook 4 vrienden op stek 5 en 6, zij hadden die inham tussen het riet.
zij hebben toen geprobeerd de karpers te blokken en uit het riet te krijgen door veel te voeren blijven en om de zoveel tijd bij blijven voeren....
het is ze ook gelukt ze hadden die week ook het meeste gevangen met zijn 4tjes een stuk of 60karpers oplopend tot 47pond
ze hadden ook een kilootje of 100 bij zich en die waren ook op
ik had die week toch nog 16 karpers weten te vangen tot 36pond en 2 verspeeld...
toen ik er was mocht je nog niet met de voerboot op het water...
stek 8 van jou ligt veel lelies en plompenvelden en ruikt naar karper, vooral bij jou links in de hoek en tegen het eiland aan.......
als je een voerboot hebt raad ik je die aan mee te nemen, heb je die niet probeer er eentje te lenen of te huren.
neem ook als je die hebt een trolly mee, want jij kan niet met de auto naar jouw stek rijden om alle spullen uit te laden....

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 april 2010 16:39:01(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronald kingma  
#3 Gepost : donderdag 8 april 2010 18:37:50(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
waar ligt deze plas in de buurt?


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Arnold  
#4 Gepost : donderdag 8 april 2010 19:28:35(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Het water ligt vlakbij Orient.

Bedankt voor de info Steef. Ik heb vorige week een voerboot gehaald dus die gaat dan vast en zeker van pas komen! Weet je toevallig ook of er veel witvis op het water zwemt? Ik wil het namelijk ook met maden gaan proberen. Verder doe ik er dus verstandig aan om flink wat boilies en pellets mee te nemen? Tijgernoten zijn er verboden dus wat particles betreft neem ik mais, hennep en kikkererwten mee denk ik. Een trolley heb ik niet maar ik had begrepen dat de beheerder een paar kruiwagens heeft die door stek 7&8 gebruikt mogen worden voor het vervoeren van de spullen.

Arnold
ronald kingma  
#5 Gepost : donderdag 8 april 2010 20:36:54(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
óke, thanx weet ik waar ik even moet zoeken op google earth Breede lach


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
steef zenden  
#6 Gepost : vrijdag 9 april 2010 02:30:00(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik had toen helemaal geen last van witvis.....
zou zeker hennep en pellets meenenem, je heb bij partikelgigant een leuk pakket voor een mooie prijs
dit is het henneppakket:
- 2,5 kg henneppellets
- 5 liter kant en klare hennep
- 1 kilo hennep pasta
- 200ml hennep olie dit alles voor de prijs van 29,95 inc verzendkosten
toen ik er was mocht je wel met tijgernoten vissen maar beperkt.....
als het niet meer mag moet je van Enterprise Tackle het potje Flavour Pop-up Tigernuts halen, dan kan je deze gebruiken voor je snowman of single pop-up bait....
Heb je genoeg accu's bij je voor je voerboot, je kan daar nergens opladen......
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.