logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

10 Pagina's«<8910
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Eutje  
#181 Gepost : woensdag 22 mei 2013 10:18:54(UTC)
Eutje


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2013(UTC)
Berichten: 41

Heeft iemand hier ervaring met de J.C. Master Force MK4?
Lijkt mij persoonlijk een mooi tentje!
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn,
het beste is eruit.
Deenjurux  
#182 Gepost : woensdag 22 mei 2013 14:25:13(UTC)
Deenjurux


5 ponder

Lid sinds: 11-4-2013(UTC)
Berichten: 45

ja mij ook er is alleen zo weinig over te vinden.!
Deenjurux  
#183 Gepost : woensdag 22 mei 2013 14:49:19(UTC)
Deenjurux


5 ponder

Lid sinds: 11-4-2013(UTC)
Berichten: 45

ik zit te twijfelen tussen deze 4 tenten. welke zou jij kiezen? of zou je voor een andere kiezen?

fox royale xxl 315,-
jc masterforce mk4 + overwrap 290,-
ehmanns hot spot rock 2 man 319,-
jrc quad 2 man continental 309,-

Alle reacties zijn welkom en als je nog goede tips heb over welke tent in deze prijsklasse valt zet dat dan gerust neer kan ik daar ook naar kijken en misschien is die tent wel beter als de gene die ik heb uitgezocht.
Mtbvincent  
#184 Gepost : woensdag 22 mei 2013 16:13:56(UTC)
Mtbvincent


15 ponder

Lid sinds: 18-9-2012(UTC)
Berichten: 172

Bedankjes: 1 keer
Die van Ehmanns ziet er gaaft uit!
Heeft iemand ervaring met dit merk?
Ron van Houtum  
#185 Gepost : woensdag 22 mei 2013 17:28:13(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
jrc quad raad ik je af
veel mensen problemen met de voorkant van de tent
deze is aan de korte kant zodat je echt een vlakke en rechte stek moet hebben om hem goed te kunnen opzetten
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Deenjurux  
#186 Gepost : woensdag 22 mei 2013 17:40:40(UTC)
Deenjurux


5 ponder

Lid sinds: 11-4-2013(UTC)
Berichten: 45

wat is nou het beste doek wat er is?
Deenjurux  
#187 Gepost : zaterdag 25 mei 2013 20:35:19(UTC)
Deenjurux


5 ponder

Lid sinds: 11-4-2013(UTC)
Berichten: 45

Ben voor de fox voyager xl gegaan die kon ik krijgen voor 325 euro iedereen bedankt
Eutje  
#188 Gepost : dinsdag 28 mei 2013 17:38:55(UTC)
Eutje


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2013(UTC)
Berichten: 41

Ik ben voor de J.C. Master Force MK4 gegaan voor €300,- (incl. overwrap).
Zat nog heel lang te twijfelen tussen deze en eentje van Ehmanns....maar uiteindelijk voor het budget gegaan, zodat ik ook nog ruimte heb om andere dingen aan te schaffen (brolly, stoel, stretcher)

Hopelijk is "goedkoop" nu geen duurkoop!
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn,
het beste is eruit.
Lodewijk  
#189 Gepost : dinsdag 28 mei 2013 18:16:08(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Deenjurux schreef:
wat is nou het beste doek wat er is?


een waterdicht doek.
wat boeit t of t water en mooi vanaf loopt. als je maar droog zit toch
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Eutje  
#190 Gepost : donderdag 30 mei 2013 18:39:49(UTC)
Eutje


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2013(UTC)
Berichten: 41

Zo is dat.

Mijn plu was vorig jaar kapot gegaan, dus ik heb meteen een JRC contact brolly erbij gekocht. Kan er dus wel weer ff tegenaan!
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn,
het beste is eruit.
frans hoogervorst  
#191 Gepost : woensdag 26 juni 2013 17:53:02(UTC)
frans hoogervorst


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 26-9-2011(UTC)
Berichten: 8

Eutje schreef:
Ik ben voor de J.C. Master Force MK4 gegaan voor €300,- (incl. overwrap).
Zat nog heel lang te twijfelen tussen deze en eentje van Ehmanns....maar uiteindelijk voor het budget gegaan, zodat ik ook nog ruimte heb om andere dingen aan te schaffen (brolly, stoel, stretcher)

Hopelijk is "goedkoop" nu geen duurkoop!


Hallo Eutje,

Nou bevalt deze tent jou??
Ik ben ook opzoek naar wat anders dus ik ben wel benieuwd hoe die jou bevalt.
Kijk zelf nu naar de JC Master,Ehmanns en Trakker.

gr.frans
Eutje  
#192 Gepost : vrijdag 28 juni 2013 12:23:18(UTC)
Eutje


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2013(UTC)
Berichten: 41

@ Frans

Het is triest gesteld met mijn tijd om te vissen....ik heb nog niet een kans gehad om aan de waterkant te zitten en daar baal ik stevig van.
De tent heb ik inmiddels al een tijdje thuis en hoewel ik hem nog niet opgezet heb, viel me wel meteen op dat hij stevig oogt qua materiaal.
Het weekend van 20 juli (uit mijn hoofd) staat in de planning om te gaan vissen en ik hoop dat ik voor die tijd de tent nog op kan zetten, maar ik heb nu al het gevoel dat ik geen spijt ga krijgen van mijn aankoop!
De trakker is volgens mij van vergelijkbaar materiaal en de Ehmanns lijkt me nog iets steviger, maar je betaalt daar ook voor.

Wat de prijs/kwaliteit verhouding betreft denk ik dat de JC Master Force Mk4 een hele goeie keuze is...maar dat hangt uiteraard af van je persoonlijke wensen/eisen!
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn,
het beste is eruit.
frans hoogervorst  
#193 Gepost : vrijdag 28 juni 2013 14:38:36(UTC)
frans hoogervorst


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 26-9-2011(UTC)
Berichten: 8

Eutje schreef:
@ Frans

Het is triest gesteld met mijn tijd om te vissen....ik heb nog niet een kans gehad om aan de waterkant te zitten en daar baal ik stevig van.
De tent heb ik inmiddels al een tijdje thuis en hoewel ik hem nog niet opgezet heb, viel me wel meteen op dat hij stevig oogt qua materiaal.
Het weekend van 20 juli (uit mijn hoofd) staat in de planning om te gaan vissen en ik hoop dat ik voor die tijd de tent nog op kan zetten, maar ik heb nu al het gevoel dat ik geen spijt ga krijgen van mijn aankoop!
De trakker is volgens mij van vergelijkbaar materiaal en de Ehmanns lijkt me nog iets steviger, maar je betaalt daar ook voor.

Wat de prijs/kwaliteit verhouding betreft denk ik dat de JC Master Force Mk4 een hele goeie keuze is...maar dat hangt uiteraard af van je persoonlijke wensen/eisen!


Ja tijd om te vissen blijft bij mij ook een lastig ding.
Jammer dat je nog niet hebt kunnen vissen en daarbij je tent hebt kunnen testen.
Ik zou de tent eerst eens moeten gaan bekijken want ik heb op dit moment toch de voorkeur voor de Trakker Armo en dit omdat deze toch wat lichter is en aangezien we meestal wel wat kilo's mee nemen scheelt dit toch weer wat.

Nog andere mensen die ervaring hebben met deze tent JC Master Force MK4.

Frans
Eutje  
#194 Gepost : zaterdag 7 september 2013 11:15:25(UTC)
Eutje


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2013(UTC)
Berichten: 41

Inmiddels is er gelegenheid geweest om de tent te testen en over 2 weken nog een keer maar dan in Frankrijk bij Lodewijk op de plas.
Het is een hele ruime tent met een goed doek! Hij viel mij in alle opzichten positief op! Gelegenheid voor ventilatie is er genoeg weet ik, want die ene keer dat ik hem heb kunnen testen was het 32 C. De overwrap heb ik dus niet eens gebruikt, maar het moet wel heel slecht worden voordat je die nodig hebt, want de tent zelf is al heel solide op zich! Het enige dat me opviel is dat in de tent een anti-muggen-gaas hangt die je los kunt halen. Op zich heel goed natuurlijk, maar persoonlijk had ik dat ding ergens anders gehangen, want hij hangt nu ergens halverwege. Het grondzeil is te klein....en ik meen dat ik daar ergens al eens iets over gelezen had....maar ik weet niet meer waar. In ieder geval is die van mij te klein. Inmiddels contact gehad met de leverancier en het wordt opgelost. Als ik over 2 weken naar Grosley ga, zal ik het zeer waarschijnlijk met een alternatief op moeten lossen...maar dat komt dan wel goed.

Al met al een 7,5 voor deze J.C. Master Force Mk IV. Muggengaas had meer naar de ingang gemoeten naar mijn mening, het grondzeil dat dus te klein is (hoewel dat niets afdoet aan de kwaliteit natuurlijk), en persoonlijk heb ik toch meer met een vast grondzeil systeem ben ik achter gekomen....maar dat is persoonlijk. Rits- en sluitwerk is prima kwaliteit, doek is goeie kwaliteit, frame materiaal is goeie kwaliteit, overvloed aan ruimte voor 2 personen, en als je eenmaal in de gaten hebt hoe je hem goed op moet zetten...staat hij daadwerkelijk binnen 5 minuten.....ben ik ook achter gekomen ;-)
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn,
het beste is eruit.
ej de klerk  
#195 Gepost : zondag 8 september 2013 12:00:09(UTC)
ej de klerk


25 ponder

Lid sinds: 19-7-2012(UTC)
Berichten: 553
Nederland

Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
Ik heb net voor mijn vakantie de Nash Groundhog aangeschaft en inmiddels een aantal sessies gebruikt.
Ik ben erg tevreden over deze brolly ,dus hier naar mijn mening de plus/ minpunten.

+ gebruikte materialen van goede kwaliteit (doek/ritsen/baleinen/grondzeil).
+ de mozzy panelen in de achterzijde vd Brolly, dit is echt ideaal met warme dagen.
+ voldoende ruimte voor je strecher en stoeltje.
+ opzettijd, hij staat binnen een paar minuten.
+ heavy duty grondzeil met clips en klittenband.
+ bijgeleverde reparatie kit.
+ ruim voldoende bivvy pegs (17!)
+ grote draagtas.

- de kleine stormpoles monteer je vanaf de buitenkant dit is ,zeker de eerste keren, ff een pielwerk.
- gewicht,als je de brolly en alle bijgeleverde onderdelen meeneemt is het een flink(zwaar)ding.

Al met al is het naar mijn mening een schot in de roos van Nash.


Bewerkt door de gebruiker zondag 8 september 2013 12:27:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
1378630323N2013_07_07_11.34.48.jpg
1378630362N2013_07_07_11.43.06.jpg
1378630407N2013_07_12_18.24.14.jpg
1378630270N2013_07_07_11.25.50.jpg
Mvg Klerk.

Als je thuis blijft vang je zeker weten niks.
Ron van Houtum  
#196 Gepost : zondag 8 september 2013 12:16:46(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Eutje schreef:
Inmiddels is er gelegenheid geweest om de tent te testen en over 2 weken nog een keer maar dan in Frankrijk bij Lodewijk op de plas.
Het is een hele ruime tent met een goed doek! Hij viel mij in alle opzichten positief op! Gelegenheid voor ventilatie is er genoeg weet ik, want die ene keer dat ik hem heb kunnen testen was het 32 C. De overwrap heb ik dus niet eens gebruikt, maar het moet wel heel slecht worden voordat je die nodig hebt, want de tent zelf is al heel solide op zich! Het enige dat me opviel is dat in de tent een anti-muggen-gaas hangt die je los kunt halen. Op zich heel goed natuurlijk, maar persoonlijk had ik dat ding ergens anders gehangen, want hij hangt nu ergens halverwege. Het grondzeil is te klein....en ik meen dat ik daar ergens al eens iets over gelezen had....maar ik weet niet meer waar. In ieder geval is die van mij te klein. Inmiddels contact gehad met de leverancier en het wordt opgelost. Als ik over 2 weken naar Grosley ga, zal ik het zeer waarschijnlijk met een alternatief op moeten lossen...maar dat komt dan wel goed.

Al met al een 7,5 voor deze J.C. Master Force Mk IV. Muggengaas had meer naar de ingang gemoeten naar mijn mening, het grondzeil dat dus te klein is (hoewel dat niets afdoet aan de kwaliteit natuurlijk), en persoonlijk heb ik toch meer met een vast grondzeil systeem ben ik achter gekomen....maar dat is persoonlijk. Rits- en sluitwerk is prima kwaliteit, doek is goeie kwaliteit, frame materiaal is goeie kwaliteit, overvloed aan ruimte voor 2 personen, en als je eenmaal in de gaten hebt hoe je hem goed op moet zetten...staat hij daadwerkelijk binnen 5 minuten.....ben ik ook achter gekomen ;-)


dit is te verwachten
het grondzeil past mooi als je hem op 1,5 pers zet
rits je de voorkant erin om hem 2 pers te maken kom je een stuk te kort
dit had mijn double top ook
vind wel dat je voor dat geld een aanvulstuk erbij had mogen zitten

Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Eutje  
#197 Gepost : maandag 9 september 2013 21:50:22(UTC)
Eutje


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2013(UTC)
Berichten: 41

Ik had er geen idee van. Ging er vanuit dat het grondzeil gewoon op maat zou zijn voor de maximale omvang.
Dat aanvulstuk krijg ik er alsnog bij. Geen idee wanneer....maar ik heb de toezegging gekregen, dus moet goed komen.
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn,
het beste is eruit.
Gielen_24  
#198 Gepost : woensdag 18 september 2013 16:22:32(UTC)
Gielen_24


15 ponder

Lid sinds: 26-9-2012(UTC)
Berichten: 182

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
De fox supa brolly
Deze is zeer ruim en staat zeer stevig wanneer je vooraan nog de storm palen er op zet staat hij echt muur vast.
Met de overwrap er over is hij ook ideaal bij de koudere temperaturen.
Voordelen.
*snel opgezet
*ruim (bedchair en stoel kun je er samen in zetten)
*zeer stevig
*veel hoofdruimte door de speciale knop
Nadelen
*het grondzeil had wat groter mogen zijn (wanneer de wrap er over ligt komt hij aan de deur een 15cm te kort)
*lange storm palen niet bij gelevert
UserPostedImage
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
10 Pagina's«<8910
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.