logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Laudo  
#1 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 11:58:02(UTC)
Laudo


5 ponder

Lid sinds: 3-8-2010(UTC)
Berichten: 21

Beste

Sinds enkele dagen ben ik aan het vissen in de Roeselarekreek te Sint-Laureins. Voorlopig heb ik nog geen succes met boilies. Zijn er nog andere goede mogelijkheden qua aas in een krekengebied?
Sponsor
Davey Remmig  
#2 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 12:04:42(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

persoonlijk geen ervaring op het genoemde water.
word er veel gevist?
Je kan het met mais proberen, eerst een voer bed maken en dan er op vissen met mais op de hair.
ook tijger kan goed werken op wateren waar niet veel word gevist maar dat heeft vaak wel een introductie tijd nodig.
kikker erwten en duiven voer zal ook een goed alternatief zijn.
Laudo  
#3 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 12:24:43(UTC)
Laudo


5 ponder

Lid sinds: 3-8-2010(UTC)
Berichten: 21

Er word niet zoveel op gevist. Maar de persoon van de viswinkel wist mij te zeggen dat er redelijk wat karper op zat.
Zal eens proberen met tigernoten/mais.
edwin  
#4 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 14:14:11(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Je zou ook eens aardappels kunnen proberen. Met de pen of met een licht loodje. Als je aardappels uit het water haalt net voordat je ze normaal als mens consumeert gaat dit perfect op de hair zolang je maar geen grote afstanden wilt overbruggen.
steef zenden  
#5 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 14:51:08(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik zou met de methode gaan vissen met klein boilie als aas(10 mm) of particels(mais,kikkererwten,tijgernoten) of zelfs eerst met de pen diverse keren gaan vissen als er mooie penstekken zijn en dan voerstekken aanleggen met mais en hennep..
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Laudo  
#6 Gepost : woensdag 8 september 2010 13:13:32(UTC)
Laudo


5 ponder

Lid sinds: 3-8-2010(UTC)
Berichten: 21

Momenteel duivenvoer aan het koken voor vanavond... Aangezien ik nog maar net gestart ben met karpervissen beschik ik niet over een voerboot. Zal ik het duivenvoer kunnen werpen met een katapult? Of zal dit brokkelen? Of mix ik dit nog eens met gewoon grondvoer? Alvast bedankt
steef zenden  
#7 Gepost : woensdag 8 september 2010 13:34:22(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

je kan het ook doen met een voerschep of mengen met je grondvoer en mooie ballen maken om te voeren of je gaat spodden http://www.carpfeeling.c...ntent.aspx?ContentID=244
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.