logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : zondag 10 oktober 2010 06:19:31(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

kwestie betaalwateren nogal speelt bij een aantal van ons. weet hoe de meesten erover denken en ben het er vaak mee eens. Ik wil jullie vragen om hier alleen te posten welke betaalwateren slecht maar vooral welke goed zijn. Bij goed bedoel ik natuurlijk niet het formaat van de vissen maar meer qua de kosten, het visstandbeheer, de voorzieningen, de ligging, en de natuur eromheen. Als het goed is komt hier dan een lijst met vooral betere betaalwateren uit.

Mijn bedoeling is namelijk een lijst van betaalwateren te maken, die mooi in de natuur liggen, waarbij in de buurt een klein dorpje ligt voor de boodschappen, een goed, gezond visbestand en met een paar leuke vissen. Ik ben met elke karper die ik vang te vreden groot of klein maakt niks uit
Er zijn buiten mijzelf denk ik vele andere karpervissers die wel naar een betaalwater willen maar dan wel een water waar het leuk vissen is.
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
SnowMan  
#2 Gepost : zondag 10 oktober 2010 09:21:38(UTC)
SnowMan


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 158

Hoi Steef,

ik kom maar op een betaalwater en dat doen we op Bernissart als we een fish-inn hebben met KarperDroom.

Vrij makkelijk water waar je overal wel een visje vangen kan,
je moet er de slordige accommodatie wel erbij nemen.
Maar we gaan om te vissen en eens wat bij te praten, niet op luxe vakantie he.
Al hoe wel je sterk de indruk krijgt dat het een vakantiedorp is, de meesten komen er aan met de woonwagen, en dat ziet er soms wel wat grappig uit...

Ook kan je op loopafstand wat gaan winkelen,
Ik dacht dat je 25 euro per nacht moet betalen,
gewoon je neer zetten en de eigenaar komt wel om zijn geld.
Er is de laatste tijd wel een serieus minpunt opgedoken.
s'morgens word je wakker, en het zou wel eens kunnen dat je een paar stokken mist...
Dat is nu wel het laatste wat je meemaken wil natuurlijk.

De laatste weken hebben we echter niets meer gehoord van diefstal
Op 22 tot 25 Oktober vertrekken we terug met KarperDroom voor een fish-inn.
Voor zulke dingen is dit een prima water.

Grtzz Snowy
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.