logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#21 Gepost : zondag 5 december 2010 23:00:38(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
mhhh, ik heb ook zelf heeel goede home-made bollen. maar ik weet wat er allemaal in zit, en dan heb ik geen zin meer om er van te proeven Tong maar als een paar mensen willen kunnen we is een CF buffet doen Tong

menukaart:
******

- Een soepje van Nash Dip -

-Een wintersvoorgerecht met de Winter-Peach van proline op een bedje van Proline PowderDip -

-Als hoofdgerecht een gratin van MTC mix in combinatie met Tijgernootjes -

- Als tussengerecht de Insectito van Dreambaits -

- Het nagerecht bestaat uit het Dynimate Robin Red assortiment -

- Voor te het geheel af te sluiten stoppen we met een kop koffie en heerlijke Mainline popups -

******

SMAKELIJK ETEN!
Me...myself...and my rods!
david_deman  
#22 Gepost : donderdag 7 april 2011 20:12:13(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

carpfigter schreef:
volgens mij aan de inkoop hoeveelheid kan men de prijs drukken , wie goed rondkijkt en zoekt kan alles goedkoper maken dan de andere , als je bijvoorbeeld kijkt naar het prijsverschil als je boilie's bij nederlandse aasfirma en belgische vergelijkt vraag ik me ook wel af hoe komen die nederlanders aan zo een hoge prijzen hoor en dat is ook niet om critiek te geven , grtzz


Dat is zeker een feit Carpgighter! De prijzen in Nederland liggen stukken hoger en waarom zou ik eigenlijk ook niet weten. Ook in Frankrijk is dat zo. Fransmannen draaien er hun hand niet voor om om 8€ te betalen de kg, bijgevolg komen ze dan af met kilo's duivenvoer om een stek aan te voeren om het toch betaalbaar te houden Think

Ik zou niet meer dan 4€/kg kunnen geven voor een boilie eerlijk gezegd...

Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 april 2011 20:13:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Erwin  
#23 Gepost : donderdag 7 april 2011 23:35:13(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Tja, Engeland liggen de prijzen volgens mij nog hoger. Dat zou betekenen dat België de goedkoopste is!
david_deman  
#24 Gepost : donderdag 7 april 2011 23:53:37(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

Idd daar drijven ze het heel ver en geven ze makkelijk 11€ de kg Domme ik
mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Stefan Huijsman  
#25 Gepost : vrijdag 8 april 2011 11:47:14(UTC)
Stefan Huijsman


10 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 96

Afgelopen jaar de Red Squid Carliq en Pineapples van Empire gehad. Zien er goed uit en ruiken goed.
Maar vooral de particles ben ik over te spreken. Kun je natuurlijk ook zelf maken, maar zo is het ook erg handig!
Andre  
#26 Gepost : vrijdag 8 april 2011 14:38:18(UTC)
Andre


30 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 634

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ik denk er ook over om ze nogmaals te proberen. binnenkort met 3 man 2 dagen op een ondiepe kom vertoeven. Met 3 man kun je uiteraard flink (en flink verspreid) voeren. Lijkt me een goede test!
carpfigter  
#27 Gepost : zaterdag 9 april 2011 22:04:48(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

david_deman schreef:
carpfigter schreef:
volgens mij aan de inkoop hoeveelheid kan men de prijs drukken , wie goed rondkijkt en zoekt kan alles goedkoper maken dan de andere , als je bijvoorbeeld kijkt naar het prijsverschil als je boilie's bij nederlandse aasfirma en belgische vergelijkt vraag ik me ook wel af hoe komen die nederlanders aan zo een hoge prijzen hoor en dat is ook niet om critiek te geven , grtzz


Dat is zeker een feit Carpgighter! De prijzen in Nederland liggen stukken hoger en waarom zou ik eigenlijk ook niet weten. Ook in Frankrijk is dat zo. Fransmannen draaien er hun hand niet voor om om 8€ te betalen de kg, bijgevolg komen ze dan af met kilo's duivenvoer om een stek aan te voeren om het toch betaalbaar te houden Think

Ik zou niet meer dan 4€/kg kunnen geven voor een boilie eerlijk gezegd...
volgens mij is de prijs in belgie zo laag omdat je hier in iedere gemeente bijna wel een bollendraaier vind , en de concurrentie dus heel groot is , dus moeten ze aan minimum aan winst draaien volgens mij, nuja ik ben blij dat ik in belgie woon haha Breede lach
goeikope bollen en dikke vissen wat wil een karpervisser nog meer ? grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
RedBull  
#28 Gepost : dinsdag 21 juni 2011 15:02:58(UTC)
RedBull


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 29-10-2010(UTC)
Berichten: 9

Als je moet kiezen welke zou je dan kiezen : de Red squid garlic of Sweet Juicy pineapple... en welke diameter 20mm,24mm,15mm dumbel of mengeling


grtz
peter servais  
#29 Gepost : dinsdag 21 juni 2011 15:19:18(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
De Red squid garlic, 20mm en 15mm
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
DioR  
#30 Gepost : dinsdag 12 februari 2013 23:22:00(UTC)
DioR


15 ponder

Lid sinds: 1-3-2011(UTC)
Berichten: 140

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Laatste bericht in dit topic was uit 2011.

Anno, 2013 neem ik aan dat meer mensen dit merk al eens hebben gehad. Heeft iemand goede of slechte ervaringen ermee? Ik ben er erg benieuwd naar. Ik ben namelijk zelf van plan om misschien de ready mades te proberen.
blackphalx  
#31 Gepost : woensdag 13 februari 2013 00:19:28(UTC)
blackphalx


5 ponder

Lid sinds: 28-10-2011(UTC)
Berichten: 15

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik heb leuk gevangen op de Scopex en heb succes gehad met de pineapple (welke ze niet meer produceren). Ik heb ook nog kilos red squid garlic hier liggen maar heb hier nog niet uitvoerig mee kunnen vissen. Ik vind het qua geur, smaak en consistentie prima bollen voor een prima prijs. En prima levering, ik kreeg er zelfs een gratis meetlint en aansteker bij Tong. Ook vonden de koi-karpers in mijn vijver de red squid prima te eten Tong.

Ze hebben trouwens voor dit jaar een nieuwe smaak op de markt gebracht salminol en tuna.



DioR  
#32 Gepost : woensdag 13 februari 2013 19:24:57(UTC)
DioR


15 ponder

Lid sinds: 1-3-2011(UTC)
Berichten: 140

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Ik heb de smaken ondertussen al op hun site gezien. De Squid en de Salminol spreken me wel aan. Qua prijs vind ik ze ook nog goed betaalbaar. Alleen de kwaliteit is voor mij nog een vraag. Is het een kwalitatief goede bol of kan ik beter naar andere merken gaan kijken.
l-o-r-e-n-z-o  
#33 Gepost : woensdag 13 februari 2013 19:28:31(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Als koikarpers ze lusten dan gaat die zeker ook karpers vangen.
Ik heb zelf een koivijver daar test ik ook regelmatig een boilie in vorig jaar had ik er in gesmeten van een bepaald merk die hebben ze eerst 2 dagen laten liggen daarna toch opgegeten.Dus...
Denk dat er toch van een bepaalde spul teveel inzat.
Gebruikers aanwezig in dit topic
UnknownOceanSpiders 0.0
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.