logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's«<345
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Stefan Wolthuis  
#81 Gepost : donderdag 25 november 2010 19:56:38(UTC)
Stefan Wolthuis


15 ponder

Lid sinds: 3-8-2010(UTC)
Berichten: 149

ik snap zowieso niet waarom je een foto gaat bewerken en dan plaatsen.als je niet wil dat je stek bekend word plaats dan niks.En daar komt nog eens bij: die stek is niet van jouw of heb je die paar vierkante meter gekocht? het viswater is toch van iedereen??(mijn mening) Ik ben niet zo stek vast dat ik persee op een bepaalde stek Moet zitten als er al iemand zit dan ga ik wel ergens anders heen.Maar daar hoef ik niet bang voor te zijn dat er iemand op de plekken zit waar ik vis afentoe een keer een witvisser maar daar heb ik geen last van.
passion for angling

mtcbaits
EmgoProLommel  
#82 Gepost : donderdag 25 november 2010 22:10:14(UTC)
EmgoProLommel


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 6-9-2010(UTC)
Berichten: 9

Jorden schreef:
deze zaterdag nog een sessie gaan doen aan men thuiswater. 2 vissen gevangen. hier 1 foto Knipoog heb hem bewerkt zodat mijn stek niet zichtbaar is Silenced


Het was een visje van 4.5 kilo. geen topgewicht, maar wel een prachtig maagdelijke vis! Breede lach daar wil ik graag voor in de kou zittenKnipoog

Grtz,
Jorden


haha, maakt toch niets uit dat niemand uw stek herkend (ik weet trouwens waat het is) Tong wat is de kans nu da der toevallig mensen uit Lommel op deze forum zitten en toevallig dat ene boske herkennen Tong

Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 november 2010 22:22:37(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

josvanpinxteren  
#83 Gepost : donderdag 25 november 2010 22:33:42(UTC)
josvanpinxteren


25 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 513

@ steef

de sessie was na omstandigheden goed we hadden vorst, storm, regen, rustig weer en weer storm alleen in de vorst en in de rustige nacht hadden we aktie verder was het bikkelen.

alles weer op pineapple en cell pellets dumbels en kleine pop ups gecombineerd zoals altijd daar, ook gelbaits geprobeerd maar daar geen extra aktie van gehad.

we hadden ook nog 2 lossers en een lijnbreuk in het wier verder 4 topdagen gehad.
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!


groeten jos van Pinxteren
Jorden  
#84 Gepost : donderdag 25 november 2010 23:04:41(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
EmgoProLommel schreef:
Jorden schreef:
deze zaterdag nog een sessie gaan doen aan men thuiswater. 2 vissen gevangen. hier 1 foto Knipoog heb hem bewerkt zodat mijn stek niet zichtbaar is Silenced


Het was een visje van 4.5 kilo. geen topgewicht, maar wel een prachtig maagdelijke vis! Breede lach daar wil ik graag voor in de kou zittenKnipoog

Grtz,
Jorden


haha, maakt toch niets uit dat niemand uw stek herkend (ik weet trouwens waat het is) Tong wat is de kans nu da der toevallig mensen uit Lommel op deze forum zitten en toevallig dat ene boske herkennen Tong

zou gy uw stek op emgo vijvers ook nie verbergen Fred? Tong
Me...myself...and my rods!
martijn boerema  
#85 Gepost : donderdag 25 november 2010 23:26:25(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Laat die jongen toch in zijn waarde. Ik begrijp het wel dat men tegenwoordig wat voorzichtiger wordt met stekinfo.

Zeker tijdens het late najaar op het moment dat je een stek goed aan de loop hebt door zorgvuldig aan te voeren. Je stek, of zelf een heel water, is dan makkelijk voor de rest van het nog korte seizoen, naar de knoppen te helpen.

Het zal voor mij in ieder geval niet de eerste keer zijn dat een najaarsstek door te veel (ondoordacht) voeren van een conculega naar de knoppen wordt geholpen.

Dus Jorden: 'Je hebt groot gelijk.'

Ron van Houtum  
#86 Gepost : donderdag 25 november 2010 23:32:32(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Martijn daar geeft ik hem ook gelijk in hoor
maar maak dan de foto achter een oval of op de mat
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
martijn boerema  
#87 Gepost : donderdag 25 november 2010 23:49:28(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Dat kan ook Ron. Ik vind het de bewerking persoonlijk best wat hebben. Ideetje voor iets bij mij aan de muur. Een onbewerkte foto van mijn eigen persoontje valt immers altijd tegend'oh!
jeroen v oenen  
#88 Gepost : vrijdag 26 november 2010 09:59:15(UTC)
jeroen v oenen


20 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 341

stekken altijd een gevoelig onderwerp.

wel grappig idd die bewerkte foto's
EmgoProLommel  
#89 Gepost : vrijdag 26 november 2010 19:00:43(UTC)
EmgoProLommel


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 6-9-2010(UTC)
Berichten: 9

Jorden schreef:
EmgoProLommel schreef:
Jorden schreef:
deze zaterdag nog een sessie gaan doen aan men thuiswater. 2 vissen gevangen. hier 1 foto Knipoog heb hem bewerkt zodat mijn stek niet zichtbaar is Silenced


Het was een visje van 4.5 kilo. geen topgewicht, maar wel een prachtig maagdelijke vis! Breede lach daar wil ik graag voor in de kou zittenKnipoog

Grtz,
Jorden


haha, maakt toch niets uit dat niemand uw stek herkend (ik weet trouwens waat het is) Tong wat is de kans nu da der toevallig mensen uit Lommel op deze forum zitten en toevallig dat ene boske herkennen Tong

zou gy uw stek op emgo vijvers ook nie verbergen Fred? Tong

Nope Tong en trouwens, emgo vijvers worden dicht gegooid Knipoog
EmgoProLommel  
#90 Gepost : vrijdag 26 november 2010 19:01:44(UTC)
EmgoProLommel


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 6-9-2010(UTC)
Berichten: 9

martijn boerema schreef:
Laat die jongen toch in zijn waarde. Ik begrijp het wel dat men tegenwoordig wat voorzichtiger wordt met stekinfo.

Zeker tijdens het late najaar op het moment dat je een stek goed aan de loop hebt door zorgvuldig aan te voeren. Je stek, of zelf een heel water, is dan makkelijk voor de rest van het nog korte seizoen, naar de knoppen te helpen.

Het zal voor mij in ieder geval niet de eerste keer zijn dat een najaarsstek door te veel (ondoordacht) voeren van een conculega naar de knoppen wordt geholpen.

Dus Jorden: 'Je hebt groot gelijk.'



Ik ken hem persoonlijk Tong was gewoon even om hem te plagen Knipoog
jori  
#91 Gepost : maandag 10 januari 2011 18:55:36(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443


en mooie steur van november volgen mij of eind oktober kan ook nog en een mooi spiegeltje

als je de foto niet ziet even de bijlagen aanklikken

Bewerkt door de gebruiker maandag 10 januari 2011 18:58:25(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jori heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
047.JPG
spiegeltje.jpeg
behandel iedere karper met respect!
carpfreak  
#92 Gepost : maandag 10 januari 2011 19:51:43(UTC)
carpfreak


20 ponder

Lid sinds: 30-6-2010(UTC)
Berichten: 221

jori schreef:

en mooie steur van november volgen mij of eind oktober kan ook nog en een mooi spiegeltje

als je de foto niet ziet even de bijlagen aanklikken


in NL gevangen ??:-s :-"
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper !
Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-))
jori  
#93 Gepost : maandag 10 januari 2011 22:09:13(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

ja in nederland
behandel iedere karper met respect!
snowmen  
#94 Gepost : maandag 10 januari 2011 22:47:32(UTC)
snowmen


20 ponder

Lid sinds: 31-10-2010(UTC)
Berichten: 214

erg mooi jori alebij de vissen echt heel gaaf
Davey Remmig  
#95 Gepost : dinsdag 11 januari 2011 12:48:13(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

idd leuke visjes Jori
Gebruikers aanwezig in dit topic
5 Pagina's«<345
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.