logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jori  
#1 Gepost : maandag 1 november 2010 21:06:55(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

is de elite sleaping bag van X2 goed of heeft iemand hier al problemem mee gehad
behandel iedere karper met respect!
Sponsor
Jorden  
#2 Gepost : maandag 1 november 2010 22:25:55(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
jori schreef:
is de elite sleaping bag van X2 goed of heeft iemand hier al problemem mee gehad

een goede raad: ga eens naar een outdoor winkel, daar vind je slaapzakken die even kwalitatief en warm zijn als de slaapzakken met een stikker erop van bv X2 of jrc..., en voor een lagere prijs!


Mvg,
Jorden
Me...myself...and my rods!
chiele  
#3 Gepost : maandag 1 november 2010 22:36:39(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ik persoonlijk zou niet al te veel X2 kopen door de slechte reputatie en moet zeggen dat hetgeen ik heb van X2 niet super kwaliteit is
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
carp sander  
#4 Gepost : donderdag 4 november 2010 21:51:09(UTC)
carp sander


5 ponder

Lid sinds: 31-7-2009(UTC)
Berichten: 24

ga naar een goede dumpshop
koop in ieder geval gelijk een goede zak anders krijg je spijt en moet je er nog 1 kopen ben je alsnog erg duur uit
beter gelijk goed doen
als je niet genoeg heb om uit te geven blijf sparen en trek extra kleding aan tot je genoeg heb gespaard
sven vq  
#5 Gepost : vrijdag 5 november 2010 14:08:26(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

op een slaapzak nooit besparen trouwens. Anders zit je gegarandeerd na enkele jaren met gewrichtspijnen (zeker als je veel nachtjes vist). Als je een slaapzak zoekt voor niet teveel geld, moet je zeker eens bij JRC kijken. Heb zelf een 4 seizoens slaapzak van JRC (de 5 seizoens was veel te warm, heb nu eenmaal nooit snel koud). Die is van binnen met fleece, is nog zo goed om in te slapenKnipoog enkel in de zomer is deze te warm en ben nu op zoek naar een zomerslaapzak.

Bij de legerdumpzaken kan je ook gaan kijken, maar daar vind ik het nadeel dat dit steeds mummy slaapzakken zijn. Ik vind dit enorm vervelend aangezien ik vrije voeten wil en dit is bij zo'n mummy model al direct al heel wat minder da bv bij mijn JRC.

De 3d box slaapzakken van JRC zouden ook toppie zijn heb ik al vernomen in de hengelsportwinkel. Ze gaan alleszins vlot over de toonbank Knipoog

maar probeer wel van X2 af te blijven, dit is allemaal gemaakt voor te verslijten op een termijn van 1 jaar.

Grtz
griend  
#6 Gepost : vrijdag 5 november 2010 17:47:39(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
ik heb zelf ook niet echt veel vertrouwen in x2 ook al is de kwaliteit wel beter geworden de loop der jaren.
ik heb net zo als sven een jrc alleen de stealh 5 seizoen om dat ik een koukleun ben.
als ik een tip mag geven zou ik zoiezo voor een slaapzak gaan waar je een binnen voering in/uit kan halen
dan heb je 1 slaapzak voor het hele jaar.
Wind op de kant is vis in de hand.


Jerry  
#7 Gepost : vrijdag 5 november 2010 18:48:02(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Dat van de jrc 3d kan ik beamen heerlijk slaapzakje!
Groeten,

Jerry
Lodewijk  
#8 Gepost : vrijdag 5 november 2010 19:50:09(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
heb dr 1 van trakker....
Klap geld maar ohw ohw ohw wat ligt ie heerlijk
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Davey Remmig  
#9 Gepost : zaterdag 6 november 2010 02:27:50(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

ook de big snooze lodewijk?? ik heb in iedergeval de big snooze en kan je zeggen die gaat niet de deur uit tot ie is versleten!
martijn boerema  
#10 Gepost : zaterdag 6 november 2010 13:53:54(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Gewoon proberen. Het grote materiaal van x2 is prima. Kijk alleen al naar de op de aqua gelijkende tent. Superkwaliteit voor relatief weinig geld.

En dat men een bepaald merk een slechte reputatie aanpraat ligt alleen aan het feit dat er veel vissers zijn, die zich alleen een toppertje voelen als ze met merken als Fox, apua, greys etc aan de waterkant zitten.

Trendsettertjes die er jaarlijks weer goed voor zijn Marktplaats te vullen met allerhande 'nieuw' materiaal.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 6 november 2010 13:56:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

chiele  
#11 Gepost : zaterdag 6 november 2010 15:03:43(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

met alle respect, maar ik vind X2 tog niet een top merk.
ze hebben goed materiaal zoals tassen enzo, maar onderlijnmateriaal, lijnen, molens ga ik er niet van kopen hoor, net zoals een slaapzak.
ze zijn handig voor vissers met een klein budget, maar het is een feit dat merken zoals Fox, korda, jrc beter zijn en je dan ook meer betaald voor die kwaliteit.

en @lunatik: als je slaapzak de deur niet uitgaat, ga je er dan niet mee n8vissen? Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
jari bonouvrie  
#12 Gepost : woensdag 17 november 2010 21:49:37(UTC)
jari bonouvrie


25 ponder

Lid sinds: 16-11-2010(UTC)
Berichten: 350

ik heb zelf de slaapzak van JC, de extreme sleepingbag deluxe volgens mij als ik het goed had,
ik heb het nog nooit koud gehad hierin Blij
en prijs is nu volgens mij rond de 70€ afgeprijs Blij
ik zou zelf iig wel gelijk voor een goede kijken want op zulke dingen moet je gewoon niet teveel willen besparen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.