logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

7 Pagina's«<34567>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Anne  
#81 Gepost : woensdag 8 december 2010 09:28:36(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Wat een bakbeest. Welk meer heb je gezeten Jos?
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
chiele  
#82 Gepost : zondag 12 december 2010 23:30:47(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

weet er iemand hoe je de gels het beste bewaard?
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Anne  
#83 Gepost : zondag 12 december 2010 23:34:33(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Ik laat ze gewoon in het potje zitten en Bidden
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
chiele  
#84 Gepost : zondag 12 december 2010 23:42:20(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ja dat Bidden heeft niet veel geholpen... de gelbaits ruiken niet echt meer naar hun smaak

Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
steef zenden  
#85 Gepost : maandag 13 december 2010 10:47:36(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

mijn pot Salmon is door gelopen(ligt aardig wat vloeistof op debodem), is verkleurd en ruikt(stinkt) niet meer zoals in het begin
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

chiele  
#86 Gepost : maandag 13 december 2010 13:33:34(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

gebeurd hier ook een beetje...
ze ruiken niet meer zo, er komt vloeistof vrij en de bollen beginnen wat waziger te worden
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
ronald kingma  
#87 Gepost : maandag 13 december 2010 13:58:59(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hahahahaha, ik had de pot in een kast staan bij al mijn vispullen en gewoon keihard bevroren, Domme ik dus ze zijn ook heel vriesgevoelig, houd daar rekening mee. Toen maar in de kamer gezet om langzaam weer te ontdooien. (staat ook op DO NOT FREEZE) Maar goed dat ze zo vriesgevoelig zouden zijn wist ik ook niet, hahahaha.

Ik heb 2 geprobeerd bij de goudvissen in en heb gisteren 2 kleine kunstof bolletjes gevonden bij het schoonmaken en dat lijkt me de kern van de gelbaits. Hebben meer deze bolletjes al gevonden? Het is volgens mij echt een kern van kunstof die niet oplost. Graag eens kijken bij die van jullie in een glas water o.i.d. Ik heb de doorzichtige Salmon gelbaits.

Think


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#88 Gepost : maandag 13 december 2010 14:47:24(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
mooie bekende vis anne!!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#89 Gepost : maandag 13 december 2010 16:25:40(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Komt dat niet omdat ze ingevroren zijn geweest Ronald?
Jeroen Luppe  
#90 Gepost : maandag 13 december 2010 17:10:45(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

De pineapple ruikt en ziet er nog steeds zo uit toen ik ze kocht op CarpevenTT.
Staat koel en vorstvrij opgeslagen.

Bewerkt door de gebruiker maandag 13 december 2010 17:11:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

The Baits
ronald kingma  
#91 Gepost : maandag 13 december 2010 20:25:23(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
@Erwin. Dat zou best kunnen maar vond het wel maf. Als dit namelijk wel het geval is dan blijft er heel wat kunststof achter in het water, maar dat za dan wel niet. Als anderen hier geen last van hebben zou het wel komen dat ze bevroren zijn geweest. Think


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Erwin  
#92 Gepost : dinsdag 14 december 2010 21:20:57(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik heb nog twee potten in huis en deze zijn beide nog helemaal goed. Er staat niet voor niets met dikke letters op, Do not freeze. Ik denk dat dit het gevolg is Ronald. Wel zonde hoor...
chiele  
#93 Gepost : dinsdag 14 december 2010 22:36:44(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

maar moet je ze in een koelkast bewaren? Think
waar ik ze kocht stonden ze niet in een koelkast dus deed ik dat ook niet, tot ze anders begonnen ruiken
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Erwin  
#94 Gepost : dinsdag 14 december 2010 22:44:51(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Nou, ik heb ze gewoon op kamer temperatuur en ze ruiken nog prima
chiele  
#95 Gepost : dinsdag 14 december 2010 22:46:59(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

nou dan scheelt er tog iets met mijn gelbaits Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Leroy86  
#96 Gepost : zondag 9 januari 2011 12:49:46(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

lees er maar weinig over terug...
timvanzanten  
#97 Gepost : zondag 9 januari 2011 12:52:25(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
er wordt natuurlijk ook niet zoveel gevist momenteel Leroy. komt denk nog wel.
Erwin  
#98 Gepost : zondag 9 januari 2011 13:01:23(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Je hebt ze in actie gezien op filmpje 2 van de CarpCam 3.0 > Klik hier voor filmpje 2

Dankzij of ondanks?
Frank  
#99 Gepost : zondag 9 januari 2011 14:33:16(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Een mening moet bestaan daarom hier even mijn persoonlijke visie op de gelbaits. Na de ganse topic te hebben gelezen vind ik dat jullie je allemaal enorm positief uitspreken over deze gelbaits.
Ik ben er echter geen voorstander van en sta er eerder negatief tegenover.

Toeval of niet maar ik zie dat er enige vissen zijn gevangen in combinatie met deze gelbaits. Zit het nu niet eerder in het koppeke dat het met deze baits is dat ze zijn gevangen, was het zonder deze gelbaits te gebruiken ook niet gebeurd? Er staat natuurlijk een grote naam achter, Frank Warwick en alles wat hij aanraakt blijkt goud te zijn.

Mijn echtgenote had hier voor kerstmis versiering gekocht en dit waren bolletjes als je deze in water legde zwollen deze op en waren ze onzichtbaar in het water. In die mate dat je voorwerpen binnenin een vaas kon laten zweven. Optisch bedrog natuurlijk.
Toen ze bij ons de gelbaits kwamen voorstellen zag ik onmiddellijk de gelijkenis. Ik heb toen de proef op de som genomen en beide getest.

Eerst qua oplossing, ik kon door de warmte van mijn hand beide doen oplossen en waren identiek.
Ik heb alsook de versiering in kleurstof en geurstof gedrenkt en inderdaad ik kwam tot hetzelfde resultaat.

Dus mijn opinie hieromtrent is dat er veel geld betaald word voor iets wat in feite maar een peulschil kost. Die versiering kan je kopen per kg en betaal je absoluut heel weinig voor, schrik niet van het bedrag: 2.00 € voor 2.5 kg wel nog in gekrompen toestand. Dwz als je een handvol van die versiering in een halve emmer doet met water dat deze bijna overloopt, beetje het principe van chickpeas. Je hoeft enkel kleurstof en geurstof toe te dienen en je hebt gelbaits.
Ik heb alsook alles nagecheckt qua gevaarlijke stoffen, wel moet eerlijk zijn beide zijn hetzelfde maar dit wordt minimaal door dat ze op een groot wateroppervlak gebruikt worden.
Momenteel heb ik één enkele gelbait en één versiering uit liggen en beide worden getest op bewaarbaarheid, beide zijn nog steeds hetzelfde en dit na reeds 30 dagen.

Mijn conclusie is dat deze gelbaits geen lang leven beschoren is en een soort hype is waar meer vissers dan vissen zullen mee gevangen worden.

Dit is wel mijn persoonlijke en ongezouten mening over deze gelbaits, toch maar eens om aan te tonen dat ik niet alles slik dat me voorgeschoteld word.

Een gezegde dat me door een groot karpervisser ooit gezegd werd: “Keep it simple and why change a winning team!”.

Kind regards,
Frank

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 14:58:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

ronald kingma  
#100 Gepost : zondag 9 januari 2011 18:22:10(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hahahaha Frank dat is wel heel interessant. Ik had laatst bij de action ook dit soort bolletjes gezien en was ook het zelfde principe qua geur en kleur. Heb dit ook eens getest en ik moet zeggen zag geen verschil. Maar ik denk ook dat dit niet iets nieuws is maar komt uit een andere branche. Wat wel een feit is, de gelbaits bestaan voor een groot deel uit water en ze zijn zo geworden denk ik door het opzuigen van water. De originele vorm en structuur zal heel anders zijn. Ik ging er ook over denken en dacht gelijk aan het wiel niet zelf uitvinden maar gebruik maken van bestaande innovaties.

Leuk stuk Frank, thanx.................. Think


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
7 Pagina's«<34567>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.