logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#1 Gepost : zondag 14 november 2010 13:41:09(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

De wateroverlast is zelden gezien", klinkt het in een mededeling van de gemeente Beersel. "De wateroverlast neemt nooit gekende proporties aan."

Ook in Halle is het kanaal Brussel-Charleroi buiten de oevers getreden en daardoor dreigt het centrum van Halle te overstromen. "We hebben alle maatregelen genomen die we konden nemen. Alle sluizen zijn geopend", zegt burgemeester Dirk Pieters (CD&V).


VRT "Het kanaal overstroomt echter. We kunnen echter niet beletten dat het water naar het centrum stroomt. We proberen wel om woningen met zandzakjes te beschermen." De burgemeester heeft de bewoners ook opgeroepen om hun auto ergens buiten het centrum te parkeren.

De bedding van de trein Brussel-Halle loopt naast het kanaal en omdat de brandweer geen risico's wil nemen, is het treinverkeer er enkel uren helemaal stilgelegd. Net voor de middag waren drie van de vier sporen weer vrijgemaakt, maar de gevolgen voor het treinverkeer - ook het internationale verkeer- blijven voelbaar.


heeft er iemand van jullie ook wateroverlast? Think

Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Sponsor
jvs  
#2 Gepost : zondag 14 november 2010 15:12:26(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

wateroverlast nog niet,maar gister stond de dommel en de AA hier 10 cm onder het randje,en de locale vijver die liep ook bijna over
houdoe en bedankt
chiele  
#3 Gepost : zondag 14 november 2010 15:58:35(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ik kan bijna gaan vissen in het centrum Breede lach :(

zal strax mss enkele fotos uploade, tis echt erg hier
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#4 Gepost : zondag 14 november 2010 17:44:01(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
dan moet je hier in Lommel komen wonen Knipoog geen wateroverlast. het kanaal hier zit helemaal nog niet vol Breede lach
Me...myself...and my rods!
steef zenden  
#5 Gepost : zondag 14 november 2010 18:16:05(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

kreeg een belletje van mijn vader in limburg en daar was het ook aardig mis met regen en de modderstromen, maar niet zo erg als in belgie
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

stein jansen  
#6 Gepost : zondag 14 november 2010 19:23:47(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

Hoe raar het ook klinkt. Maar het liefst nog een meter
Water erbij. Ivm hoogwater vissen op de uiterwaarden.
Dat is zo mooi en zoveel vissen vangen.

Ps. Begrijp mij niet verkeerd ik vind het heel erg voor
De mensen die er overlast van hebben.
chiele  
#7 Gepost : zondag 14 november 2010 19:25:16(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

persoonlijk hebben wij der ook geen last van, en de school nog minder, dus voor mij (persoonlijk) mag er ook nog wel bijvallen hoor!!!!!
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
ronald kingma  
#8 Gepost : zondag 14 november 2010 22:28:28(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
nergens hoog water hier in Groningen, sterkte daar mensen.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Number_One  
#9 Gepost : zondag 14 november 2010 23:29:17(UTC)
Number_One


20 ponder

Lid sinds: 20-6-2010(UTC)
Berichten: 332

Jah hier ook.. Bij beiden oma's , de een woont in tubeke de helft van 'r appartement is vol water+ de kelder helemaal vol
Bij de ander is de kelder helemaal vol + beetje binnen (die woont in ruisbroek zo tegen halle.) Heb alleen schrik indien die kanaal zo tegen lot overstroomt :S
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.*
chiele  
#10 Gepost : zondag 14 november 2010 23:30:35(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

nee tkanaal begint te zakke...

en ja tubeke eeft et flink zitte nrt schijnt...
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
carpfigter  
#11 Gepost : maandag 15 november 2010 08:42:33(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

hier in kortrijk geen problemen gehad , wel heel erg voor de gezinnen die getroffen zijn natuurlijk ,oudenaarde , halle niet normaal wat daar gebeurde maar we kunnen er niks aandoen hé alleen die mensen veel geluk toewensen en hopen dat er niet nog meer water valt grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
sven vq  
#12 Gepost : maandag 15 november 2010 12:45:18(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

hier in Gent viel het nog behoorlijk mee. In de gemeente waar ik woon helemaal niets van last (hoogste punt in de omgeving wel), enkel op de plattelandswegen was het miserie. Daar stonden de straten blank en ik moest er natuurlijk weer net langs. Onderkant van de wagen is er ook eens door gereinigd nu :-"
Enkel wel continu moeten pompen om mijn vijver op peil te houden, nu maar genieten van het zonnetje hier Breede lach

Grtz
chiele  
#13 Gepost : maandag 15 november 2010 18:02:18(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

daarsebiet nog is gepasseerd aant kanaal (in halle) me de fiets, bijna niets meer te zien van gisteren.
we hebben grotendeels nog geluk gehad...
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
jari bonouvrie  
#14 Gepost : donderdag 18 november 2010 08:14:04(UTC)
jari bonouvrie


25 ponder

Lid sinds: 16-11-2010(UTC)
Berichten: 350

hier in culemborg is het water ook niet extreem gestegen Blij
misschien maar goed ook als je al die overstromingen ziet :(
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.