logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Wim vo  
#41 Gepost : zaterdag 27 februari 2010 19:00:55(UTC)
Wim vo


15 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 131

Wij kijken er naar uit Frank van je verslag.En proficiat met je veertiger alvast,mooie schub!
stein jansen  
#42 Gepost : zaterdag 27 februari 2010 23:51:01(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

mensen,

ik hoorde vandaag (en was denk ik absoluut betrouwbaar) dat je nog tot half dit jaar kan boeken
bij marc (organisatie morocco carp fishing) en daarna ????? waarschijnlijk gaan ze het dan zelf doen.
sorry dan ga ik niet meer. ga geen geld overmaken na een marrokkaan. en dan maar afwachten of alles nog zo geregeld is
als dat het was.

dan maar sparen voor USA
steef zenden  
#43 Gepost : zondag 28 februari 2010 11:11:41(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

daar in Marokko zien ze natuurlijk ook wel dat dit goed geld verdienen is
je weet het als iets goed en mooi is dat dat nooit lang kan duren, helaas
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

exclusive-carp  
#44 Gepost : zondag 28 februari 2010 11:47:20(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

Marc is er nu toch al een jaartje of 5 mee bezig, ik weet dat hij het water pacht.
ALs hij niet genoeg jaartjes heeft gekozen dan zullen de ze daar nu gezegt hebben > geen vergunning meer wij doen het nu zelf => kassa, kassa !!!
Ze vergeten alleen dat Marc als persoon ook wel het volk aantrekt !

www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
Frank  
#45 Gepost : zondag 28 februari 2010 12:15:27(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Stein en medeboarders,

Wij hebben de laatste dag een diepgaand gesprek gehad met Marc en is inderdaad zo dat hij twijfelt zijn project verder te zetten omdat hij van de regen in de drop valt.

Ze zoeken maar steeds regeltjes uit om het hem moeilijk te maken.

Je moet alleen nog maar eens het geval nemen van de locals, deze vissen met netten en telkens ze een karper kunnen strikken gaan ze ermee naar Marc, hij koopt deze dan terug voor 10.00 €/stuk.
Alleen het betalen speelt hem weer in het nadeel want ze hebben dus geld en voor dit geld gaan ze grotere netten kopen en vissen gericht op karper.

Verdienen meer dan dat ze met de voorntjes, black bass,... naar de lokale markt gaan.

Vorig jaar was er een van die pipo's die het gevonden had!
Hij had gezien dat de karpers massaal in een baai samen troepten (paai) en hij had er niets beter op gevonden dan met twee man de volledige baai af te slepen.
Marc heeft aan diene pipo maar liefst een kleine 1000 € mogen ophoesten.

Toen vertelde hij ons dat hij vorig jaar in totaal 8000 € heeft moeten betalen om zijn karpers terug te kopen.

Als je hoort welke regeltjes ze allemaal uitvinden is het echt schandalig. Het land is corrupt tot en met en ze maken er gretig gebruik van.

Ik kan hier nog oneindig doorgaan met vertellen maar ga het hier voorlopig bij laten.

See you
Frank

Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

exclusive-carp  
#46 Gepost : zondag 28 februari 2010 12:25:38(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

Dat zijn van die zaken die je op voorhand wel kon denken dat ze eens gingen gebeuren hé !!!
En het is daar zo dat je er niks kan aan doen hé ... begrijp ook wel dat het maar raar is dat er een Belg daar met een meer van daar geld komt verdienen.

Dat zou een buitenlander hier eens moeten komen doen, denk niet dat we daar hier gaan mee lachen hé !!!
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
stein jansen  
#47 Gepost : zondag 28 februari 2010 12:38:29(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

Dit gun je Marc niet,
want hij heeft voor zijn vissers alles GOED voor elkaar
ik baal ook enorm dat ik volgende week niet mee kan. De rest gaat weer
voor twee weken. En zoals het er waarschijnlijk nu voorstaat, ook voor de laatste keer.
filip vn  
#48 Gepost : maandag 1 maart 2010 17:35:40(UTC)
filip vn


10 ponder

Lid sinds: 12-11-2009(UTC)
Berichten: 67

Dat vind ik nu eens bedroevend nieuws..
Ik had graag ook nog een keer gegaan, maar dan zal ik me blijkbaar moeten haasten!
Ik zal Stefaan eens mailen voor meer info ivm dit nieuws.
Marc is in ieder geval een geweldige kerel met het hart op de juiste plaats..
stein jansen  
#49 Gepost : maandag 8 maart 2010 23:24:56(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

ik word net gebeld door mijn maat,
die daar lekker aan het vissen is nu.

vandaag had hij een vis van 5 pond en een zeelt.

zijn buren (ook twee nederlanders) die hebben vandaag een 20 kg vis gevangen
en een 32 kg vis gevangen. waarschijnlijk de zelfde spiegel als vorig jaar op 31 kg.
dus veelbelovend
JulienH  
#50 Gepost : dinsdag 9 maart 2010 22:48:13(UTC)
JulienH


20 ponder

Lid sinds: 9-7-2009(UTC)
Berichten: 316

stein jansen schreef:
ik word net gebeld door mijn maat,
die daar lekker aan het vissen is nu.

vandaag had hij een vis van 5 pond en een zeelt.

zijn buren (ook twee nederlanders) die hebben vandaag een 20 kg vis gevangen
en een 32 kg vis gevangen. waarschijnlijk de zelfde spiegel als vorig jaar op 31 kg.
dus veelbelovend


bigfish
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag.
ronald kingma  
#51 Gepost : woensdag 10 maart 2010 21:19:06(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
pfffffffffff, ja dat zijn mooie vissen, en dan zullen we het helemaal maar niet over het weer gaan hebben ofwel jongens, hahahaha. Ik heb echt scheit van de sneeuw en het ijs. Ik wil nu gewoon lekker kunnen gaan vissen. Domme ik


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
patrick visser  
#52 Gepost : maandag 12 juli 2010 15:11:05(UTC)
patrick visser


15 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 103

Het eten is er super! Soms ga ik 7dagen ff naar maroc, puur om te eten! Ik was in oktober en in januarie in marokko om een meer te bekijken 5km van me huis aldaar. Nu heb ik geregeld met de beheerder dat ik er mag vissen. Dus hopelijk rond oktober ga ik er weer heen, en zal ik hopelijk de 1e haak ooit in een karper zetten daar.

Er zijn meer waters als bin el ouidane! Bin el ouidane heeft wel een mooie omgeving.
Alleen is het niks om met je gezin heen te gaan, toch zijn er meren die ni ver van de zee liggen, en dicht bij steden. Dus je kan dan een dagje zwemmen, of even winkelen.

En Stein, Gastvrij he die mensen daar in de atlas?
patrick visser  
#53 Gepost : maandag 12 juli 2010 15:18:49(UTC)
patrick visser


15 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 103

@ Frank, zoiets kon je verwachten. Als de mensen daar zien dat je goed eet van iets wat in principe van hun is, dan zal je moete inleveren. heb niks met corrupt te maken. marc is niet de beheerder van bin el ouidane, en ook niet de eigenaar van bin el ouidane. Wat verdient marc per maand aan dat meer? En weet je wat een bewoner/lokal aan dat meer aan inkomsten heeft? Zo slecht heb marc het nog ni denk ik...

@ Exclusive carp, Marc pacht het water? Van de lokals? of van Spanje?

Bewerkt door de gebruiker maandag 12 juli 2010 15:21:07(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.