logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Darkmoon  
#21 Gepost : vrijdag 11 februari 2011 22:30:49(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

Hallo..
Zal er in de komende maanden eens gaan vissen voor een dag of 4 .

Ook zeker geen wateren om eens zomaar te gaan uitpakken , zeker niet voor "sallonvissers".
Daar heb je omstandigheden die niet te schatten zijn , weer , weinig vissen , zonder de tijd en aas dat je er moet insteken ...
Dan spreek ik alleen maar over Platte taille en L'eau d'heurre.

Heb al meerdere jaren mijn ding gedaan en het is niet voor watjes.
Indien je wil kennis maken met het watercomplex aldaar , ga eerst wat leren op de Ry-june of Feronval , daar heb je ook geen last van de stuw , deze 2 staan ( lees hoger ) afgesloten van leau dheure.
De 2 grotere meren worden gebruikt om electriciteit op te wekken , daarbij heb je ongeloofelijk veel last van waterpeil schommeling.
4m op een uur dat het zakt of omhoogkomt is daar geen uitzondering.
Ik heb er al onderwaterbivies gezien , al menig zodiac zien plat staan smorgens , wegens op de rotsen te liggen.
Indien je er bootvist , en die heb je er nodig , zal je niet veel moeten slapen want ieder half uur moet je u boot verleggen, hem dan ook hoger leggen is geen optie .

Ik raad het niemand aan om de grotere wateren te bevissen voor dat men de nodige scouting heeft gedaan op deze watercomplexen.

Ps : Pas op wat verdwalen daar is er heel makkelijk , dus sla het noodnr op die je daar wel 1000x zie staan.
Zeker ook geen overbodige luxe .

Gr

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 11 februari 2011 22:51:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

davken  
#22 Gepost : maandag 26 november 2012 14:10:31(UTC)
davken


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 26-11-2012(UTC)
Berichten: 2

hoi ik ben nieuw hier maar ik las jullie commentaar over lac de's heurre ik ben er geweest voor 4 dagen en het was voor mij een dikke flop hoor
Erwin  
#23 Gepost : dinsdag 27 november 2012 12:35:23(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
davken schreef:
hoi ik ben nieuw hier maar ik las jullie commentaar over lac de's heurre ik ben er geweest voor 4 dagen en het was voor mij een dikke flop hoor


Hoi Davken. Kun jij ons ook uitleggen waarom?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.